בלי עין הרע הורוסקופ | צילה שיר-אל

מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-19 עד ה-26 ביולי 2017

אז מה צופנים לכם הכוכבים בשבוע הקרוב; התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית.
0
0
מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-19 עד ה-26 ביולי 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-19 עד ה-26 ביולי 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©

מה צופים לכם הכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך המוגשת לקוראי אתר כאן נעים , על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, המביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: 05 עד ה-11 ביולי 2017. בואו לקרוא ולדעת את הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: השבוע נכנסה השמש למזל שלכם ובהמשך השבוע והחודש הקרוב עומדת להאיר את כל האנרגיות שלכם שלאחרונה היו ירודות במקצת. יש לכם למה לצפות.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב אוראנוס עדיין יושב במזל שלכם , אם כי בעיקר משפיע על ילדי השליש האחרון של המזל ומבקש שתרשו לעצמכם להיות במצב של בחירה, מתוך רצון לקחת אחריות על חייכם.

נראה שאתם נחושים בדעתכם להיות מי שאתם ולממש את תוכניותיכם משכבר הימים גם אם הן מנוגדות לתפיסת האחרים. את השינויים בצורת העבודה עוד יש לכם זמן לעבד ולחתור אליהם. היו קשובים לצורכי המשפחה שלכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שיש לכם יכולת ופתיחות להבין דברים חדשים שנכנסו לאחרונה אל תוך חייכם ומשנים אתכם בהתאם לכיוון שאתם מעוניינים להיות בו.

 הסביבה הקרובה שלכם משתנה לאיטה וזה דבר מצוין לצורך שלכם לחולל מהפך בחייכם.

אל תדאגו, הדברים יסתדרו לטובתכם ובהמשך תזכרו תקופה זו כאחת התקופות היותר טובות ובונות של אישיותכם.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בית הכספים שלכם התעורר בגלל ביקור השמש במזל סרטן ולכן זוהי הזדמנות מצוינת כדי לחדש את החיפושים שלכם אחרי הכנסה יותר יציבה ובטוחה.

לאחרונה היה כוכב העשייה  בבית הכספים שלכם, והייתם עסוקים מאוד בכל התחום הכלכלי של חייכם. מה שנותר לכם כרגע הוא לחכות לתקופה טובה יותר. משבוע זה יהיה לכם קל יותר לבטא עצמכם בגלל ביקור הכוכב שלכם במקום הטבעי שלו הוא בית התקשורת.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

הכוכבים בשמיים נמצאים במזל שלכם ונותנים לכם תחושה של התחלות חדשות. זה הזמן שלכם לפתוח נושאים שהטרידו אתכם עד היום כיוון שיופיטר כוכב השפע נותן הזדמנויות חדשות לפתוח היבטים שונים בכל הנושא המשפחתי שהיו סגורים עד עכשיו בחייכם.

אתם מוזמנים לשחרר תחומים שבהם יש לכם צורך להגיע לפתרון.

הכוכב מארס המביא אתו כוח לעשייה שגם הוא נמצא במזל שלכם, יעזור לכם במימוש תכניות.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם מתחילים תקופה שהיא מאוד מעניינת עבורכם והיא תקופת יום ההולדת. שפע של התחלות חדשות עשויות לקרות לכם בגלל אהבה של אנשים קרובים אליכם ואשר מנסים להוקיר לכם את תודתם על העובדה שאתם תמיד נאמנים עבורם ואפילו ויתרתם על דברים אישיים שונים על מנת לרצות את הסביבה הקרובה לכם.

השאירו בזמן זה את תכניותיכם  לעצמכם ולמדו לזרום עם הסביבה.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה מצוינת עבורכם לאוורר את ראשכם ולהעניק לעצמכם עוד נתח חדש של סגנון חיים שבדרך כלל אתם לא מרשים לעצמכם.

בית החברה שלכם מואר בכוכבים משמעותיים  וייתן לכם בתקופה הזו את האפשרות החדשה לארח ואף להתארח במקומות שבהם בדרך כלל אין לכם שום קירבה אליהם בחיי היום יום שלכם.

הכוכב שלכם מרקורי נמצא במקום בו הוא מלמד אתכם לשמור את מחשבותיכם לעצמכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם נמצאים בתקופה של התעוררות משמעותית בגלל העובדה שיופיטר כוכב השפע נמצא במזל שלכם וגורם לכם להראות את היכולות שלכם מול אנשים אחרים .

עכשיו אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה הממונים עליכם לסוגיהם השונים יכולים להעריך אתכם ואת יכולותיכם. כל זה יתרחש למשך כל השנה הקרובה. ייתכן ויהיו מקרים בהם תצטרכו להסתגל לנסיבות שיכתיבו לכם הסובבים אתכם – אך תקבלו זאת בהבנה.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב יופיטר יימצא אצלכם במשך כל השנה הקרובה במקום המקושר עם תת המודע שלכם ולכן זה הזמן המתאים והאידאלי ביותר עבורכם על מנת ללמוד ולפתח את עצמכם מבחינה נפשית ורוחנית על מנת לקדם את עצמכם בעתיד למקומות טובים וגבוהים יותר.

כמו כן, זוהי תקופה שבה תהיה לכם הזדמנות לטוס לחו”ל, לבלות,  ליהנות ואף להכיר אנשים חדשים. נצלו את ההזדמנויות העומדות בפניכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

זהו שבוע שבו האנרגיות שלכם מרגישות ירודות וזאת בגלל העובדה שבמזלכם עדיין נמצא  כוכב בשם סטורן הגורם לכם לרצות להסתגר ולפנות זמן ואנרגיות לעצמכם.

זהו אינו זמן לארח ולהתארח כיוון שאתם צריכים לשמר את האנרגיות שלכם לדברים שעושים לכם טוב ושמחה בלב ובעיקר לא לחבור לאנשים שמנסים לקחת מכם את היכולת שלכם לנתינה אין סופית. זה הזמן לעזור לאחרים במקומות הקשים להם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

מרבית האנרגיות שלכם נמצאות בבית המקושר עם כל נושא השותפויות והכספים בחייכם כיוון שמשם יש לכם יכולת לצמוח ולפתח קשרים ויחסים חדשים.

גם הכוכב יופיטר המביא אתו הזדמנויות חדשות נמצא אצלכם בבית הקריירה , כך שזה בדיוק הזמן שיש לכם הזדמנות לשווק את עצמכם . אתם לא מתייאשים בקלות ומלחמת ההישרדות קלה לכם ולכן באומץ תעמדו מול כל התמודדות ותצליחו

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

בתקופה הקרובה אמור לפרוח אצלכם בית העבודה ואתם יכולים לפתח את היכולות המקצועיות שלכם ומאוד להיות מוערכים בתחומכם.

ייתכן ותאלצו לקחת על עצמכם עוד אחריות על מנת לעמוד בקצב ובהספק של האחרים, אך אל דאגה התגמול יחזור אליכם ואתם תיהנו מהפירות. אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שתוביל אתכם למודעות האישית אליה אתם מייחלים משכבר.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את היחסים שלכם בכל הכרוך בקשרי משפחה, גם אם הם לא במעגל הראשון של חייכם, אך עדיין זקוקים לכם. היכולות שלכם גבוהות מתמיד לעזור לאחרים ובדרך זו גם לעזור לעצמכם.

הכוכבים יבואו לעזרתכם בגלל הזוית החיובית שלהם אליכם ובדרך זו תוכלו ליישם ולממש את תכניותיכם העתידיות ולהצליח. ייתכן ותצטרכו לעבוד קשה כדי לעזור ליקרים לכם ביותר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן