אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל תאומים והתאמתו לבני המזלות האחרים

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת, כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם אשר נולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מן הנאמר, ביחס לעצמכם.
0
0
מזל תאומים והתאמתו לבני המזלות האחרים
מזל תאומים והתאמתו לבני המזלות האחרים

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, מנסה האסטרולוגיה למצוא התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אלא על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח המפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות לבדוק התאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

על מזל תאומים;

מזל תאומים הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר, שותפים לו מזל מאזניים ומזל דלי. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל בתולה, מזל קשת ומזל דגים. הכוכב השליט של מזל תאומים הוא כוכב חמה (מרקורי).

יסוד האוויר באסטרולוגיה הוא היסוד המסמל תקשורת, חשיבה, והפצה של ידע. דיבור, ויכוח, המילה הכתובה, עיתונות, מחשבות, פילוסופיות, תאוריות, לימוד ולמידה.

כמו כן, בני מזל זה, מתאפיינים גם ב-תרבות, כללי נימוס, ציות לחוקי החברה, בתי משפט, אופנה, חדשנות ועתידנות, מודעות לדברים שהם “IN” ודברים שהם “OUT“, טלוויזיה, טלפונים וטלפונים ניידים, אינטרנט וכך הלאה.

המזלות המשתייכים ליסוד האוויר הם: מזל תאומים, מזל מאזניים, מזל דלי.

מזל תאומים

מזל תאומים עם תאומים – Gemini& Gemini; – קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל סרטן

מזל תאומים עם מזל סרטן – Gemini & Cancer; – הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל אריה

מזל תאומים עם מזל אריה – Gemini & Leo; – יש לכם יכולת להפרות האחד את השני. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל בתולה

מזל תאומים עם מזל בתולה – Gemini & Virgo; – שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל מאזנים

מזל תאומים עם מזל מאזניים – Gemini & Libra; – שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל עקרב

מזל תאומים עם מזל עקרב – Gemini & Scorpio; – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל קשת

מזל תאומים עם מזל קשת – Gemini & Sagittarius; – זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל גדי

מזל תאומים עם מזל גדי – Gemini & Capricorn; – קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל דלי

מזל תאומים עם מזל דלי – Gemini & Aquarius ; – זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה שאתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל דגים

מזל תאומים עם מזל דגים – Gemini & Pisces; – זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל טלה

מזל תאומים עם מזל טלה-Gemini & Aries; – זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל שור

מזל תאומים עם מזל שור-Gemini & Taurus; – זהו “יחד” די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

* בברכת מזל טוב

___________

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן