ירוחם

ירוחם אירחה את מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי

״הפקנו לקחים מהעבר ואנו פועלים על מנת להיות מוכנים ככל הניתן לשעת חירום. אנו מבצעים תרגולים בעזרת המתנדבים וההון האנושי הקיים בירוחם״ - אמר ראש מועצת ירוחם מר ביטון ◄מפקד פיקוד העורף, אלוף ידעי; ״שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לבין הרשות המקומית הוא בעל חשיבות מרכזית. הרשות המקומית ירוחם, הינה אבן היסוד במוכנות לחירום. ניכר, כי בירוחם מתבצעת עשייה רבה בתחום המוכנות לחירום. נמשיך לסייע לירוחם על מנת להיות מוכנים למצבי החירום שעלולים לפקוד אותנו״.
0
0
ראש מועצת ירוחם מר מיכאל ביטון, עם מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי במרכז התמונה
ראש מועצת ירוחם מר מיכאל ביטון, עם מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי במרכז התמונה

מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, ערך השבוע ביקור במועצה המקומית ירוחם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך הביקור, נפגש האלוף ידעי עם ראש מועצת ירוחם, מר מיכאל ביטון, כן עם מנכלית המועצה, קצין ביטחון של המועצה המקומית ירוחם ונציגי מחוז דרום של פיקוד העורף האמונים על הקשר עם הרשות המקומית בימי שגרה ובשעות חירום.

דובר המועצה המקומית ירוחם מר יניב אפוטה, מסר, מסר לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי; ראש המועצה מר ביטון, ונציגי המועצה המקומית, הציגו בביקור את העשייה בתחום הביטחון ואת ההכנות שנעשות לקראת שעת חירום והודה לאלוף על שיתוף הפעולה הקיים.

״הפקנו לקחים מהעבר ואנו פועלים על מנת להיות מוכנים ככל הניתן לשעת חירום. אנו מבצעים תרגולים בעזרת המתנדבים וההון האנושי הקיים בירוחם״ – אמר ראש מועצת ירוחם מר מיכאל ביטון.

מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, אמר, כי; ״שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לבין הרשות המקומית הוא בעל חשיבות מרכזית.

הרשות המקומית ירוחם, הינה אבן היסוד במוכנות לחירום. ניכר, כי בירוחם מתבצעת עשייה רבה בתחום המוכנות לחירום. נמשיך לסייע לירוחם על מנת להיות מוכנים למצבי החירום שעלולים לפקוד אותנו״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן