חדשות הרשויות המקומית יקנעם עילית

יקנעם מצטיינת קיבלה פרס שר הפנים לניהול כספי תקין

שר הפנים הרב אריה מכלוף דרעי: "הנכס הגדול ביותר של כל רשות הוא ניהול תקין ולסיים בתקציב מאוזן" ◄ראש העיר, מר סימון אלפסי; "אני שמח וגאה שיקנעם ממשיכה להצליח, ללכת מחיל אל חיל, ולקצור הישגים בכל התחומים. קבלת הפרס לניהול תקין שנה אחר שנה מעידה על מצוינות כלכלית ושמירה על מינהל תקין וכספי הציבור בצורה הטובה ביותר...".
0
0
ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, מקבל את פרס שר הפנים הרב אריה מכלוף דרעי לניהול תקין ברשויות המקומיות
ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, מקבל את פרס שר הפנים הרב אריה מכלוף דרעי לניהול תקין ברשויות המקומיות

ראש עיריית יקנעם, מר סימון אלפסי, קיבל אמש (יום שני, כ”ג בכסלו, תשע”ח)  את פרס השר לניהול תקין ברשויות המקומיות לשנת 2016, מידי שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, הרב אריה מכלוף דרעי  בטקס מרכזי שנערך בבנייני האומה אמש (יום שני, כ”ג בכסלו, תשע”ח) בירושלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

הטקס החל בדבריו של מנכל משרד הפנים, מר מרדכי כהן שבירך את הרשויות הזוכות והביע הערכה רבה לראשי הרשויות, לגזברים ולעובדים על קבלת הפרס, לאחר שעמדו בסטנדרטים גבוהים ונוקשים. המנכל מר כהן, אמר שבתקופת השר דרעי, הגיע המשרד להישגים משמעותיים כלפי השלטון המקומי.

המנכל כהן, אמר שאין היגיון שעל כל הרשויות בישראל, יפקחו באותה רמה מאחר ויש מי שצריך יותר פיקוח, ויש מי שפחות והשקעה שווה בכולן היא בזבוז אנרגיה.

יושב ראש השלטון המקומי, מר חיים ביבס, בירך ואמר כי הגזברים הם שמובילים את השלטון המקומי והוסיף שמדובר באנשים מצוינים שעושים את מלאכתם נאמנה. יושב ראש מרכז המועצות האזורית מר עמיר ריטוב אמר שהרשויות יכולות לקבל פרסים רבים, אולם הפרס לניהול תקין הוא החשוב ביותר והוא מעיד על עשייה הלכה למעשה, ניהול והצטיינות.

שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הרב אריה מכלוף דרעי בירך ואמר שהנכס הגדול ביותר של כל רשות הוא ניהול תקין ולסיים בתקציב מאוזן ושקבלת הפרס לניהול תקין, מותנית בעמידה בפרמטרים ברורים ונוקשים ואין הנחות.

השר, אמר, כי למשרדו, יש תקציב חברתי צודק שאנו גאים בו. השר מכלוף דרעי, ציין שהמדיניות אותה הוא מוביל במשרדו, היא מדיניות לצמצום פערים. השר, אמר שהם ידאגו לתת לרשויות האיתנות יותר סמכויות ויותר חופש פעולה והוסיף שבמשרדו ידאגו להעצים את השלטון המקומי שהוא הזרוע המבצעת בכל התחומים על מנת שהרשויות, יוכלו לדאוג בצורה הטובה ביותר לאזרחים.

לאחר הדברים והברכות חולק הפרס לראשי היישובים שזכו בו ושר הפנים העניק לראש העיר מר סימון אלפסי את התעודה היוקרתית ובירך אותו אישית.

█ הישגה של יקנעם בקבלת הפרס, נחשב למצוין במיוחד גם בשל העובדה שכבר שנים הרשות זוכה בפרס כל שנה.

דובר של עיריית יקנעם, מר אדוט רועי, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים, כי; “פרס שר הפנים לניהול תקין לשנת 2016, ניתן לעיריית יקנעם על ניהול כספי תקין וזאת לאחר שנבחנה בשורה של פרמטרים וביניהם לא יותר מ-1% גירעון שוטף מסך הכנסות הרשות, אחוז גביית ארנונה בשיעור העולה על הקבוע, כפי שנקבע על ידי משרד הפנים.

כמו כן, הענקת הנחות ארנונה בהתאם לחוק ולנהלים, הענקת תמיכות בהתאם לנוהל תמיכות ולפרסום קריטריונים בהתאם, אי ליקויים בתחום שכר וכוח אדם, דיווח למשרד הפנים על מצבם של כל התאגידים שבאחזקת הרשות, אי חריגה במספר המשרות בפועל לעומת מספר המשרות המתוקצבות, התקשרות עם נותני שירותים כדין, ועוד. במהלך הערב, חולקו גם פרסי אחריות חברתית לשמונה רשויות.

הישגה של יקנעם בקבלת הפרס, נחשב למצוין במיוחד גם בשל העובדה שכבר שנים הרשות זוכה בפרס כל שנה. בטקס בעיר ירושלים, יוצגה יקנעם על ידי ראש העיר מר סימון אלפסי, סגנו מר רומן פרס, ומזכיר/גזבר העירייה מר יוסי מזרחי.

ראש העיר יקנעם, מר סימון אלפסי; “אני שמח וגאה שיקנעם ממשיכה להצליח, ללכת מחיל אל חיל, ולקצור הישגים בכל התחומים. קבלת ה’פרס לניהול תקין‘ שנה אחר שנה, מעידה על מצוינות כלכלית ושמירה על מינהל תקין וכספי הציבור בצורה הטובה ביותר.

הפרס הוא אות כבוד והערכה והוקרה להנהלת העירייה ולכל העובדים הנהדרים שלנו ששותפים מלאים. אני מברך את מזכיר/גזבר העירייה על פועלו המשמעותי לשמירה על תקציב עיריית יקנעם, לחברות וחברי מועצת העיר, ולכל עובדות ועובדי הרשות שתורמים את חלקם על מנת שנמשיך להצטיין בכל התחומים”. סיכם בקורת רוח ובגאווה גלויה ראש העיר, מר אלפסי.

מזכיר גזבר העירייה, מר יוסי מזרחי; “עיריית יקנעם, נכללת בנבחרת מכובדת ויוקרתית של ערים ומועצות מקומיות איכותיות. אני גאה במצוינות הרשות, ואיכות העובדים והשירות שלנו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן