"עושים כאן משהו חד פעמי"

"עושים כאן משהו חד פעמי": הפקת הענק שמשחזרת את מלחמת יום הכיפורים | כתבתה של שני נחשוני, מתוך חדשות 07.10.19.

האם יש ערך בבקשת סליחה? | גיא זהר

לכבוד יום כיפור, בדק כאן 11, מה מעמדה של סליחה בפוליטיקה הישראלית? האם פוליטיקאים מתנצלים - והאם יש מי שימחל להם?
מהצד השני עם: גיא זהר - 07.10.2019.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

אדיר מילר במופע אלתורים

אדיר מילר במופע האלתורים בערוץ 2. קורע.

שראל הפראית- פרק 1: הנגב

מהלך של שנה שלמה בחייהם של צמחים ובעלי חיים במדבר הנגב הצחיח, המהווה יותר ממחצית שטחה של ישראל. מה סוד ההישרדות שלהם במדבר הקיצוני שזוכה רק למ"מ ספורים של גשם בשנה?

מגן דוד אדום: מירי בוהדנה מתנדבת במד"א

רגע לפני עליית תכניתה משחקי השף, מירי בוהדנה כמו שלא הכרתם אותה, מתנדבת במדא ועוד. כתבתה של חן זנדר - שישי עם איילה חסון - רשת 13 - 25.10.19

ערוץ 10 – שישי עם איילה חסון

תאוות בשרים | ערוץ 10 - שישי עם איילה חסון - 13.4.18.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

אינטרנט צרכנות

טריגון גוף התאורה, יזהה הלקוח ויכוונו למוצר שירצה

שיתוף פעולה בין טריגון תאורה הישראלית ל-MOCA הספרדית, שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא בשורה לעולם הקמעונאות, גוף התאורה, יזהה את הלקוח בחנות ויכוון אותו אל המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין, יוצג לראשונה בתערוכת יורושפ היוקרתית בראשית חודש מרץ בגרמניה. החידוש מועמד ל'פרס שירות הענן הנייד הטוב' ביותר ב'תערוכת GSMA בעיר ברצלונה'.

שיתוף פעולה ישראלי ספרדי בין 'טריגון תאורה' לבין חברת 'MOCA המתמחה ב- BIG DATA, מביא בשורה חדשה לעולם הקמעונאות ויוצג לראשונה בתערוכת ה"יורושפ" שתתקיים בעיר דיסלדורף, גרמניה בראשית חודש מרץ 2017. זו תהיה הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית תציג בתחום התאורה בתערוכת היוקרתית שנערכת אחת לשלוש שנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המומחיות של המערכת היא בניתוח מידע רב ממספר בלתי מוגבל של גורמים, קופות, אתר אינטרנט, אפליקציה וחיישנים, שמסייעים לנתח את תנועת הצרכנים והעדפות הקניה שלהם.

האלגוריתם שפותח מנתח וחוזה העדפות הלקוח אשר באות לידי ביטוי בחיפוש באינטרנט ואו בתוך האפליקציה של בתי המסחר. כתוצאה מהניתוח הזה, יכולה האפליקציה לכוון את הלקוח אל ה"מבצעים החמים" בבית המסחר ולהציע לו את המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין כאשר הוא בסניף עצמו, אבל לא רק.

טריגון גוף התאורה, יזהה הלקוח ויכוונו למוצר בו יגלה עניין
ביתן טריגון בתערוכת ERUOSHOP

המערכת, יכולה למשל לזהות את האפליקציה שלכם כאשר אתם נוחתים בנמל תעופה בארץ זרה, לברך אתכם על בואכם ולספר לכם היכן נמצאות האטרקציות שבהם גיליתם עניין.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא בשורה לעולם הקמעונאות. החידוש חוסך מבתי העסק המון, הן בפן של; מלאי, סידור סחורות, תקשורת ישירה עם כל לקוח וכמובן את הצורך לפרוס רשתות תקשורת שכן הכול נמצא בתוך גופי התאורה עצמם, אשר ממילא מותקנים בחנויות.

 טריגון תאורה: לקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות

החידוש שמציגות שתי החברות מועמד לפרס בקטגורית; 'שירות הענן הנייד הטוב ביותר לשנת 2017' ב-תערוכת המובייל היוקרתית GSMA שתתקיים בסוף פברואר בעיר ברצלונהGSMA Global Mobile Awards 2017.

גוף תאורה חכם של טריגון
גוף תאורה חכם של טריגון

הבעלים של טריגון תאורה, מר גיא ג'ון; "הפתרון שאנחנו מציעים עומד לחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף, השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק – לקוח, עומד לשפר את חווית הקניה שלו. המערכות שלנו הן חלק בלתי נפרד מגופי התאורה, מה שהופך את התחזוקה שלהן לפשוטה ויעילה יותר.

השימוש באפליקציות אינו חדש, החידוש הוא בכך שלקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות לפני רכישה, המערכת אף יודעת לזהות את הלקוח כשהוא נכנס לאזור מסוים בחנות, לזכור שהוא חיפש מוצר מסוים ולספר לו שהמוצר הזה, נמצא כאן על המדף ובמחיר מבצע.

הכי חשוב, המערכות שלנו יכולות לשנות ולעזור ל'צרכנים עם צרכים מיוחדים' אם זה בניווט קולי בחנויות או בקניונים, ב-חיפוש חנייה ובעוד עשרות מצבים שונים בחיי היום יום, השמיים הם הגבול ".

█ טריגון תאורה

טריגון תאורה, הינה חברה משפחתית הפועלת בשוק הישראלי כ-18 שנים ומרכזה ביישוב בית חרות שבשטח השיפוט של עמק חפר. המומחיות של טריגון היא בתאורה בכלל וב'תאורה מחמיאה' לחנויות. בין הלקוחות של טריגון בישראל, נמנים; אורבניקה, קרולינה למקה, טופ טן, הודיס, קבוצת פוקס, סופר פארם, רולדין, קניוני עזריאלי ואחרים.




אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 66, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר ל-4 נכדות; אוריאן, מילה שרה, אריאל ו-עלמה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

דילוג לתוכן