קמפיין: אנשים. לא סמלים

עמותת נגישות ישראל - Access Israel, יוצאת בקמפיין מקורי רחב היקף / ארצי של עמותת נגישות ישראל יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, למיגור תופעת עברייני חניות הנכים והעלאת המודעות לנושא. בין לילה, אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים, ובעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, הוחלפו בתמונות של 50 אנשים אמיתיים עם מוגבלות, המספרים את סיפוריהם האישיים.

"חיזבאללה היה יכול לצאת למסע הרג": מנהרה שלישית אותרה בצפון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם לוחמים בפיקוד צפון והזהיר כי צה"ל ערוך "אם חיזבאללה יעשה טעות גדולה ויחליט לפגוע בנו או להתנגד לפעולה". לפי מקורות לבנונים, המנהרה אותרה סמוך לקיבוץ יפתח. כתבתו של משה שטיינמץ, מתוך חדשות הערב 11.12.18

פורום כאן נעים

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים?

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים? העיתונאי אלי לוי חדשות ערוץ 10 מביא את הסיפור ושיחה עם מנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה דר' עדי קליין.

הרב יובל הכהן אשרוב – מגלה איך לרזות בלי דיאטה

הרב יובל הכהן אשרוב - מגלה לנו את הסוד איך לרזות בלי דיאטה.

זן נדיר – טורפים

טורפים - טורפי העל של ישראל כפי שנלכדו בעדשה של משה אלפרט במשך שלושים שנה: מסעודתו של הנמר האחרון בעין-גדי ועד המרדף אחרי זאבי הגולן. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

סטטיק ובן-אל תבורי עם הלהיט החדש

סטטיק ובן-אל תבורי, הצמד המוזיקלי הישראלי עם הקליפ-להיט הראשון החדש בשפה האנגלית. זו הגרסה האמריקאית ל"סלסולים" שיצאה לעולם 12.12.18.

מפעל הפיס

נגישות השירות למגבלה תקשורתית (גמגום)

אנדריי קגן, אדם מגמגם אשר עובד בעמותת נגישות ישראל, מספר על עצמו ונותן המלצות לאופן בו יש לתקשר עם אדם מגמגם.

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי, שניתן לטבען, רוטב לאורז [ 40 דק' בישול] מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר - http://druzecuisine.com/ מרק שעועית מהיר כתוספת לאורז לבן, מתכון דרוזי מסורתי קל להכנה שניתן לטבען, מתוך סודות המטבח הדרוזי.

נעים לעקוב אחרי

יופי נעים מסעודה מרכלת צרכנות

מגי אזרזר מככבת בקמפיין חדש למותג הקוסמטיקה 'גרנייה'

לראשונה מגי אזרזר מובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. החלטה זו נלקחה לאחר שכבשה את לב הגולשים והצופים בישראל בקמפיין צבעי השיער הביתיים של המותג ◄הקמפיין יתמקד ברשתות החברתיות ◄ מגי אזרזר על הקמפיין; "אני מאוד שמחה להרחיב את הקשר שלי עם מותג גרנייה. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זו הסיבה שאני כל כך נרגשת להיות אישה שמייצגת מותג הפונה לכל אישה באשר היא".

מרגלית "מגי" אזרזר, השחקנית זוכת שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה (שתחגוג בשבוע הבא ה-10 בספטמבר 1986 את יום הולדתה) קיבלה "מתנה" כשנבחרה לככב בקמפיין חדש עבור מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה ישראל | Garnier | צבעי שיער, ניקוי וטיפוח הפנים והגוף, אשר יתמקד בקהל הצעיר וברשתות החברתיות. מטרת המהלך היא הצערת המותג באמצעות יצירת שפה משותפת עם קהל המטרה.

מגי אזרזר, שחקנית
מגי אזרזר, שחקנית

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בקמפיין החדש, מגי אזרזר, הופכת להיות וולוגריות ביוטי – "מג'יק מגי", אשר מביאה לקהל העוקבים שלה את המוצרים והטרנדים הכי חמים בשוק הקוסמטיקה. היום, ה"ביוטריות" משמשות כמעיין גורו לעשרות אלפי בנות צעירות, שלומדות מהן את הטרנדים החמים ועוקבות אחר המוצרים שהם MUST HAVE.

בקמפיין מככבת אזרזר כ"וולוגריות ביוטי" מתחילה, עם חלום ענק להיות ה-וולוגרית הכי טובה שיש ברשת. אבל לא תמיד מצליח לה… הקמפיין מכיל הרבה הומור עצמי- מגי, פותחת וולוג בו היא חושפת לעוקבים את המוצרים הכי חמים של "גרנייה".

הסרטונים, יעלו השבוע בפלטפורמות הדיגיטליות שם משוטט קהל המטרה; יוטיוב, אינסטגרם ו-פייסבוק.

לראשונה, מגי, הולכת להיות מובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. החלטה זו, נלקחה לאחר שכבשה את לב הגולשים והצופים בישראל בקמפיין צבעי השיער הביתיים "קולור נטורלס".

מגי אזרזר על הקמפיין; "אני מאוד שמחה להרחיב את הקשר שלי עם מותג גרנייה. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זו הסיבה שאני כל כך נרגשת להיות אישה שמייצגת מותג הפונה לכל אישה באשר היא".

מגי אזרזר, שחקנית מוערכת, זוכת שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2018 וכובשת בימים אלו את המסך בסדרה המצליחה "יש לה את זה" המשודרת בשידורי קשת. בימים אלו, ניתן לראות אותה גם בעונה החדשה של "חברות" בערוץ עשר.

 המותג Garnier

מכרטיס הביקור של המותג, עולה, כי במשך למעלה מ-100 שנים, המותג גרנייה, יוצר מוצרי קוסמטיקה חדשניים ונגישים המקיפים את צרכי היופי השונים. המותג, אשר פועל בלמעלה מ-65 מדינות, שואב את כוחו והשראתו מהרוח הצעירה והאופטימית שלו.

גרנייה, הוקם בבלואה (Blois) שבצרפת בשנת 1904 ונקרא על שמו של מייסד המותג, אלפרד אמור גרנייה (Alfred Amour Garnier). המשימה של גרנייה היא להפוך את היופי לנגיש לכל אחד ואחת באמצעות חדשנות לצד הקשבה לצרכנים.

גרנייה מתמקד מאז ומתמיד בצרכנים שלו, כשתשומת הלב הקפדנית והכלל-עולמית הזו מאפשרת לו ליצור קשרים מיוחדים עימם כדי להציע את המוצרים הטובים ביותר ואת השירות הטוב ביותר, ככל האפשר, על מנת להפוך את החיים לפשוטים יותר.

◄ חזון היופי של גרנייה | Garnier

המטרה שלנו היא להציע מוצרים חכמים ומתקדמים, כלומר פשוטים ורב-שימושיים, שיעניקו את התמורה הטובה ביותר, כי למה צריך לשלם יותר? חדשנות מבית גרנייה פירושה מוצרים לא צפויים, יצירתיים, שלעתים נולדים מתוך חקר טרנדים של יבשות שונות – כמו לדוגמא; קרמי ה-BB שלנו או סדרת בוטניקל השואבת השראה מרכיבים טבעיים.

המותג גרנייה לא קופא על השמרים גם בתחום צבעי השיער; בנוסף לסדרות המיתולוגיות שלו, השיק המותג ב-2012 את צבעי השיער הקבועים ונטולי האמוניה מסדרת "אוליה" Olia.

כמומחה אמיתי בתחום העור, לגרנייה מגוון רחב של מוצרים מטיפוח עור הפנים ועד שיזוף עצמי. מוכרים במיוחד קרמי ה-BB שלו, שהפכו שם דבר; וכן סדרת מוצרי פיור אקטיב  | Pure Active המיועדים לעור מעורב עד שמן.




  • אודות הכותב

    כתב כאן ישראל

    כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

    דילוג לתוכן