קמפיין: אנשים. לא סמלים

עמותת נגישות ישראל - Access Israel, יוצאת בקמפיין מקורי רחב היקף / ארצי של עמותת נגישות ישראל יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, למיגור תופעת עברייני חניות הנכים והעלאת המודעות לנושא. בין לילה, אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים, ובעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, הוחלפו בתמונות של 50 אנשים אמיתיים עם מוגבלות, המספרים את סיפוריהם האישיים.

נאומו של בצלאל סמוטריץ' מכנס התנועה לאיכות השלטון

במשך עשרות שנים המתח הרצוי בין הרשויות השונות לא התקיים. יותר נכון לומר – הוא התקיים אבל בכיוון אחד בלבד. הרשות השופטת איתגרה פעם אחר פעם את שתי חברותיה, ואולם היא עצמה לא אותגרה לרגע. אסור היה לגעת בה.

פורום כאן נעים

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים?

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים? העיתונאי אלי לוי חדשות ערוץ 10 מביא את הסיפור ושיחה עם מנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה דר' עדי קליין.

הרב יובל הכהן אשרוב – מגלה איך לרזות בלי דיאטה

הרב יובל הכהן אשרוב - מגלה לנו את הסוד איך לרזות בלי דיאטה.

זן נדיר – טורפים

טורפים - טורפי העל של ישראל כפי שנלכדו בעדשה של משה אלפרט במשך שלושים שנה: מסעודתו של הנמר האחרון בעין-גדי ועד המרדף אחרי זאבי הגולן. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

סטטיק ובן-אל תבורי עם הלהיט החדש

סטטיק ובן-אל תבורי, הצמד המוזיקלי הישראלי עם הקליפ-להיט הראשון החדש בשפה האנגלית. זו הגרסה האמריקאית ל"סלסולים" שיצאה לעולם 12.12.18.

מפעל הפיס

נגישות השירות למגבלה תקשורתית (גמגום)

אנדריי קגן, אדם מגמגם אשר עובד בעמותת נגישות ישראל, מספר על עצמו ונותן המלצות לאופן בו יש לתקשר עם אדם מגמגם.

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי, שניתן לטבען, רוטב לאורז [ 40 דק' בישול] מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר - http://druzecuisine.com/ מרק שעועית מהיר כתוספת לאורז לבן, מתכון דרוזי מסורתי קל להכנה שניתן לטבען, מתוך סודות המטבח הדרוזי.

נעים לעקוב אחרי

ספורטיבי תזונה | דיאטה

כושר גופני – 5 דרכים לסייע לגופכם להתאושש מאימון כושר

בניית השרירים מתרחשת לאחר האימון ולא במהלכו. במהלך האימון, כאשר אתם מפעילים על הגוף מאמצים כמו הרמת משקלים, השרירים שלכם נפגעים וזקוקים להתאוששות. שיקום השרירים והבניה שלהם מחדש תלויים רק בכם. מומחי הרבלייף, מייעצים ומעניקים 5 דרכים בעזרתן תוכלו לעזור לגופכם להתאושש ולשרירים שלכם "לבנות את עצמם" לאחר האימון.
צעיר מתאמן לשמור על הכושר
צעיר מתאמן לשמור על הכושר

לא משנה אם אתם ספורטאים מקצועיים, מתאמנים למרתון, מכורים לאימונים פונקציונליים או פשוט הולכים לחדר כושר, כל אימון שאתם עושים מאמץ את הגוף שלכם וגורם לו לאבד מרכיבים חיוניים שהוא זקוק להם. בניית השרירים מתרחשת לאחר האימון ולא במהלכו. במהלך האימון, כאשר אתם מפעילים על הגוף מאמצים כמו הרמת משקלים, השרירים שלכם נפגעים וזקוקים להתאוששות. שיקום השרירים והבניה שלהם מחדש תלויים רק בכם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

 ◄ מומחי הרבלייף מעניקים 5 טיפים כיצד להתאושש מהאימון; 

מומחי הרבלייף מייעצים ומעניקים 5 דרכים בעזרתן תוכלו לעזור לגופכם להתאושש ולשרירים שלכם "לבנות את עצמם" לאחר האימון.

✔ חלבון לפני ואחרי האימון – חומצות אמינו, הן אבני הבניין של הגוף. חלבונים מורכבים מחומצות אמינו, ואכילה של כמות מספקת של חלבון עוזרת לשמור על השרירים מפני פגיעה במהלך האימון. אכלו חלבון לפני האימון, כדי לעזור לגוף להתאושש ולשרירים להיבנות.

תערובת להכנת 'משקה פורמולה 1 ספורט מסדרת הרבלייף 24' היא אופציה נהדרת לארוחה בריאה שניתן לצרוך לפני האימון ואחריו.

אחרי אימוני כוח בחדר כושר או סיבולת, כדאי להשלים במנת חלבון נוספת, משקה התאוששות PRO MAX עתיר חלבונים בתוספת L-Glutamine וחומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA), יעניק לגוף כמות מספקת של אנרגיה, שתעזור להמשיך לבנות את השרירים לאורך היום.

צעירה לאחר אימון כושר
צעירה לאחר אימון כושר

 מים – פעילות גופנית מגבירה את הצורך של הגוף ב-מים, ולכן חשוב לשמור על שתייה מספקת של מים במהלך האימון. מצב של חוסר בשתייה, יכול להוביל לפגיעה בתפקוד שלכם במהלך האימון וגם לעכב את זמן ההתאוששות של הגוף.

דאגו לשתות אפילו יותר אם הזעתם הרבה במהלך האימון. הצריכה המינימלית של מים ל-גברים עומדת על 3.7 ליטרים ליום ול-נשים 2.7 ליטרים ליום.

✔ שינה מתוקה – מחקרים שונים, מראים, כי חוסר בשינה עלול להשפיע לרעה על הביצועים שלכם במהלך האימון וההתאוששות אחריו.

במהלך השינה, הגוף לא רק נרגע אלא גם עסוק בהתאוששות ובהכנה ליום הבא. ודאו שאתם ישנים לפחות שבע שעות בכל לילה, ואם אתם מתאמנים באופן קבוע, שאפו להגיע לשמונה עד תשע שעות שינה בלילה.

✔ לא למתוח את הגבול  – אתם כבר בעיצומו של תרגיל משקולות ונורא רוצים להוכיח לעצמכם שאתם מסוגלים ליותר למרות סף הכאב.

עצרו, דעו איפה הגבול שלכם! נכון, צריך להרגיש את השרירים פועלים, אך זו לא סיבה להגיע לאפיסת כוחות. סיטואציה כזו, יכולה רק לפגוע בשרירים ולגרום להם להמשיך לכאוב גם ימים ארוכים אחרי האימון.

משקה עתיר בחלבונים לאחר האימון
משקה עתיר בחלבונים לאחר האימון

✔ סטרצ'ים מתיחות לאחר אימון הן בגדר חובה של ממש! המתיחות הן לא חלק רשות אלא מהוות חלק מהותי מהאימון עצמו.

אל תרשו לעצמכם לוותר על המתיחות בסופו של אימון בדיוק כמו שלא הייתם מוותרים על החימום בתחילת האימון.

המתיחות עוזרות לגוף להפחית את הכאבים, שלפעמים נגרמים כתוצאה מהאימון ומגבירים את קצב ההתאוששות שלכם.

בצעו לפחות 20 דקות של מתיחות בסוף האימון. אם קשה לכם להתמיד עם החלק הזה באימון, תכננו את המתיחות מראש, זה יעזור לכם להתמיד ולא לוותר.

PRO MAX, אבקה להכנת משקה על בסיס חלבון חלב

  • מחיר מומלץ לצרכן; 265.42 ₪.
  • משקל; 1 קילו גרם.
  • כמות הקלוריות ל-250 מיליגרםמשקה מוכן; 190.



  • דילוג לתוכן