הורוסקופ | צילה שיר-אל

מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-05 עד ה-11 ביולי 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית.
0
0
מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-05 עד ה-11 ביולי 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מה צופים לכם הכוכבים תחזית מה-05 עד ה-11 ביולי 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מה צופים לכם הכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך המוגשת לקוראי אתר כאן נעים , על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, המביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: 05 עד ה-11 ביולי 2017. בואו לקרוא ולדעת את הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת עבורכם שיש בה השלכה לטווח הרחוק יותר מאחר ומה שאתם עושים עכשיו – את התוצאות תראו בהמשך.

נראה שאתם פועלים לפי אימפולסים פנימיים הקוראים אתכם לחופש מכל מסגרת שהיא ואולם ייתכן ואנשים במעגל הראשון של חייכם מאוד מאוכזבים מההתנהלות שלכם ולכן במידה ולא תשנו מהתנהגותכם, תמצאו את עצמכם בבדידות בהמשך דרככם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

אתם עמוסים מאוד עם כל מה שמתרחש בסביבת מגוריכם הטבעית בשלב הזה וקיימות אופציות מאוד משמעותיות עבורכם שיכולות לגרום לכם לרצות לעשות שינויים מרחיקי לכת כמו שיפוץ הקיים, או אף מעבר מקום מגורים שישנה את חייכם.

כל הקשור עכשיו בשותפויות בחייכם עומד על הפרק ואתם לומדים לראות את הדברים מזווית חדשה ולמעשה נכונה יותר.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

כוכב השפע יופיטר נמצא במקום המחבר בין יצירה, הנאה רומנים וילדים. מסתבר שיש קשר בין הכל ולכן צפויה לכם שנה של התעוררות אישית לאחר תקופה שבה לא ידעתם בדיוק כיצד להמשיך ולהתנהל בהיבטים אלה.

צעירים מכם מאוד יזדקקו לכם ונראה שההזדמנויות יתחילו להגיע אל חייכם ואתם תוכלו לברור מביניהן. כמו כן, תרגישו בשבוע הקרוב פופולריים ונראה שעובדה זו תחמיא לכם עד מאוד.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

מסתבר שזו הולכת להיות השנה המוצלחת שלכם מעכשיו ועד ליום ההולדת הבא שלכם. הכוכב יופיטר עשה סיבוב של 12 שנים ויימצא בבית המשפחה הקרובה עד לסוף השנה.

צפויות לכם הזדמנויות שבהן תרגישו שהנה סוף סוף נפתחות הדלתות ואתם מקבלים את התמורה להשקעה שלכם. יש לכם צורך להתחיל הכל מחדש ואכן קיימת זווית כזו המאפשרת לכם לעשות זאת. בהצלחה.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

בחודש הקרוב תתחילו לחוש את תקופת טרום יום ההולדת ובמיוחד שמרבית הכוכבים בשמים היום נמצאים אצלכם בבית תת המודע.

זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית שלכם להוביל ולא לחכות שאחרים יחליטו בשבילכם. בשבוע הקרוב וגם במהלך כל החודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס המביא אתו תקווה, אהבה והתקדמות כלכלית בבית החברים והחברה שלכם, כך שלפחות תחום זה יפנק אתכם באווירה ואנרגיה טובה.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מבחינה אישית אתם עוברים עכשיו תהפוכות וייתכן שאינכם רואים את המציאות בצורה האובייקטיבית באמת בגלל מעבר נפטון על המזל שלכם שגורם לכם בלבול, ערפול וחוסר יכולת לראות את הדברים בצורה בהירה.

בעבודה לעומת זאת נראה שתצליחו בתכניותיכם ואנשים יעריכו אתכם מאוד ויהיו מוכנים להקשיב וללמוד מכם. למדו לתת קצת יותר אמון בקרובים לכם ותראו שלא תתאכזבו.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו בשילוב הכוכב יופיטר שנמצא כבר במזל שלכם ונותן לכם את מגוון ההזדמנויות להגיע למקומות שבאמת חשוב לכם להגיע ולהוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם.

עובדה זו תקל עליכם במעט את העומס הכלכלי בו אתם נמצאים ושבעטיין נאלצתם לשנות את סדרי העדיפויות בחייכם בשנה האחרונה . דחפו ככל יכולתכם בנושאי קידום הקריירה שלכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

למרות שאתם מרגישים שהכול קשה לכם בגלל נסיגת סטורן בבית הכספים שלכם , יש לכם הזדמנות גם ללמוד מכך. דבר ראשון הוא, שלא הכול ניתן להשיג בקלות ויש דרך מסוימת לעמול על מנת להגיע לתוצאות.

למעשה, זוהי תקופה מאוד בונה ומעצבת. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתחיל לנשום לרווחה כיוון שבחודש הבא יזוז הכוכב וימשיך במסעו קדימה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

עברתם השנה כברת דרך משמעותית ועכשיו , נראה שאתם מרגישים שמחכים לכם חיים אחרים ממה שחוויתם עד כה. ואולם, כדי להגיע אליהם עליכם לנתץ סגנון חיים שאתם עדיין מושכים אתכם כבר זמן רב ושלמעשה לא מתאים לכם, אך איכשהו בגלל פחדים משינויים לא מימשתם את תכניותיכם.

כל התירוצים נסתיימו והגיע העת לפתוח עצמכם לחיים שאתם באמת מאחלים לעצמכם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בתקופה של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. מצד אחד יש בכם את הרצינות הנדרשת על מנת להוכיח את עצמכם ומצד שני אתם רוצים לפרוק עול ולהרשות לעצמכם דברים שבדרך כלל לא הרשיתם לעצמכם כיוון שנראו לכם מתירניים מדי.

למרות ההתלבטויות שלכם, זה הזמן שלכם להיות ספונטניים בחשיבה ובמיוחד עכשיו שמרבית הכוכבים נמצאים בבית השותפויות שלכם

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים בתקופה טובה על מנת לבחון את הערכים שלכם בכל תחומי החיים ולנסות ולשנות את מה שלא מתאים לכם.

בכל מה שקשור בנושאי עבודה נראה שהחודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם והקרובים אליכם יוכלו ליהנות מכל מה שיש לכם להציע בהיבט האישי. כמו כן, דאגו שהתכונות הטובות שלכם יתועלו גם בהיבט המקצועי. נסו את מזלכם בלבקש תמיכה והעלאת שכר – בהצלחה!.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

בחודש הקרוב נראה שאת כל האנרגיה והמוטיווציה שלכם תעבירו למימוש תוכניותיכם עם אנשים קרובים ובעיקר צעירים מכם במשפחה והקשורים אליכם בקשר קרוב מאוד.

היזהרו לא לתת מעצמכם יותר מדי, כיוון שאז תתרוקנו אנרגטית ותמצאו את עצמכם מותשים.  איזון ופרופורציה הוא שם המשחק בשלב הזה וגם יוביל אתכם לעשייה וליחסים הנכונים ביניכם לבין הקרובים לכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן