כסף מדבר צבא | משטרה | ביטחון

כחלון וליברמן מבטלים את המס על מענק ימי המילואים

בשורה טובה למילואימניקים: תזכיר חוק חדש של השרים משה כחלון ואביגדור ליברמן, מבטל לאלתר את המס על מענק ימי המילואים ומחזיר לאותם מילואימניקים את המס שנוכה בגין שנת 2017 ◄עלותה התקציבית של ההחלטה מוערכת ב-10 מיליון שקלים לשנה. החלטה זו היא החלטה ראשונה של צוות משותף למשרדי האוצר והביטחון המגבש דרכים נוספות כדי להקל על משרתי המילואים וחיילי צהל.
0
0
השרים משה כחלון ואביגדור ליברמן על רקע חיילי מילואים
השרים אביגדור ליברמן ומשה כחלון על רקע חיילי מילואים

​שר האוצר מר משה כחלון ושר הביטחון מר אביגדור ליברמן הפיצו היום (רביעי, ט’ טבת תשע”ח) תזכיר חוק שמעניק הטבה חדשה למילואימניקים שמשרתים מעל ל-32 ימי מילואים בשנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עד היום, משרתי מילואים ששירתו יותר משלושים ושניים (32) ימי מילואים בשנה, קיבלו מן הצבא מענק מיוחד. בגין אותו מענק, שילמו המילואימניקים עד כה מס של 25% (אחוזים).

כעת, החליטו שרי האוצר והביטחון לבטל את המס לאלתר ולהחזיר לאותם מילואימניקים את המס שנוכה בגין שנת 2017.

המשמעות היא שבקרוב מאוד יקבלו חזרה אל חשבון הבנק שלהם אלפי משרתי שירות מילואים סכומי כסף הנעים בין מאות שקלים עד אלפי שקלים אשר נוכו מן המענק. עלותה התקציבית של ההחלטה הזו, מוערכת ב-10 מיליון שקלים לשנה.

החלטה זו היא החלטה ראשונה של צוות משותף למשרדי האוצר והביטחון, המגבש דרכים נוספות, כדי להקל על משרתי המילואים וחיילי צהל.

החלטה זו, מצטרפת להחלטת שר האוצר חבר הכנסת מר משה כחלון להעלות ב-50% (אחוזים) את שכר חיילי החובה, החלטה שנכנסה לתוקף בתחילת שנת 2016 ולהחלטות שר הביטחון חבר הכנסת מר אביגדור ליברמן על תגמול בגובה חצי נקודת זיכוי למס למפקדים בשירות מילואים ועל הגדלת התגמול למשרתי מילואים עצמאים ב-25% (אחוזים).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן