אסטרולוגיה

מזל דגים – מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ 2018

מזל דגים הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל עקרב. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל בתולה ומזל קשת. הכוכב השליט של מזל דגים הוא נפטון, אם כי לפני גילויו של נפטון, כוכב צדק היה ה הכוכב השליט.
0
0
מזל דגים - מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ 2018 | עיבוד צילום שולי סונגו
מזל דגים – מזל החודש

באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל דגים” הוא מי שנולד בין ה-19 בפברואר לבין ה-20 במרץ. במסורת היהודית מתייחס מזל דגים אל חודש אדר. אומרים שנשמות גדולות שבאות לעולם להשלים רק תיקון קטן, מתגלגלות כבני מזל דגים. ייתכן שכתוצאה משפע המתנות הרוחניות שניתנו להם, מזל דגים הוא המזל הצנוע ביותר בגלגל המזלות, ובאופן טבעי הוא מוותר לאחרים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כמה מהסמלים בגלגל המזלות מוצגים כזוג (תאומים, מאזניים). כפילות זו נובעת ממהותו של הסמל.  מזל דגים מיוצג כשני דגים השוחים זה מול זה בכיוונים הפוכים, בני מזל דגים מחוברים לשני עולמות: העולם הגשמי והעולם הרוחני, זאת משום שהם התפתחו ברמה שונה של מודעות.

לבני מזל דגים יש את היכולת לחיות בין העולמות הללו, להבין את הרוח שמעבר לחומר בה בעת שהם גם הופכים את עולם הרוח למוחשי. בני מזל דגים רגישים בצורה יוצאת דופן, הם מסוגלים להרגיש את הדופק של היקום את התנודות והרגשות של כל מה שמתרחש סביבם

לפי הקבלה בני מזל דגים מאופיינים כבעלי אמונה והבנה גדולים, רגישים המכירים את נפש האדם על רזיה השונים.

בני מזל דגים נחנו בצבעוניות רבה באופי וכשרון רב לחיקוי. מחד, הם יודעים להסתגל לזמנים ולמצבים קשים, ויש להם סבלנות רבה. הם נוטים להיות סלחניים וחולמים על עולם טוב יותר ומאידך בני מזל דגים לוקים באופי בעל סתירות רבות: אהבה – שנאה, ענווה – כוחניות, ועוד
.
◕ תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3
◕ אלמנט: מים, משתנה.
◕ סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני
◕ איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים
◕ נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

█ תכונות חיוביות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

█ תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לבני מזל דגים

★ שפע:

השנה הקרובה תהייה שנת המזל שלכם.

הכוכב יופיטר המביא אתו שפע והזדמנויות כבר מבקר אצלכם בבית הלימודים והנסיעות ויעניק לכם שפע של התחלות חדשות ומהנות.

מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שהשנה עד לחודש נובמבר, יהיה לכם נכון לנצל את הזמן ולהגיד כן להזדמנויות שעוד לא מימשתם עד הסוף.

ייתכן ויגיעו אליכם כמה אפשרויות ביחד וזה יהיה בדיוק הזמן שבו כדאי לכם לשקול לעבור ממקום למקום מבלי לחשוש כדי שתדעו שלא פספסתם אף הזדמנות.

זה הזמן ללמוד ולהתפתח, לנסוע לבלות בחו”ל ובמידה ויש לכם בעיה משפטית בהחלט ייתכן שתזכו במשפט.

★ קושי:

מבחינה אישית וחברתית זוהי תקופה שבה תיבחנו על כל ההתנהלות שלכם ביחסים בין אישיים.

זה בדיוק הזמן בו תרגישו מאותגרים על ידי חברים שמאוד חפצתם בחברתם, אך הנה אתם מרגישים שלא תמיד אתם מקבלים את התמיכה לה ציפיתם.

עובדה זו עלולה לגרום לכם לתחושת בדידות ולעמת אתכם עם ההבנה שאולי לא תמיד פעלתם נכון והנה הגיע הזמן לשנות.

ולכן, זה בדיוק הזמן להתייעץ עם אנשים מתאימים שאתם סומכים עליהם, שדעתם אובייקטיבית ולקבל מהם את הייעוץ וההכוונה כיצד לשנות ולתרום על מנת שתוכלו להגיע למעמד האישי אליו אתם שואפים ובמיוחד בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2018.

בברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן