אשדוד חדשות כאן ישראל מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’

סנצ אילן שושן מפקד תחנת משטרת אשדוד במקום סנצ שמעון פורטל

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר, אמר בטקס, כי; ״אשדוד היא עיר ליבה, שלה אתגרים רבים וגדולים. החלפת פיקוד היא מעמד חגיגי, סנצ פורטל, שימש כמפקד תחנת אשדוד במהלך 4 השנים האחרונות, לפני כחצי שנה, עבר לבקשתי למלא מקום של מפקד תחנת קרית מלאכי וביצע שם עבודה מקצועית וערכית. את מקומו בזמן זה, מילא רב פקד דודו תורג’מן שהיה סגנו פעל בצניעות והמשיך בהנהגת התחנה".
0
0
סגן ניצב אילן שושן מהיום מפקד תחנת משטרת אשדוד במקום סנצ שמעון פורטל | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד: שולי סונגו ©
סגן ניצב אילן שושן

סגן ניצב אילן שושן הוא החל מהיום (יום חמישי י”ג בתשרי התשפ”א) מפקד תחנת משטרת אשדוד, המחליף את סנצ שמעון פורטל, בתום 4 שנים את פיקוד על התחנה. המפקד הנכנס של משטרת אשדוד, סגן ניצב אילן שושן (49), נשוי ואב לשלושה. הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה וכן תואר שני בהיסטוריה של עם ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סגן ניצב שושן, משרת מזה כ-27 שנים במשטרת ישראל. בין תפקידיו אחרונים, שימש; קצין אגף מבצעים באר שבע, מפקד יחידת סיור מיוחדת (יָסָ”ם) נגב , סגן מפקד תחנה (סגן מפתח סַמְתָּ”ח עיירות) סגן מפקד תחנה באר שבע, פקד תחנה (מת״ח) דימונה.

טקס החלפת מפקדים ב‘משטרת אשדוד’ התקיים באודיטוריום ב-מרחב לכיש ונערך בהתאם להנחיות למניעת הידבקות מ‘נגיף הקורונה’ בהשתתפות מצומצמת של; מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר, מפקד מרחב נגב תת ניצב יאיר חצרוני, מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי, ראש עיריית אשדוד, דר’ יחיאל לסרי, שבירך על שיתוף הפעולה ההדוק עם המשטרה.

כמו כן, השתתפו רב פקד ראובן כאמיל מ- מחוז דרום, מפקד תחנת משטרת אשדוד היוצא סנצ שמעון פורטל, מפקד תחנת המשטרה הנכנס סנצ אילן בן שושן וממלא מקום מפקד תחנת אשדוד רב פקד דודו תורג’מן.

סגן ניצב שמעון פורטל מפקד תחנת אשדוד היוצא, אמר; ״היה לי הכבוד לפקד על תחנת אשדוד, שיתוף הפעולה עם הרשות אשר שמה את התושב במרכז הכובד אפשר לנו כמשטרה לפעול ולקדם פרויקטים רבים.

רב פקד דודו תורג’מן שהחליף אותי במהלך החצי שנה האחרונה, עת נקראתי לפקד על תחנת קריית מלאכי, עשה פה עבודה מקצועית וזכה לשבחים רבים ומפה ברצוני לשלוח את תודתי והערכתי הרבה על פועלך”.

“סנצ אילן שושן, הוא קצין עתיר ניסיון ובטוחני שיעמוד באתגרים הנכונים לו…”

מטעם דוברות המשטרה (לכיש) מסרה הגב’ נטע, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה, כי מפקד תחנת אשדוד הנכנס סגן ניצב אילן שושן; “לפני מספר ימים סיימתי את תפקידי כמפקד תחנת דימונה, עליה פיקדתי במשך 4 שנים, היו אלה שנים מאתגרות.

היום אחרי 27 שנים בהם שירתתי במגוון תפקידים במרחב נגב, אני עובר לשרת במרחב לכיש ומקבל בתחושת גאווה ואחריות גדולה את הפיקוד על תחנת אשדוד. האתגרים העומדים בפנינו רבים ומגוונים וביחד נוכל להם.

תודה לרב פקד דודו תורג’מן שמילא מקום בתחנת משטרת אשדוד ופעל במקצועיות בימים מורכבים”.

https://www.youtube.com/watch?v=qIe4ekgs60Y&feature=youtu.be

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר, אמר בטקס, כי; ״אשדוד היא עיר ליבה, שלה אתגרים רבים וגדולים. החלפת פיקוד היא מעמד חגיגי, סנצ פורטל, שימש כמפקד תחנת אשדוד במהלך 4 השנים האחרונות.

לפני כחצי שנה, עבר לבקשתי למלא מקום של מפקד תחנת קרית מלאכי וביצע שם עבודה מקצועית וערכית.

את מקומו בזמן זה, מילא רב פקד דודו תורג’מן שהיה סגנו פעל בצניעות והמשיך בהנהגת התחנה. סנצ אילן שושן הוא הקצין שנבחר לתפקיד זה, אילן הוא קצין עתיר ניסיון ובטוחני שביחד עם שוטריו וקציניו יעמוד באתגרים הנכונים לו.

בימים אלה, אנו מתמודדים עם נגיף הקורונה ועלינו מוטלת האחריות לנהוג על פי הכללים שנקבעו ולאכוף באפס סבלנות את ההפרות וכל זאת על מנת למגר את המגיפה. מאחל לכולנו שנה טובה וחתימה טובה“.

בסיום דבריו, איחל מפקד מחוז דרום, הצלחה למפקד התחנה הנכנס ולמפקד התחנה היוצא.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן