אשדוד חדשות בריאות

מכבי שירותי בריאות אשדוד הצילו בת 4 שבלעה מטבע

מגופה של ילדה בת הארבע הוצא מטבע של 10 אגורות ◄ אביה של הילדה; "קרה לנו נס" ◄ מנהלת מחלקת האינטגרציה ב'בית החולים אסותא אשדוד' ב"מכבי שירותי בריאות" דר' אראלה רוטלוי; "לשמחתנו הרבה, המקרה הסתיים בצורה הטובה ביותר, אך חשוב לחזור ולהדגיש בפני ההורים, כי הרחקת חפצים קטנים מהישג ידם של תינוקות וילדים קטנים, היא חיונית, משום שבליעתם עלולה לגרום לנזק משמעותי". 
0
0
מטבע 10 אגורות שנתקע בוושט פעוטה בת 4
מטבע 10 אגורות שנתקע בוושט פעוטה בת 4

מכבי שירותי בריאות בעיר אשדוד באמצעות צוותו הרפואי המיומן במוקד של מכבי שירותי באשדוד, כבר חשבו שראו הכל, אך הם  נדהמו לגלות בוושט של ילדה בת ארבע מטבע של 10 אגורות בסוף השבוע שחלף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

“בשעה 20:30 בערב, הגיעו אב ובתו הפעוטה (4) אל מרפאת רופא תורן באשדוד, הילדה הייתה נראית לא נינוחה, והחזיקה את הפה שלה פתוח, בנוסף לכך, התלוננה על כאבים בגרון ונאמר לי, כי הקיאה מספר פעמים, קודם לכן.

אני עובדת במכבי שירותי בריאות כבר מספר שנים ועוד לא נתקלתי במקרה כזה, שבו ילדה – פעוטה כל כך קטנה, מתלוננת על כאבים חדים כאלה” – אמרה ב’מוקד במכבי שירותי בריאות באשדוד’ האחות ברוניה בודרוב.

לאחר מכן, נכנסה הילדה אל רופא התורן במרפאה באותו הערב, דר’ רן רנצר ולאחר הבדיקה הצוות הרפואי של מכבי שירותי בריאות, דיווח מידית לאבי הילדה, כי ככל הנראה, מדובר בחפץ זר והיא הובהלה באמצעות אמבולנס לבית החולים אסותא אשדוד על מנת להוציאו.

“הגענו אל מרפאת רופא תורן, שלמזלנו הייתה פתוחה בשעה כזו, האחות קראה מידית לרופא, הסברנו לו את החשש שמא אולי הילדה בלעה משהו, הרופא, הבחין בכמה תסמינים שמצריכים בירור מידי והסביר לנו שאנחנו חייבים להתפנות באמבולנס אל בית החולים.

 גודל המטבע היה גדול יחסית לגרונה ועל כן, נתקע ולא ירד בוושט…

ב’בית החולים אסותא אשדוד‘ עשינו צילום חזה וראינו שאכן, יש חפץ זר שתקוע ב’ושט’ – קרה לנו ממש נס רפואי” אמר אביה של הילדה.

הילדה, הוכנסה בבהילות לצילום חזה, ותוך זמן קצר ולאחר בדיקות נוספות, הועברה לחדר הניתוח. במהלך הניתוח, הוחדר צינור אופטי ל-וושט, על מנת לשלוף את הגוף הזר – והמטבע, יצא בשלמותו.

לאחר הניתוח, אושפזה הילדה ב’מחלקת כירורגית לילדים – אסותא אשדוד’ וביום למחרת שוחררה אל ביתה.

מנהלת מחלקת האינטגרציה ב’בית החולים אסותא אשדוד‘ ב”מכבי שירותי בריאות” דר’ אראלה רוטלוי, אומרת, כי; “זהו מקרה חריג, של גוף זר שנתקע ב’וושט‘ של ילדה קטנה (4) כאשר גודל המטבע היה גדול יחסית לגרונה ועל כן, נתקע ולא ירד בוושט.

לשמחתנו הרבה, המקרה הסתיים בצורה הטובה ביותר, אך חשוב לחזור ולהדגיש בפני ההורים ,כי הרחקת חפצים קטנים מהישג ידם של תינוקות וילדים קטנים, היא חיונית, משום שבליעתם עלולה לגרום לנזק משמעותי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן