כאן אשקלון נדל"ן

יורו ישראל בונה במתחם האחרון במרינה אשקלון למגורים

עפרה חדד, סמנכלית חברת יורו ישראל, אמרה; "הפרויקט זוכה לביקושים בעיקר בקרב קהלים מחוץ לעיר שהשילוב של הצמידות לים והמחיר האטרקטיבי מושך אותם" ◄ בסמיכות לפרויקט SEA@SKY ב'מרינה של אשקלון' מוקם קניון הכולל בתי קפה, מסעדות ואולם קולנוע, לאחרונה נחנכה טיילת חדשה לרווחת התושבים.
0
0
 עפרה חדד, סמנכלית חברת יורו ישראל ברקע פרויקט SEA@SKY באשקלון | צילום: אמנון ארד | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עפרה חדד, סמנכלית חברת יורו ישראל ברקע פרויקט SEA@SKY באשקלון | צילום: אמנון ארד | הדמייה: רן ון דן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עתודת הקרקע האחרונה, הזמינה למגורים ב’מרינה של אשקלון’ מול רצועת החוף, במרחק של 100 מטר מן הים, הותרה לבנייה ב’פרויקט SEA@SKY’ אשר יכלול 230 דירות.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בימים אלו, החלו העבודות להקמת החניון, בפרויקט הכולל 2 מגדלי יוקרה, בני 25 קומות עם 115 דירות בכל מגדל. תמהיל הדירות, הגדולות מהממוצע בשוק, מגוון וכולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם מפרט טכני עשיר ובכל מגדל חדר דיירים.

בפרויקט SEA@SKY בעיר אשקלון, נמכרות היום דירות 4 חדרים, החל מ-1.6 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.88 מיליון שקל.

הגב’ עפרה חדד, סמנכלית חברת יורו ישראל, אמרה; “הפרויקט זוכה לביקושים בעיקר בקרב קהלים מחוץ לעיר שהשילוב של הצמידות לים והמחיר האטרקטיבי מושך אותם. משיחות עם הרוכשים אנו רואים שרובם לא החליטו עדיין אם יעברו לגור בדירה או שישכירו אותה בבוא היום”.

█ הפרויקט במרחק הליכה משני חופים מרכזיים – חוף בר כוכבא ו’חוף דלילה’.

בשטח הפרויקט, ייבנו מזרקות ואזורי ישיבה מגוננים לרווחת הרוכשים. מהפרויקט נשקף נוף מרהיב לים, והוא מרחק הליכה משני חופים מרכזיים – חוף בר כוכבא ו’חוף דלילה’.

בסמיכות לו מוקם קניון, הכולל בתי קפה, מסעדות ואולם קולנוע, לאחרונה נחנכה טיילת חדשה לרווחת התושבים.

‘חברת יורו ישראל’ פועלת משנת 1989. כיום יש לחברה 4 פרויקטים בעיר ירושלים; שני פרויקטים בפסגת זאב – האחד עם 24 יחידות דיור והשני עם 122 יחידות דיור, יורו גולד בהר חומה עם 122 יחידות דיור ויורו ב-נווה יעקב עם 78 יחידות דיור.

בנוסף, לחברה פרויקט של 32 יחידות דיור בעיר אריאל, 96 יחידות דיור בעיר מודיעין, 190 יחידות דיור בעיר פתח תקווה ו-47 יחידות דיור בעיר ראש העין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן