חדרה נדל"ן

חדרה: מחירי השכירות לדירות של 2 חדרים עלו בחודש ב-5.6%

באשר לתשואה מן הנתונים, עולה, כי תשואה ממוצעת של דירת 2 חדרים בעיר חדרה, עומדת באוקטובר האחרון על 4.42%% לעומת 3.52% לדירות 3 חדרים ו-3.13% לדירות 4 חדרים - כך קובע 'מדד יד2' המהווה פלטפורמה נוחה ונגישה לבחון את מחירי העסקאות האחרונות שבוצעו באזור המבוקש על פי הדיווחים לרשות המיסים. בנוסף המדד מספק נתונים נוספים על האזור כמו מידע על השכנים, רמת החינוך ועוד.
0
0
סמל העיר בכניסה לעיר חדרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סמל העיר בכניסה לעיר חדרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

‘מדד יד 2’ לחודש אוקטובר 2017, מגלה, כי מחירי השכירות של דירות 2 חדרים בעיר חדרה, עלו בתוך חודש ב- 5.6% אחוזים לעומת המחירים בחודש הקודם. מהנתונים, עולה עוד, כי אם בספטמבר, עמד מחיר השכירות הממוצע של דירות 2 חדרים בעיר על 2,363 שקלים בחודש, בחודש אוקטובר, המחיר הממוצע זינק ל- 2,496 שקלים בחודש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

באשר לתשואה מן הנתונים, עולה, כי תשואה ממוצעת של דירת 2 חדרים בעיר חדרה, עומדת באוקטובר האחרון על 4.42% לעומת 3.52% לדירות 3 חדרים ו – 3.13% לדירות 4 חדרים.

טבלת שכירות דירות ברחבי ערי ישראל של יד 2

מ‘משרד ארנה פרי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית’ נמסר באמצעות הגב’ מעיין שם-טוב, לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי באתר יד2  פועל ‘מדד יד2’ המהווה פלטפורמה נוחה ונגישה לבחון את מחירי העסקאות האחרונות שבוצעו באזור המבוקש על פי הדיווחים לרשות המסים

טבלת שכירות דירות ברחבי ערי ישראל של יד 2

 

 

 

 

 

 

בנוסף המדד, מספק נתונים נוספים על האזור כמו מידע על השכנים, רמת החינוך ועוד. ‘אתר יד2’ ממליץ לבצע בדיקה במדד יד2 בטרם מכירה או השכרה של דירה על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אל ‘מדד יד 2’.

 איפה חדרה

חֲדֵרָה היא עיר במחוז חיפה בישראל שבשרון הצפוני, אשר שוכנת לחוף הים התיכון. היא הוקמה כמושבה על ידי אנשי העלייה הראשונה ב-1891 והוכרזה כעיר בשנת 1952. מקור השם חדרה בערבית, الخضيرة (אל-חְ’דֵירַה, “הירקרקה“), על שם הירוקת שבביצות. אבשלום קור, הציע, כי השם הערבי הוא גלגול של השם העברי “גדרה“, שהיה שמו של יישוב קדום ליד קיסריה.

חדרה שוכנת לחוף הים התיכון. הרצועה הראשונה שבין חוף הים לכביש החוף נקראת שכונת גבעת אולגה. בחלק הצפוני של העיר נמצא אזור התעשייה של חדרה. במערב העיר חדרה, נמצאת תחנת הרכבת חדרה מערב אשר שוכנת בקרבת יער חדרה.

בסמוך לכביש 2, בצידו המערבי, נמצא פארק נחל חדרה ותחנת הכוח אורות רבין. בצדו המזרחי של הכביש נמצאת שכונת חפציבה ולידה פארק ושמורת חפציבה.

ממזרח לכביש 2 נמצא פארק השרון, פארק טבעי המחובר אל יער חדרה והכניסה אליו היא דרך תחנת הרכבת חדרה מערב. מרכז חדרה, נמצא באזור רחובות; הנשיא, הרברט סמואל, רוטשילד והגיבורים. ברחוב רוטשילד נמצא גן יד לבנים, אותו עיצב דני קרוון ולידו הספרייה העירונית חדרה.

מול הגן נמצא קניון. ברחוב הרברט סמואל ממוקם השוק העירוני והפיאצה של חדרה, כיכר עירונית גדולה, שבעבר הייתה חסומה כליל לתנועת מכוניות ומשנת 2007, נפתחה בה דרך לכלי רכב. הכיכר היא המרכזית בעיר ובה נערכו בעבר אירועים ציבוריים. כיכר מרכזית נוספת בעיר היא כיכר המשטרה, שנמצאת על כביש 4 ובה מזללות, מסעדות, בתי קפה וקניון קטן. העיר חדרה חברה בארגון פורום ה-15.

עוד על העיר חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן