אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל סרטן – מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07 2019

בני מזל סרטן נחנו ברגישות רבה, הם מסוגלים לחוש ולהזדהות עם רצונות בני זוגם בעצמותיהם. הם מספקים תמיכה מלאה ואף מוכנים להרבה וויתורים למען בני זוגם. הזוגיות אצל בני מזל סרטן נועדה להיות ארוכת טווח, מטבעם קשה להם לשנות מצב או לנתק קשר קיים ולהתחיל הכל חדש. הם טיפוסים רומנטיים וחושניים מאוד, ביטחון בקשר רומנטי בטווח ארוך גורם להם להביע רגשות עד כדי סערת רגשות, הם חמים, אוהבים ומשקיעים רבות לשמור על חיזוק וטיפוח הקשר.
0
0

 

מזל סרטן - מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07 2019
מזל סרטן – מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07 2019

בני מזל סרטן הם בעלי כוח עצום של נתינה, אך עם זאת עליהם להישאר מאוזנים. מכאן באה נטייתם הטבעית למשפחה ולילדים. בנות מזל סרטן הן אימהות נהדרות, והגברים במזל זה יהיו גם הם בעלי רגישות עמוקה. הם הורים חמים, מסורים, מבינים ומתחשבים, לעתים אפילו יתר על המידה. עליהם ללמוד לתת לילדיהם עצמאות וחופש יצירה, וגם כאשר גדלו לא להתערב במתרחש במשפחתם. בני מזל סרטן נחנו בדמיון ורגש חם, בגלל היותם רגישים ומודעים לצורכי הזולת, הם עשויים למצוא עצמם עוסקים בפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית וחינוך. בני מזל זה הם טיפוס ביתי השואף לביטחון ולמסגרת יציבה. עוצמת רגשות גבוהה לכן נוטה לרגשנות יתרה עם נטייה למצבי רוח משתנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7

 אלמנט: מים, יוזם
◕ סמל המזל: סרטן
 איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
 נאמנות: מאוד נאמנים.

  תכונות חיוביות של המזל:
רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

█ תכונות שליליות של המזל:
פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

תחזית כללית שנתית לבני מזל סרטן

★ שפע:

עד לסוף השנה יימצא הכוכב יופיטר בבית העבודה והבריאות שלכם ועובדה זו עשויה לשנות את חייכם לטובה ולהביא אתכם אל הקידום אליו אתם מצפים מזה זמן רב. אל תהססו לעבור ממקום למקום, אם זה מה שירגיש לכם נכון. בשלב זה עדיין הכוכב בנסיגה עד לחודש ספטמבר לכן, מומלץ להיזהר עם ההחלטות שלכם ולחכות עד לסיום הנסיגה.

מבחינה בריאותית, זה הזמן לעשות ניתוחים קוסמטיים שיסתיימו בהצלחה. ומנגד, חשוב גם לשמור על הבריאות.

בשנת 2020 ייכנס כוכב השפע אל בית השותפויות שלכם ויעניק לכם ימים רבים של חסד בנושא זה. אלה מכם שנשואים יכולים לחדש את נדרי הנישואים שלכם ולהרגיש שאתם מצליחים בכך ולהרגיש טוב. אלה מכם שעדיין לא מצאו את מי שחפצה נפשכם, יהיה זה הזמן המתאים להיפתח לאנרגיות ביקום ולהרגיש שהנה אתם עושים את המקסימום להכיר ובהחלט יגיעו האפשרויות להכיר.

 ★ קושי:

בשנה האחרונה נכנס הכוכב סטורן שמביא איתו יכולת הסתגלות קשה, צמצום וקושי אל בית השותפויות והזוגיות שלכם וימשיך בביקורו גם בשנה הקרובה. לכן כל הנושא האישי בנושאי זוגיות ושותפויות יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם, ובמיוחד מיום ההולדת ועד למחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והוא מחצית שנת 2020. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות, ייכפו עליכם על-ידי השותפים לכם.

מומלץ לכם לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולראות האם אתם פועלים יחדיו בתאום ציפיות, כך שכולכם תהיו תמימי דעים לגבי ההתנהלות הקיימת בחייכם. זה הזמן להוציא אנשים מהחיים שכבר אינכם רוצים אותם במחיצתכם.

ייתכן שהאחריות לה אתם נדרשים במסגרת השותפויות שלכם, תהייה כבדה עליכם מדי ויחסים שלא נבנו או ימשיכו להיבנות על יסודות איתנים, יסתיימו להם. לרווקים מביניכם, צפויה הכרות חדשה של זוגיות מחייבת שתהייה רצינית ומשמעותית וגם מערכות יחסים שכבר משמעותיות, יעברו תהליך של הידוק היחסים דרך ראייה חדשה של עובדות החיים.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן