חדשות כאן ישראל כאן תל אביב-יפו נדל"ן

מינהל התכנון: בתוך 6 שנים יגמרו השטחים לבניה בת”א

מנהלת מינהל התכנון הגב' דלית זילבר, בפאנל המסכם של ועידת עיר הנדלן באילת, צופה ומתריעה: ״בתוך 6 שנים יגמרו השטחים לבניה בתל אביב ונישאר רק עם התחדשות עירונית״ ◄היעד הוא להקמה של 2.6 מיליון יחידות דיור עד 2040. מתוכן, 900 אלף יחידות דיור יבנו בהתחדשות עירונית.
0
0
מנהלת מינהל התכנון הגברת דלית זילבר | צילום: ארן דולב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מנהלת מינהל התכנון הגב’ דלית זילבר, בפאנל המסכם של ועידת עיר הנדלן באילת | צילום: ארן דולב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מנהלת מינהל התכנון, הגב’ דלית זילבר, בפאנל המסכם של ‘ועידת עיר הנדלן’ של ‘מרכז הבניה הישראלי’ בעיר אילת; ״בתוך 6 שנים יגמרו השטחים הפתוחים לבניה חדשה בעיר תל אביב ונישאר רק עם ‘התחדשות עירונית’ ונצטרך לדעת כיצד להתמודד עם זה”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מנהלת מינהל התכנון, הגב’ זילבר, הוסיפה בדבריה; “מחוז תל אביב צפוי להגיע בשנת 2040 ל-60% (אחוזים) התחדשות עירונית״.

ממשרד ארנה פרי יחסי ציבור נמסר באמצעות ינאי אלפסי, לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; לדברי הגב’ זילבר; “היעד בשנת 2040 הוא להקמה של  2.6 מיליון יחידות דיור במדינת ישראל, מתוכן 900 אלף יחידות דיור ב”התחדשות עירונית“, ו-450 אלף יחידות דיור ב-מגזר הערבי“.

הרקע לדבריה של מנהלת מינהל התכנון, הגב’ זילבר, היה כשהציגה הציגה את התכנית האסטרטגית לתכנון ובניה בישראל לשנת 2040. “או-אז צפויה” לדעתה צפויה; “הכפלה של אוכלוסיית המדינה, לצד הגידול ב-תוחלת החיים, ו-סיום תוחלת החיים של מבנים רבים בישראל.

זילבר, אומרת, כי; ״הגדרת ‘צרכי הדיור’ הוגדרה על ידי הממשלה וכיום אנחנו עוסקים במיפוי הנושא. כולם עובדים בשולחן אחד, מכינים תכנית משותפת, מינהל התכנון, רשות מקרקעי ישראל (רמי) ומשרד הבינוי והשיכון, יחד וכולנו, נהיה מחויבים לה.

מדובר באתגרים לא פשוטים. לתוך המערך מתקיימים דיונים אינטנסיביים לנושא התשתיות; מים, ביוב ניקוז״.

״בתחום התשתיות יש לנו אתגרים גדולים. כדי לעמוד ביעד שהוצב כולם יצטרכו להתיישר, ויש אתגרים גדולים בתחום התשתיות, מים, ביוב ניקוז וכדומה.

בסופו של דבר צריך לדבר גם על איכות התשתיות, לבצע תכנון איכותי, שכן אנחנו מדברים על מהלך מאד דרמטי של תכנון, והתשתיות חיבות להיות מצוינות״. סיכמה מנהלת מינהל התכנון, הגב’ דלית זילבר, בפאנל המסכם של ‘ועידת עיר הנדלן’ של ‘מרכז הבניה הישראלי‘ באילת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן