הורוסקופ | צילה שיר-אל

רואים לכם בכוכבים תחזית מה-28 ביוני עד ה-04 ביולי 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע:  השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם, בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם הדורשים מכם להתארגן ולבדוק את סדרי ודפוסי חייכם מחדש.
0
0
רואים לכם בכוכבים תחזית מה-28 ביוני עד ה-04 ביולי 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רואים לכם בכוכבים תחזית מה-28 ביוני עד ה-04 ביולי 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

רואים לכם בכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך, לשבוע שבין התאריכים: 28 יוני עד ה-04 ביולי 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם, בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם הדורשים מכם להתארגן ולבדוק את סדרי ודפוסי חייכם מחדש.

.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית שבה אתם בהתלבטות אישית בין האם נכון לעשות מה שטוב לכם וזה להמשיך בצורת חייכם הנוכחית, או להקשיב לאנשים קרובים שמבקשים מכם להתנהל אחרת.

הקונפליקט הזה יגרום לכם לחוסר נוחות אך גם עם מחויבות גדולה להחלטה נכונה, כיוון שמה שתחליטו עכשיו, יהיה בעצם צורת החיים שלכם להמשך לבוא גם בגלל הפידבק שתקבלו מהאחרים כלפיכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

ההתמודדות שלכם בתקופה הקרובה היא עם כל נושאי היחסים האישיים שלכם בתוך התא המשפחתי הקרוב לכם וייתכן אף עם הקרובים לכם ביותר. 

בשבוע זה תהיה לכם האפשרות  לשנות תפיסות עולם של הקרובים לכם ואף של עצמכם, כך שיקל עליכם להתמודד מול כולם. הכוכב וונוס המקושר אתכם נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של אפשרויות לפנק את עצמכם כאוות נפשכם.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

כוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן ככל שיש לכם צורך לפרוץ קדימה ולהצליח בכל מה שאתם מתכננים, עליכם לקחת בחשבון את החלק הכלכלי הכרוך בכך כיוון שייתכן מאוד שגם אם אתם רוצים לשנות את סגנון חייכם, הדבר תלוי ביכולת שלכם להצליח ולהרוויח כספים.

צפו לעזרה מאנשים קרובים ואף השתדלו לשתף אותם כדי לקבל את העצות הנכונות והמתאימות ביותר כלפיכם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

כוכבים רבים נמצאים במזל שלכם ונותנים לכם את היכולת והאומץ להתנהל בנושאים שהם מנוגדים לאופייכם. זה בדיוק הזמן הנכון לתכנן מהלכים בחוג המשפחתי ולנסות לסחוף אחריכם גם את הקרובים לכם. 

מאחר וכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם, אין ספק שהיכולת הוורבלית שלכם תגבר ולא תחושו כל ביישנות כאשר תרצו לשכנע אחרים בצדקת תכניותיכם ומעשיכם.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

בחודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים טובות ומפנקות בבית הקריירה שלכם, כך שצפוי לכם פרגון מאנשים קרובים ומאנשים בתחום הקריירה שישמחו על כך שאתם פועלים כפי שאתם מבינים.

ביחד עם כך, תעשו את חשבונות הנפש שלכם ותבדקו עם עצמכם מהם הגבולות שלכם ומהו דרך החיים הנכון לכם כדי להרגיש מאוזנים ועדיין מממשים את עצמכם .

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם עוברים שינויים משמעותיים ביחס לכל ההתנהלות שלכם עם אנשים קרובים.  החיים מראים לכם שלא הכול ורוד כפי שחשבתם ותפיסות העולם שלכם לא בהכרח מתאימות לסובבים אתכם.

עובדה זו לעיתים קרובות גורמת לכם לתחושת תסכול, כיוון שמבחינתכם אתם באים עם מקסימום הרצון הטוב. ריבוי הכוכבים בבית החברה שלכם ייתן לכם את האפשרות להכניס אנשים חדשים לחייכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

בתקופה האחרונה הייתם מאוד עסוקים עם עצמכם בגלל מצבים בחיים שהביאו אתכם כמעט עד הקצה ובעיקר מבחינה כלכלית.

נראה שהערכים שלכם בחיים השתנו לגבי היכולות שלכם ליהנות ולקיים את עצמכם כפי שבאמת הייתם רוצים. מבחינת הקריירה נראה שאתם עומדים עכשיו על צומת דרכים ועשייה מרובה מניעה אתכם. זה הזמן לתת פוקוס ובמה לעצמכם על מנת להבליט את הייחודיות שבכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

למרות שאתם מרגישים שאתם עוברים תקופה קשה, הרי שאתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם, כזו שתיזכר לכם בהמשך ששינתה ועיצבה את חייכם. תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה ומקבלת את הממדים הנכונים על מנת שתוכלו  להכיל את התובנות החדשות שלכם.

מומלץ לכם לאחר תקופה של לחץ לקחת הפוגה כלשהי מהיומיום ולצאת לחופשה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

הכוכב סטורן המביא אתו עיכובים נמצא במזל שלכם ועדיין גורם לכם לעיכובים בכל מה שנראה לכם כחשוב ובעיקר בנושאי כספים.

כוכבים רבים ייכנסו לבית המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים ונראה שתהייה קיימת חוסר נוחות רבה סביב נושא זה וכספים שאתם מצפים להם יתעכבו. חכו עד לסיום נסיגת הכוכב ואז מבחינה כלכלית תתחילו להרגיש הקלה והדברים יזרמו לכם לפי תכניותיכם המקוריות.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ונראה שאתם עוברים התלבטויות מאוד לא קלות בחייכם כיוון שבתחושה שלכם עד היום, נתתם את המרב מעצמכם לאחרים ועכשיו אתם מרגישים שהגיע הזמן שלכם להעניק לעצמכם מבלי חשש או ייסורי מצפון.

כוכבים רבים נמצאים ומפעילים את בית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם, כך שצפו לימים של חוסר מנוחה בנושא, במהלך כל החודש הקרוב

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

מבחינה מקצועית נראה שאתם עוברים תקופה מאוד משמעותית ויש לכם עכשיו את היכולות על מנת להוכיח לעצמכם ולסביבה את עצמכם בעבודה.

במחצית השנה הקרובה יהיו לכם הזדמנויות נוספות להצליח כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע, הצלחה והזדמנות עדיין נמצא בבית המקושר עם לימודים והצלחה בהם ולקראת סוף השנה ייכנס כוכב זה אל בית הקריירה שלכם וימים טובים נוספים יגיעו.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

בחודש האחרון פעלתם תחת השפעת הכוכב מארס שנמצא אצלכם בבית המשפחה והשפיע עליכם באינטנסיביות לעיתים מורטת עצבים. כדי להירגע מומלץ לכם לקחת חופשה של יום יומיים, כיוון שהלחץ ימשיך להיות בתקופה הקרובה ואתם חייבים לחדש כוחות.

האירועים בחודש הקרוב יהיו כולם קשורים עם אנשים צעירים מכם וגם אלה הסמוכים אל שולחנכם, כמו משפחה קרובה שזקוקים לכם ולא תוכלו לסרב.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן