כאן נתניה קהילה

ראש העיר נתניה פיירברג-איכר, לחצה שר הרווחה כץ יתקצב

מאמצי ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, נשאו פרי; שר העבודה והרווחה, חיים כץ, הודיע בביקורו בעיר נתניה, כי יעניק תקצוב להמשך הפעלת היחידה לעולי צרפת בעיר/ ראש העיר נתניה, הגב' פיירברג-איכר; "אני מודה לשר הרווחה, חבר הכנסת חיים כץ וצוותו על הירתמותו להמשך תקצוב היחידה למען עולי צרפת, העיר נתניה היא העיר האהובה על הצרפתים הבוחרים לקבוע בה את בית".
0
0
ראש העיר נתניה הגב' מרים פיירברג-איכר, לחצה השר שר הרווחה חיים כץ, יתקצב | צילום: רן אליהו |עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, לחצה השר שר הרווחה חיים כץ, יתקצב | צילום: רן אליהו |עיבוד צילום: שולי סונגו ©

ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר, הנהלת העיר נתניה וראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים הגב’ רותי גור, אירחו ביום רביעי האחרון את שר הרווחה, חבר הכנסת חיים כץ וצוותו לביקור מקצועי ברחבי העיר. עוד נכחו במפגש מנהלת המחוז של משרד הרווחה הגב’ אריאלה שגב ומפקחים מקצועיים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בביקור הוצגה העשייה המרשימה של מינהל הרווחה בעיריית נתניה, עשייה הזוכה לשבחים רבים ממשרד הרווחה והשירותים החברתיים, “אין ספק שהמינהל בנתניה הוא המצטיין במחוז“, אמרה הגב’ שגב.

במהלך הביקור, נערכו סיורים ב‘בית גיא’ – מעון שיקומי לילדים, מע”ש – מסגרת תעסוקה לאנשים עם מוגבלות שכלית וב‘חצר הנשית’ – מרחב פתוח לטיפול בנערות.

רגעים מרגשים, אחזו בנוכחים כאשר השוהים במסגרות אמצו בחום לליבם את ראש העיר נתניה הגב’ פיירברג-איכר והשר כץ והודו להם מקרב לב על איכות השירותים הניתנים להם.

ראש העיר, הגב’ מרים פיירברג-איכר, שהינה עובדת סוציאלית בהכשרתה, ציינה, כי הנושאים החברתיים הינם בלב העשייה העירונית ומקור לסיפוק אישי עבורה.

בביקור ב”חצר הנשית” נפרשו בפני שר הרווחה, מר חיים כץ וצוותו רשת התוכניות והמענים של המינהל לאוכלוסיית העולים בעיר.

█ שר הרווחה, מר כץ, כי ימשיך לממן את היחידה ל’עולי צרפת’ שהייתה בסכנת סגירה בשל העדר משאבים

עיריית נתניה, הרואה חשיבות רבה בסיוע קליטת העולים, הדרכתם והענקת ליווי בשנים הראשונות, הקימה בשיתוף משרד הרווחה יחידה ל‘עולי צרפת’ אשר תפקידה הענקת שרות, הדרכה וטיפול רגיש תרבות ושפה, בתוך מינהל הרווחה ובקהילה.

השוהים במסגרות אמצו בחום לליבם את ראש העיר נתניה הגב' פיירברג-איכר והשר כץ | צילום: רן אליהו  |עיבוד צילום: שולי סונגו ©
השוהים במסגרות אמצו בחום לליבם את ראש העיר נתניה הגב’ פיירברג-איכר והשר כץ | צילום: רן אליהו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

פעילות היחידה ל‘עולי צרפת’ ניתנת הגיל מהגיל הרך, לבני נוער, לבוגרים, לרבות סיוע במציאת תעסוקה, הענקת סיוע של המרכז לשלום המשפחה, שרות לקשיש ועוד.

במסגרת הפגישה, כאמור, הודיע שר הרווחה, מר כץ, כי ימשיך לממן את היחידה ל‘עולי צרפת’ שהייתה בסכנת סגירה בשל העדר משאבים; “למדנו מקרוב את הצרכים, נעשה את הבדיקות הנדרשות ונסייע ככל הניתן לרווחת תושבי נתניה.

לאור בקשתה של ראש העיר הגב’ פיירברג-איכר ומתוך חשיבות עצומה שאני מייחס לתכנית הקליטה היישובית, הנחתי את גורמי המקצוע להקצות תקציב מיוחד לטובת ‘תכנית הקליטה לעולים מצרפת’ על מנת להמשיך את פעילותה המוצלחת של התכנית, משרד הרווחה פנה אל משרד הקליטה ‘שאמון על הסיוע לעולים בבקשה שיפעל לקדם את החלטת הממשלה, כך שהפעילות המוצלחת תמשיך גם בשנים הבאות”- ציין השר כץ.

ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר; “אני מודה לשר הרווחה, חבר הכנסת חיים כץ וצוותו על הירתמותו להמשך תקצוב היחידה למען עולי צרפת, העיר נתניה היא העיר האהובה על הצרפתים הבוחרים לקבוע בה את ביתם ואנו מברכים ושמחים על כך, נמשיך להעניק ולסייע לעולים ולהשקיע משאבים בקליטתם“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן