ג'ודו חדרה

חדרה נתנה חסות 100,000 ₪ לג’ודוקות בוטבול ו-שמאילוב

בהמלצת  מאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, המאמן את שני ג'ודוקות טוהר בוטבול ו-ברוך שמאילוב תושבי חדרה, והמליץ עליהם כמועמדים ראויים לקבלת החסות. השניים, יקבלו כל אחד 25,000 ₪ לשנה, למשך 4 שנים. ראש העיר צביקה גנדלמן; "העיר חדרה גאה בספורטאים המצטיינים שלה ומשתדלת לתמוך בהם ולסייע בידם לייצג בכבוד את העיר...". 
0
0
הג'ודוקות המצטיינים טוהר בוטבול וברוך שמאילוב, תושבי חדרה, עם ראש העירייה מר צביקה גנדלמן ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו, מר אורן סמדג'ה
הג’ודוקות המצטיינים טוהר בוטבול וברוך שמאילוב, תושבי חדרה, עם ראש העירייה מר צביקה גנדלמן ומאמן נבחרת ישראל בג’ודו, מר אורן סמדג’ה

הג’ודוקות המצטיינים טוהר בוטבול ועמיתו ברוך שמאילוב, תושבי העיר חדרה, נבחרו לקבלת חסות על ידי עיריית חדרה, באמצעות ‘נחלים – החברה העירונית לפיתוח תיירות’ לקבלת חסות כספית למשך ארבע שנים כספורטאים בעלי הישגים יוצאי דופן ברמה הבינלאומית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

נודע, כי בתהליך לבחירתם של הג’ודוקא טוהר בוטבול והג’ודוקא ברוך שמאילוב, היה מעורב מאמן נבחרת ישראל בג’ודו, מר אורן סמדג’ה, המאמן את השניים ואשר המליץ עליהם כמועמדים ראויים לקבלת החסות.

השניים, יקבלו כל אחד 25,000 שקלים לשנה, למשך תקופה של ארבע שנים.

טקס הענקת החסות נערך בלשכתו של ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן. שאמר, כי; “אני חייב לציין את מעורבותו של מאמן אורן סמדג’ה שדואג לחניכיו וסייע רבות בכל ההליך”.

ראש העירייה מר גנדלמן. הוסיף, כי; “העיר חדרה גאה בספורטאים המצטיינים שלה ומשתדלת לתמוך בהם ולסייע בידם לייצג בכבוד את העיר חדרה בפרט ואת מדינת ישראל בכלל, בתחרויות הבינלאומיות.

מדובר בספורטאים בעלי פוטנציאל לזכייה ב’מדליה אולימפית’ ואנחנו כאן, כדי לסייע להם לממש את הפוטנציאל שלהם”. סיכם ראש העירייה מר גנדלמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן