אסטרולוגיה גלגל המזלות מזל החודש

מזל שור – מזל החודש בין ה-21.4 ועד ה-21.5 2018

על מנת להוציא אל הפועל את התיקון, על בני מזל שור להיות מעורבים במתרחש בסביבתם, לקחת אחריות, לצאת מתוך האדישות וללמד עצמם כיצד לקבל על מנת לתת עזרה לזולת. הגבר בן מזל שור הוא טיפוס משקיען, הבונה את ביתו וסביבתו בהתאם לנוחיות המתאימה לו. הוא נוטה להיות נאמן מעצם היותו טיפוס יציב, הוא אף אם יסבול הרבה במסגרת נישואיו, לרוב לא יישאר ולא יפקיר את הקן. האישה בת מזל שור הנה טיפוס אחראי, תכליתי ונוטה לעמול קשה בכל תחומי החיים. הבעל האידאלי בעיניה הוא האיש אשר יוכל להקנות לה ביטחון כלכלי בראש ובראשונה.
0
0
מזל שור | צילום: ארכיון כאן ישראל
מזל שור | צילום: ארכיון כאן ישראל

בן מזל שור  תמיד “בדרך אל…” הוא רואה מטרה אך אין לו צורך להגיע, מהותו היא תהליך הצמיחה., ככל שעולמו ההגותי, האנליטי עסוק, הוא יחפש במקביל את החיבור אל החומריות, ישקיע אנרגיות רבות בניסיון לברוח מהעולם הרוחני לתוך עולם של צרכים חומריים. האינטואיציה שלו מפותחת מאד, החוש השישי שלו הוא סודו. הוא יודע כמעט הכל, הוא נמצא בכל, אבל תמיד יעדיף להשאר שקוע בתוך העולם החומרי הרגיל. חוסנו נובע מעוצמתו הפיזית והרוחנית והוא בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה מאד. מחשבותיו ניזונות מן הצרכים הרגשיים האדירים שלו. ההנאה הגדולה שלו היא עולם ההגות.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

לעתים השוורים המאוהבים בעצמם, שבעי רצון ונהנים מחייהם, עד כדי כך שהם יעדיפו לשמר את המצב הקיים מתוך עצלות, להשתנות לשנות או לצאת אל המשך המאבק הקיומי. השוורים עובדים קשה כדי להשיג את הנוחות, בעיקר הגשמית, אך אין די בכך. מימוש התיקון דורש עבודה רוחנית רבה ורציפה.

◄ אלמנט; אדמה
◄ איכות; יציב
◄ איבר בריאותי רגיש; צוואר
◄ נאמנות; יציבים ברגשות וביחסים.
◄ מקצועות מתאימים; עיסוק באומנות, אסתטיקה, אדמה ונדל”ן לסוגיו השונים.
◄ סמל המזל; ראש של שור.

∝ תכונות חיוביות;

בני מזל שור; אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסטטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות.

∝ תכונות שליליות;

בני מזל שור; רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, אטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר.

∝ תחזית כללית שנתית לילידי המזל

כבני מזל שור תעדיפו את הנוחות והביטחון על פני מלחמות על יעדים ופסגות. התכליתיות והמעשיות היא הקו המנחה שלכם כיאה לאלמנט אדמה ויאפיין את בחירותיכם בחיים בתחומים השונים.

∝ שפע:

הכוכב יופיטר נמצא כרגע במזל עקרב  הוא בית הזוגיות והשותפויות שלכם עד לסוף השנה, ולכן הגיע הזמן לבדוק ולחדד נושאים אלו.

אלה מכם שפנויים, יכולים להכיר את האדם המתאים לכם ולהיות מאושרים אתו כיוון שתרגישו איך השפע הרגשי אופף אתכם . גם אלה מכם שנמצאים בקשר זוגי ארוך טווח,  יכולים לחוש התרעננות מחודשת ביחסים שיכולים להביא לפרק נוסף ובריא יותר בחייכם כיוון שהוא כבר יגיע על יסודות התשתית שהושגה.

במידה ואתם נמצאים בשותפויות בעסק או בעבודה ועובדים עם אנשים נוספים , תהייה לכם שנה שבה תתחדד בכם ההערכה העצמית שלכם ותוכלו להביע את עצמכם טוב יותר ואף לבנות את מערכות היחסים שלכם טובות יותר .

כמו כן, זה גם הזמן להיכנס לעסק חדש במידה ותרצו.

∝ אתגר:

השנה הקרובה תהייה לכם שנה שבה תוכלו לבנות את העתיד שלכם מבחינה מקצועית על ידי הרשמה ללימודים שיאתגרו אתכם מבחינה אישית.

יהיו לכם אפשרויות רבות לנסוע לחו”ל, אך כל נסיעה תהייה כזו שמבחינתכם היא נסיעה לשם לימוד או נסיעת עסקים – זה בדיוק הזמן הנכון ללמוד ולהתחדש ואף לתכנן את צעדי ההתקדמות בקריירה שלכם לשלב המאוחר יותר בחיים.

יש לכם אפשרות ללמוד דברים שונים וחדשים בחייכם , כיוון שבתוך תוככם אתם מייחלים למהפך פנימי שיעזור לכם למצות ולהביע את האני הפנימי שלכם.

במידה ויש לכם בעיות משפטיות, עדיף לכם לקחת ייעוץ משפטי ולא להחליט על מהלכים משמעותיים על דעת עצמכם.

 

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן