אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל אריה מזל החודש בין ה-22 ביולי ועד ה-23 באוגוסט 2017

גבר בן מזל זה, חייב להיות מאוהב כל הזמן, הוא אינו יכול לחיות ללא אהבה גדולה. הוא ראוותן, תיאטרלי ודרמטי. הוא מבקש אישה שתעריץ אותו ותהיה הקהל שלו, הוא קנאי ביותר ודורש צייתנות ◄ אישה בת מזל אריה מתנהגת כמלכה, כלביאה טורפת, היא חיונית, אצילית, אי- אפשר לשלוט בה, היא דורשת כבוד וסביבה מכובדת.
0
0
מזל אריה מזל החודש בין ה-22 ביולי ועד ה-23 באוגוסט 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
מזל אריה מזל החודש בין ה-22 ביולי ועד ה-23 באוגוסט 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©

 הכוכב השולט על על מזל אריה הוא הַשֶמֶשׁ שהיא כוכב במרכז מערכת השמש, כדור הארץ וגופים נוספים חגים סביב השמש במסלול קבוע עקב כוח המשיכה שלה. על מנת להבין את מזל אריה עלינו להבין את מהותה של השמש. מחד היא מזינה את כדור הארץ באנרגיה, אך מאידך היא גם עלולה לייבש ולשרוף את כל מי שאינו מתגונן מפניה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

גבר בן מזל אריה הוא בעל כושר המנהיגות המתבטא בביטחון עצמי גבוה, נוכחות חזקה וכריזמטית, אנרגיה עוצמתית וכן יכולת להבחין בצרכי הזולת, מתוך כך הוא חש צורך גדול בנתינה לאחרים, בתנאי שהוא יהיה מרכז העניינים. לעתים האריה חש צורך לנהל לאחרים את החיים בלא התחשבות ברצונותיהם, ביטחונו הרב בעוצמתו חושף אותו מאוד לנפילות בחיים.

גבר בן מזל זה, חייב להיות מאוהב כל הזמן, הוא אינו יכול לחיות ללא אהבה גדולה. הוא ראוותן, תיאטרלי ודרמטי. הוא מבקש אישה שתעריץ אותו ותהיה הקהל שלו, הוא קנאי ביותר ודורש צייתנות. חוסר הערצה כלפיו ידחוף אותו לזרועות אישה אחרת.

אישה בת מזל אריה מתנהגת כמלכה, כלביאה טורפת, היא חיונית, אצילית, אי- אפשר לשלוט בה, היא דורשת כבוד וסביבה מכובדת. היא גם אם למופת לצאצאיה.

בעיניה, אין דבר חשוב יותר מהערצת ותשוקת הגברים היא למעשה מציעה מין למכירה, שהתמורה לו הוא עוצמת ההערצה המוענקת לה.

מחד היא חייבת להיות האחת לבן זוגה, מאידך היא רוצה להישאר חופשית לשוטט כאוות נפשה כדי למצוא לה טרף חדש.

היא פזיזה, הפכפכת ומדיחה. רגשותיה לרוב שטחיים ואין בה נתינה נפשית. בענייני כספים היא רשלנית ובזבזנית, בעיקר על עצמה היא סוגדת לנוחות. ניחנה בחוש הומור טוב, היא בעלת אומץ, תושיה והרפתקנות. בקריירה היא מצליחה, ברם אינה סובלת ביקורת.

התיקון של בני מזל אריה צריך להתחיל בהפנמה של מידת הצניעות, ובהבנה שהם אינם המקור לכול וכי יש מקור עליון נעלה מהם. עליהם לנסות לזכך את סיבת הנתינה לאחרים, ככל האפשר לשים את עצמם בצד, ולהתמקד בזולת שלו בחרו לסייע.

עליהם גם להפנים את התובנה כי בסופו של דבר שום הישג חיצוני לא יביא להם סיפוק אמיתי.

מאפייני מזל אריה:

סמל המזל: אריה
 איבר בריאותי רגיש: לב
 אלמנט: אש, יציב
 איכות: נאמנות, אם כי קיימת נטייה לפלרטט – בעיקר לשם חיזוק האגו.

תכונות חיוביות:

אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים,רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.

תכונות שליליות:

אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכול בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.

תחזית שנתית לשנת 2017, לילידי המזל:

שפע;

השנה האחרונה הייתה אחת משנות המזל שלכם. הכוכב יופיטר המביא אתו שפע והזדמנויות ביקר אצלכם בבית המקושר עם כל הסביבה הקרובה שמאוד פרגנה לעשייה שלכם והעניקה לכם תמיכה כך שיכולתם ליצור לעצמכם שפע של התחלות חדשות ומהנות.

מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים, הרי שמעט הזמן שנותר לכם עד לצאת הכוכב מבית זה. עד לחודש אוקטובר 2017, מומלץ לניצול הזמן ולאמירת כן להזדמנויות שעוד לא מימשתם עד הסוף.

החל מחודש נובמבר ייכנס הכוכב לבית הסביבה הקרובה ביותר שלכם והוא המעגל המשפחתי וזוהי בהחלט תקופה חדשה ומהנה לביסוס הקשרים עם הקרובים לכם ביותר שלעתים המרחק יצר את חוסר הקרבה .

הפעם תוכלו לפתור בעיות ישנות נושנות שהציקו לכם

קושי;

עד לסוף השנה הקרובה יהיה הכוכב סטורן שמביא אתו אחריות בבית היצירה והילדים שלכם. כך שזה בדיוק יהיה הזמן שלכם לבלות יותר זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה.

במידה ואתם מעוניינים להגדיל את תחום המשפחה , הרי שעכשיו זה בדיוק הזמן המתאים לעשות זאת, כיוון שאתם מאוד בשלים לנושא זה ויש לכם יכולת להעניק מעצמכם לאחרים בדרך הטובה והמועילה ביותר.

זהו גם הזמן שבמקביל תרגישו שהיצירתיות שלכם מתפרצת מאליה ויש לכם צורך ליצור ולהראות את החלק היצירתי שלכם בכל תחום שאתם אוהבים ומעוניינים ליישם.

מתחילת שנת 2018, יעבור כוכב זה לבית העבודה והבריאות שלכם, כך שנראה שתצטרכו יותר לתת את הדעת לשמור לעצמכם את האנרגיות המתאימות ולא להתיש את עצמכם ובעבודה  ייתכן שתידרשו להראות יותר אחריות עובדה שתקשה עליכם את הרצון להתמיד באותו מקום עבודה. ייתכנו שינויים בתחום זה.

* בברכת מזל טוב.
___________

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן