כאן יבנה סביבה | אקולוגיה

יבנה יוצאת נגד משליכי פסולת במרחב ציבורי

ראש העיר יבנה, מר צבי גוב-ארי, הנחה בשבועות האחרונים להגביר את האכיפה והפיקוח אחר המזהמים את המרחב הציבורי ומשליכים את הפסולת ברשות הרבים; "הרוב המכריע של תושבי העיר מעוניינים ליהנות מעיר יפה ופורחת ואנו משקיעים מאמצעים רבים ומשאבים בכדי לאפשר זאת. הקנסות הן לא הדבר המרכזי אלא רק אמצעי בדרך להבטיח לכולנו עיר יפה ונקייה".
0
0
פקחי עיריית יבנה בודקים ביסודיות ממקור האשפה שהושלך על ידי התושבים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
פקחי עיריית יבנה בודקים ביסודיות ממקור האשפה שהושלך על ידי התושבים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עיריית יבנה, לא מתוכננת לקראת בחירות לרשות המקומית וגם לא נערכת לרגל חג כלשהו אבל היא נחושה לצאת בכל הנחישות והתקיפות נגד משליכי פסולת במרחב ציבורי. עשרות תושבים כבר נקנסו בימים האחרונים זאת לאחר שנתפסו משליכים פסולת ביתית ובניין למרחב הציבורי, שלא בימי הפינוי, בסכומים הנעים בין; 250-730 ₪. 

העירייה, ממשיכה ונוקטת יד קשה גם כנגד חברות קבלניות ושיפוצניקים הפועלים בעיר ואינם מפנים את הפסולת לאתר מורשה. במקרים כאלה נרשמים דו”חות בסך של עד 10,000 ₪ והקבלן נתבע לפנות את הפסולת באופן מיידי.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בשבועות האחרונים הנחה ראש העיר, מר צבי גוב-ארי להגביר את האכיפה והפיקוח אחר המזהמים את המרחב הציבורי ומשליכים את הפסולת ברשות הרבים.

מר גוב-ארי, אמר: “הרוב המכריע של תושבי העיר יבנה, מעוניינים ליהנות מעיר יפה ופורחת ואנו משקיעים מאמצעים רבים ומשאבים בכדי לאפשר זאת.

יבנה נחשבת אחת הערים היפות והמטופחות בישראל ואין כוונה לאפשר לקומץ לפגוע באיכות החיים. הקנסות הן לא הדבר המרכזי אלא רק אמצעי בדרך להבטיח לכולנו עיר יפה ונקייה”. סיכם מר גוב-ארי.

פקחי עיריית יבנה, הפועלים לשמירה על הניקיון והסדר הציבורי, נחושים להילחם בתופעת זיהום הסביבה ולצורך כך, מבצעים בשטח בדיקה יסודית של הפסולת המושלכת מחוץ למיכלים.

לאחר הבדיקה מצליחים הפקחים לעלות על עקבותיהם של משליכי האשפה ולהגיע ישירות עד פתח ביתם.

█ יבנה יוצאת נגד משליכי פסולת במרחב ציבורי זבל מי שמלכלך;

מר אפרים אספה מנהל הפיקוח העירוני בעיריית יבנה, מסביר; “התושבים מופתעים מכך שאנחנו מצליחים להגיע אליהם והם בדרך כלל מתנצלים, מקבלים בהבנה את הדו”ח ומבטיחים לא לחזור על המעשה”.

ברחובות העיר יבנה, פזורים אלפי מיכלי אשפה המיועדים לפינוי פסולת לסוגיה (פסולת ביתית, מכלים לנייר, קרטון, זכוכית, בקבוקים, טקסטיל, מתכת וכו’).

בנוסף מפעילה עיריית יבנה, מערך לפינוי גזם וגרוטאות, בהתאם לימי פינוי ספציפיים, בכל שכונה. אי-הקפדה על הנחיות אלה מהווה פגיעה קשה באיכות חיי התושבים בשכונה.

עיריית יבנה, אף מפרסמת דרך קבע את ימי הפינוי בכל איזור וקוראת לתושבים להיות שותפים לשמירת איכות החיים והסביבה.

בעיריית יבנה, מבקשים מהתושבים לדווח בזמן אמיתי למרכז השליטה העירוני (106) בכל מקרה בו הם נתקלים בגורם כלשהו המזהם את המרחב הציבורי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן