צבא | משטרה | ביטחון תאונת דרכים | תנועה

חייל צהל ואיש מילואים נהרגו בהתהפכות משאית ליד אילת

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מינה ועדת חקירה בראשות אלוף-משנה ניצן ממרוד, לתחקור נסיבות האירוע הטראגי ◄אלוף חליווה, הורה לעצור מחר (שישי) וביום ראשון הבא הנסיעות במשאיות של מרכב ההובלה שאינן מבצעיות לצורך רענון נהלים וחידוד הוראות בטיחות בדרכים.
0
0
זירת התאונה באזור אילת בה נהרגו חייל סדיר וחייל מילואים | צילום: תיעוד מבצעי מדא
זירת התאונה באזור אילת בה נהרגו חייל סדיר וחייל מילואים | צילום: תיעוד מבצעי מדא

בהתהפכות משאית צבאית בכביש מספר 12, מספר קילומטרים צפונית לעיר אילת, נהרגו חייל סדיר בן 20 וחייל מילואים בן 35. כך הודיע היום (חמישי, ) דובר צהל, תת אלוף רונן מנליס, אמר, כי מהתחקיר הראשוני, עולה, כי הנהג הסדיר הגיע אתמול לבסיס אימון פיקודי דרום, ישן בהתאם לנהלים ויצא לנסיעה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

צוות של מגן דוד אדום שהגיע אל זירת התאונה הקטלנית, מצא את חיילי צהל מחוסרי הכרה וכעבור דקות ספורות נקבע מותם לאחר כל המאמצים והניסיונות להעניק להם טיפול מציל חיים.

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מינה ועדת חקירה בראשות אלוף-משנה ניצן ממרוד, מפקד בית הספר למקצועות הלוגיסטיקה, לתחקור נסיבות האירוע הטראגי.

כן, הורה אלוף חליווה, לעצור מחר (שישי) וביום ראשון הבא את הנסיעות במשאיות של מרכב ההובלה שאינן מבצעיות לצורך רענון נהלים וחידוד הוראות בטיחות בדרכים.

 באחד העיקולים איבד כנראה נהג המשאית שליטה והמשאית בה נהג התגלגלה לעבר תהום

כמו כן, המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. מתחקור ראשוני, נראה, כי התאונה נגרמה מנסיעה שאינה מותאמת לתוואי הדרך.

עולה, כי הנהג חייל סדיר בן 20, נסע עם מפקד נסיעה, חייל מילואים בן 35, שנהרג גם הוא בתאונה. החייל הסדיר, היה נהג במרכז התובלה של צהל כשנה, נסע מבסיס האימונים הפיקודי של פיקוד דרום בבסיס צאלים, אל גזרת עוטף אילת, זאת לשם העברת ציוד לחימה, אפודים וקיטבגים, ללוחמי מילואים אשר החלו היום תעסוקה מבצעית בחטיבה מרחבית (חטמ”ר) יואב, האחראית על גזרת אילת.

משאית תובלה נוספת, נסעה יחד עם משאית התובלה שהתהפכה, אף היא  עם ציוד מבסיס אימונים פיקודי דרום אל גזרת אילת.

שתי המשאיות, נסעו מכיוון צפון לדרום בשיפועי כביש 12 לכיוון העיר אילת, כשבאחד העיקולים איבד כנראה נהג המשאית שליטה והמשאית בה נהג התגלגלה לעבר תהום של כ-50 מטרים עד שנעצרה בצד הכביש כשהיא הפוכה. שני החיילים שהיו במשאית נהרגו במקום.

הודעה נמסרה למשפחותיהם. דובר צהל, הודיע, כי הצבא, משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותם בימיה הקשים על אובדן יקיריהם בנסיבות טרגיות אלו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן