אסטרולוגיה בלי עין הרע

מדינת ישראל חוגגת יום העצמאות ה- 69 במזל טוב

בשנה זו נכנס כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר למקום המקושר עם התדמית של המדינה. הימצאות כוכב זה מאפשרת למדינה להתחיל לקצור הצלחות בכל הנוגע לשיפור תדמיתה בעיני העולם ★ והכוכב שמביא אתו קושי אבל גם לקיחת אחריות ושמו סטורן, נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה, הווה אומר שכנינו הערבים, למשך השנתיים הקרובות ולכן נושא השלום ימשיך להיות טעון.
0
0
מדינת ישראל חוגגת את יום העצמאות ה- 69 במזל טוב
מדינת ישראל חוגגת את יום העצמאות ה- 69 במזל טוב | עיבוד צילום: שולי סונגו©

מזל טוב למדינת ישראל שחוגגת את יום העצמאות תשע”ז – ונולדה בתאריך 14.5.1948. המדינה שלנו כבר לא ילדה והיא חוגגת את יום ההולדת ה-69 שלה ומה אומרת על כך המפה האסטרולוגית שלה? במהלך 69 שנותיה עד היום עסקה המדינה בהרבה “הישרדות” – ומכל הבחינות. כמדינה שהיוותה מקום מפלט ליהודים ברחבי העולם, ממזרח ועד מערב הרי שבאופן טבעי קיימים בה ניגודי אופי ומנטליות,  כשכל אחד מושך לכיוון שלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר‘.

משנותיה הראשונות ועד היום עדיין מהווה המדינה “קיבוץ גלויות” לכל הנזקק לה כשיכולת ההסתגלות לתנאי המדינה החדשה, נמדדים ביחס ישיר לאופי האדם, למוצאו ולמנטליות אותה הוא מביא מארץ מוצאו. את ההדים לשוני וההתמודדות החברתית אנו חווים דרך  הפערים בין המעמדות ועובדת קיומן של שכבות עניות ועשירות.

בשנה זו נכנס כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר למקום המקושר עם התדמית של המדינה. הימצאות כוכב זה מאפשרת למדינה להתחיל לקצור הצלחות בכל הנוגע לשיפור תדמיתה בעיני העולם ובעיקר כלפי אלה השוחרים לרעתה מבפנים ומבחוץ.

הצורך שלנו לבנות מחדש את תדמיתנו בארץ ובעולם עשוי להיות מאוד משמעותי לקראת חודש פברואר 2018 ועדיין יש מספיק זמן לבחון ולבדוק מה צריך לעשות על מנת שהכוונות של המושכים בחוטים יתקבלו כפי שהם מתכננים ולא עם משמעות כפולה כשכל אחד מושך לכיוון שלו.

מבחינה כלכלית עדיין המצב לא ישתפר באופן משמעותי והתקיעות שמרגישים מרבית התושבים תימשך לפחות עד לסוף חודש אוגוסט. ובכל זאת, למרות הקושי זוהי גם שנת הזדמנות לנסות לשקם את המצב הכלכלי ובעיקר של תושבי המדינה על ידי התנהלות כלכלית נכונה מצד המושכים בחוטים.

העיכובים שיהיו עד לחודש אוגוסט, יורגשו מכיוון שההנהגה שאוחזת חזק במושכות, לא משחררת כספים בהתאם לסדר עדיפויות נכון, אלא בהתאם לאינטרסים. הרצון האדיר והלחץ של העם, כדי להתקדם הוא זה אשר בסופו של דבר ידחוף ויעזור לנסות למצוא פתרונות על מנת שיהיה אפשרי לצאת מהמצוקה הכלכלית. סביר להניח לפי מצב הכוכבים שלקראת אוקטובר שנה זו, יתחיל להיראות פתרון שישביע את רצון שני הצדדים.

ראש הממשלה, יאלץ לעמוד בפני החלטות קשותת שאת תוצאותיה אנו עשויים להרגיש בשנים הקרובות

גם בשנה זו, הזדעזעה המדינה בנושא הערכים האישיים של ההנהגה ולמעשה כמעט לא הייתה פינה חשוכה שלא התגלה בה שד שחור כלשהו… ואכן, אנו עדים לתופעות כאלו בצמרת ההנהגה ומכל המקומות שמשם אנו אמורים לקבל דוגמא, התאכזבנו ….

הכוכב שמביא אתו קושי אבל גם לקיחת אחריות ושמו סטורן, נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה, הווה אומר שכנינו הערבים, למשך השנתיים הקרובות ולכן נושא השלום, ימשיך להיות טעון, אם כי יהיו אמירות מכל הכיוונים בדבר הרצון והצורך בשלום.

מר דונאלד טראמפ טוב למדינת ישראל
מר דונאלד טראמפ טוב למדינת ישראל

זהו הזמן שבו הסף יהיה רגיש במיוחד וכל אירוע בטחוני עלול להסלים ולהגיע למצב שבו יש חשש להתלקחות משמעותית. נראה שסביב חודש אוגוסט, יחולו שינויים בגלל מצב בטחוני רגיש ויהיה צורך לעשות שינויים ממשיים. ראש הממשלה, יאלץ לעמוד בפני החלטות קשות שאת תוצאותיה אנו עשויים להרגיש בשנים הקרובות.

מר דונאלד טראמפ טוב למדינת ישראל כפי שאנו יודעים, אך יגיע שלב לקראת מחצית השנה שגם הוא יציע את עמדתו ויבקש מאיתנו להתפשר יותר על מנת להגיע להסדר קבע.

גם שאר מדינות העולם ינסו ללחוץ אותנו להגיע להסדרים משמעותיים ולכן שנת 2018, תהייה השנה שבה יתקבלו השינויים המשמעותיים ביותר על מנת שיהיה אפשר להתקדם להסדר כלשהו.

מבחינה נומרולוגית אנו נמצאים בשנה נומרולוגית 2 של המדינה עובדה שמלמדת כי זוהי שנה טובה מאוד לטיפול בתוך כל הנושאים הפנימיים התוך מדיניים על מנת לנסות ולהביא לפתרון משמעותי.

מספר 2 מדבר על רגישות ועל יחסים בין אישיים ולכן נקווה שאכן לאמירות ולכוונות הטובות תהיינה תכלית ומשמעות.

בשנה הקרובה נרגיש ביתר שאת את הקושי ביחסים בין אישיים בגלל תפיסות עולם שונות ובעיקר בין הימניים לשמאלנים במצבים שיכולים להערים קשיים  וכאוס.

ואולם, כל זאת נועד כדי לנער את כולם ולהגיב אל המתרחש על מנת להבין שכולנו יהודים / אחים במדינת ישראל ושהמטרה שלנו היא להיות מאוחדים בארץ ישראל שהיא מדינת היהודים – מאז ומתמיד.

בברכת חג עצמאות שמח.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן