מדא גייס את מירי בוהדנה למאמצים של מדא בנושא הקורונה

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים" - סיפרה מירי בוהדנה; "נגיף הקורונה, יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מדא, גם בנושא הזה, וליצור סרטון ביחד עם דר' סטרוגו, שמטרתו להעלות מודעות לפעולות שונות שחשוב לעשות, כדי למנוע הדבקה, לתת תשובות ולהרגיע את הציבור" .

אורלי לוי לא ידעה | מהצד השני עם גיא זהר

כאן 11 | אומנם עמיר פרץ הצהיר שוב ושוב שהוא רוצה ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, אבל אורלי לוי אבקסיס פשוט לא ידעה | להשוות קורונה לשפעת זה אולי מרגיע - אבל לא נכון.

פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

יופי נעים מסעודה מרכלת צרכנות

מגי אזרזר מככבת בקמפיין חדש למותג הקוסמטיקה ‘גרנייה’

לראשונה מגי אזרזר מובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. החלטה זו נלקחה לאחר שכבשה את לב הגולשים והצופים בישראל בקמפיין צבעי השיער הביתיים של המותג ◄הקמפיין יתמקד ברשתות החברתיות ◄ מגי אזרזר על הקמפיין; "אני מאוד שמחה להרחיב את הקשר שלי עם מותג גרנייה. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זו הסיבה שאני כל כך נרגשת להיות אישה שמייצגת מותג הפונה לכל אישה באשר היא".

מרגלית “מגי” אזרזר, השחקנית זוכת שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה (שתחגוג בשבוע הבא ה-10 בספטמבר 1986 את יום הולדתה) קיבלה “מתנה” כשנבחרה לככב בקמפיין חדש עבור מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה ישראל | Garnier | צבעי שיער, ניקוי וטיפוח הפנים והגוף, אשר יתמקד בקהל הצעיר וברשתות החברתיות. מטרת המהלך היא הצערת המותג באמצעות יצירת שפה משותפת עם קהל המטרה.

מגי אזרזר, שחקנית
מגי אזרזר, שחקנית

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בקמפיין החדש, מגי אזרזר, הופכת להיות וולוגריות ביוטי – “מג’יק מגי“, אשר מביאה לקהל העוקבים שלה את המוצרים והטרנדים הכי חמים בשוק הקוסמטיקה. היום, ה”ביוטריות” משמשות כמעיין גורו לעשרות אלפי בנות צעירות, שלומדות מהן את הטרנדים החמים ועוקבות אחר המוצרים שהם MUST HAVE.

בקמפיין מככבת אזרזר כ”וולוגריות ביוטי” מתחילה, עם חלום ענק להיות ה-וולוגרית הכי טובה שיש ברשת. אבל לא תמיד מצליח לה… הקמפיין מכיל הרבה הומור עצמי- מגי, פותחת וולוג בו היא חושפת לעוקבים את המוצרים הכי חמים של “גרנייה”.

הסרטונים, יעלו השבוע בפלטפורמות הדיגיטליות שם משוטט קהל המטרה; יוטיוב, אינסטגרם ו-פייסבוק.

לראשונה, מגי, הולכת להיות מובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. החלטה זו, נלקחה לאחר שכבשה את לב הגולשים והצופים בישראל בקמפיין צבעי השיער הביתיים “קולור נטורלס”.

מגי אזרזר על הקמפיין; “אני מאוד שמחה להרחיב את הקשר שלי עם מותג גרנייה. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זו הסיבה שאני כל כך נרגשת להיות אישה שמייצגת מותג הפונה לכל אישה באשר היא”.

מגי אזרזר, שחקנית מוערכת, זוכת שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2018 וכובשת בימים אלו את המסך בסדרה המצליחה “יש לה את זה” המשודרת בשידורי קשת. בימים אלו, ניתן לראות אותה גם בעונה החדשה של “חברות” בערוץ עשר.

 המותג Garnier

מכרטיס הביקור של המותג, עולה, כי במשך למעלה מ-100 שנים, המותג גרנייה, יוצר מוצרי קוסמטיקה חדשניים ונגישים המקיפים את צרכי היופי השונים. המותג, אשר פועל בלמעלה מ-65 מדינות, שואב את כוחו והשראתו מהרוח הצעירה והאופטימית שלו.

גרנייה, הוקם בבלואה (Blois) שבצרפת בשנת 1904 ונקרא על שמו של מייסד המותג, אלפרד אמור גרנייה (Alfred Amour Garnier). המשימה של גרנייה היא להפוך את היופי לנגיש לכל אחד ואחת באמצעות חדשנות לצד הקשבה לצרכנים.

גרנייה מתמקד מאז ומתמיד בצרכנים שלו, כשתשומת הלב הקפדנית והכלל-עולמית הזו מאפשרת לו ליצור קשרים מיוחדים עימם כדי להציע את המוצרים הטובים ביותר ואת השירות הטוב ביותר, ככל האפשר, על מנת להפוך את החיים לפשוטים יותר.

◄ חזון היופי של גרנייה | Garnier

המטרה שלנו היא להציע מוצרים חכמים ומתקדמים, כלומר פשוטים ורב-שימושיים, שיעניקו את התמורה הטובה ביותר, כי למה צריך לשלם יותר? חדשנות מבית גרנייה פירושה מוצרים לא צפויים, יצירתיים, שלעתים נולדים מתוך חקר טרנדים של יבשות שונות – כמו לדוגמא; קרמי ה-BB שלנו או סדרת בוטניקל השואבת השראה מרכיבים טבעיים.

המותג גרנייה לא קופא על השמרים גם בתחום צבעי השיער; בנוסף לסדרות המיתולוגיות שלו, השיק המותג ב-2012 את צבעי השיער הקבועים ונטולי האמוניה מסדרת “אוליה” Olia.

כמומחה אמיתי בתחום העור, לגרנייה מגוון רחב של מוצרים מטיפוח עור הפנים ועד שיזוף עצמי. מוכרים במיוחד קרמי ה-BB שלו, שהפכו שם דבר; וכן סדרת מוצרי פיור אקטיב  | Pure Active המיועדים לעור מעורב עד שמן.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

דילוג לתוכן