אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל החודש מזל תאומים לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2021

בני מזל תאומים מחפשים את עצמם, וכמו זיקית, הם משנים את צבעם להידמות לצבע שבקרבתם, בתקווה להיטמע בסביבה. אבל, הם אין ביכולתם למצוא את זהותם האמיתית. הם באים על סיפוקם אך ורק מגישה מעמיקה לרעיונות, למערכות יחסים, לעצמם ולחיים. הקבלה מתארת את בני מזל תאומים כמהירי מחשבה, בעלי קליטה מהירה, הם בעלי נטייה לרדוף ללא לאות אחר עוד ועוד ידע אינטליגנציה, כושר אבחנה, יכולת הסתגלות, יכולת השתלבות, ומבדרים, הסוד לאהבת אמת הוא האיזון הפנימי שלהם.
0
0
מזל החודש מזל תאומים לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2021 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
מזל החודש תאומים

חודש סיוון הוא החודש השלישי בשנת הלבנה. הוא נשלט בידי כוכב מרקורי, שקרוי על שמו של שליח האלים במיתולוגיה היוונית. בעברית, נקרא מרקורי “כוכב־חמה” –חודש סיוון מלא באפשרות לאחדות, במיוחד לחיבור בין העולם הגשמי והרוחני. בן מזל תאומים, משקף נאמנה את הכוכב שליט המזל, הוא מהיר לשפוט, מהיר תגובה, ומהיר ביכולתו להבין את התמונה הכללית ולהתאים עצמו לסביבה. פיקח ומלא חיים, אבל גם ותה מידה הוא יכול להיות שטחי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סגולה מהזוהר -לבני המזל- לירידת שפע, היא קריאת “ביום השלישי” של קרבנות הנשיאים (במדבר פרק ז פסוקים כד-כט).

כד בַּיּוֹם, הַשְּׁלִישִׁי, נָשִׂיא, לִבְנֵי זְבוּלֻן–אֱלִיאָב, בֶּן-חֵלֹן.

כה קָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה.

כו כַּף אַחַת עֲשָׂרָה זָהָב, מְלֵאָה קְטֹרֶת.

כז פַּר אֶחָד בֶּן-בָּקָר, אַיִל אֶחָד כֶּבֶשׂ-אֶחָד בֶּן-שְׁנָתוֹ–לְעֹלָה.

כח שְׂעִיר-עִזִּים אֶחָד, לְחַטָּאת.

כט וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִים, בָּקָר שְׁנַיִם, אֵילִם חֲמִשָּׁה עַתֻּדִים חֲמִשָּׁה, כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה חֲמִשָּׁה:  זֶה קָרְבַּן אֱלִיאָב, בֶּן-חֵלֹן

אלמנט: אויר משתנה.

סמל המזל: תאומים.

איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.

תכונות חיוביות של המזל:

בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.

iתחזית כללית שנתית לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2021 מזל תאומים:

כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.

שפע;

הכוכב יופיטר המוכר ככוכב השפע נמצא הפעם בבית הקריירה שלכם וישהה שם במשך כל שנת 2021 ועד מאי 2022.

זוהי תקופה מצוינת להתקדמות בכל התחום המקצועי שלכם ונראה שתיפתחנה אפשרויות חדשות בפניכם באופן שכזה שתרגישו שהנה הגיעה שנת המזל שלכם ועליכם ליהנות מהפירות שהשקעתם.

בשנה כזו יכולים ליפול באפשרויותיכם כמה וכמה הזדמנויות ואחת מהדרכים ליהנות מההשפעה של הכוכב יופיטר היא לא לפחד ולנסות לעבור מהזדמנות להזדמנות, גם אם אתם חוששים ואולי חושבים שהנה כבר מצאתם את מקומכם מבחינה אישית ומקצועית.

מאחר ואתם מזל אמיץ מיסודכם נראה שיהיו לכם פחות קשיים לשנות ולהתנסות בנושאים שונים עד אשר תרגישו שהגעתם למקום הנכון לכם.

תקופה שבה מומלץ לכם להיות יותר זהירים בהחלטותיכם המקצועיות היא בין יולי ועד נובמבר מאחר והכוכב נמצא בנסיגה ואף חוזר למזל דלי ולכן יכולה להיווצר התחושה שהנה דברים מתרחשים אך שום דבר לא קורה באמת ולכן חשוב לחכות לסיום הנסיגה לגבי החלטות..

אתגר;

בשנה הקרובה ימשיך להיות הכוכב סטורן המביא איתו צורך בצמצום ולקיחת אחריות במקום המקושר עם נושאים שונים הקשורים ביכולת שלכם להקשיב לאחרים וללמוד מחייהם שלהם, או לא להקשיב וללמוד אך ורק מהניסיון של עצמכם.

כפי שזה נראה כרגע, אתם מזל שלא ממש אוהב להקשיב לעצות של אחרים, אלא מעדיף ללמוד מהטעויות של עצמכם ובהתאם לכך להתנהל.

זה בדיוק הזמן שבו תוכלו גם לבחון אם אנשים שהבטיחו לכם הבטחות אכן התכוונו לכך ואתם יכולים לסמוך עליהם. זוהי תקופת למידה טובה ובעיקר על עצמכם.

בנוסף, לימודים במקום מרוחק לצורך השתלמות והתקדמות בחיים תהייה מאוד טובה לכם עכשיו, כדי שתוכלו להשתפר בתחומי העיסוק שלכם ולבוא עם רעיונות חדשים ויצירתיים.

בין החודשים יוני ועד אוקטובר 2021 יבצע הכוכב נסיגה ואז תרגישו שאתם מתאמצים יותר להגיע להישגים במטרות אותם סימנתם לעצמכם.

במידה ולא תרימו ידיים בדרך, תצליחו מעל המשוער ותוכלו להיות גאים בעובדה שלמרות הקשיים הגעתם להישגים.

בברכת מזל טוב
ושבוע טוב לכולם

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן