מדא גייס את מירי בוהדנה למאמצים של מדא בנושא הקורונה

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים" - סיפרה מירי בוהדנה; "נגיף הקורונה, יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מדא, גם בנושא הזה, וליצור סרטון ביחד עם דר' סטרוגו, שמטרתו להעלות מודעות לפעולות שונות שחשוב לעשות, כדי למנוע הדבקה, לתת תשובות ולהרגיע את הציבור" .

אורלי לוי לא ידעה | מהצד השני עם גיא זהר

כאן 11 | אומנם עמיר פרץ הצהיר שוב ושוב שהוא רוצה ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, אבל אורלי לוי אבקסיס פשוט לא ידעה | להשוות קורונה לשפעת זה אולי מרגיע - אבל לא נכון.

פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

חדשות מסחר | תעשייה צרכנות

חגיגת קניות כחול-לבן חוזרת בחג קניות ברשת ShoppingIL

בעקבות הצלחת המהלך ב-2018 ShoppingIL, ישובו 'מטה כחול-לבן' במשרד הכלכלה והתעשייה יחד עם 'Google ישראל' לקדם גם השנה חגיגת קניות של מוצרים המיוצרים בישראל ויקימו מתחם ייעודי ליצרנים "כחול-לבן" אשר יעלה לאוויר ב-6-7 בנובמבר ◄ למעלה מ-1600 אתרים ישראלים, מתוכם כ- 160 יצרנים המייצרים בישראל ישתתפו בחג הקניות הישראלי ברשת ShoppingIL ויציעו לציבור הקונים מבצעים והנחות על עשרות אלפי מוצרים באתרי המסחר.
שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת אלי כהן | ברקע: ShoppingIL ביוזמת Google | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
השר אלי כהן | ברקע: ShoppingIL

אירוע הקניות ShoppingIL-גוגל בישראל כחול-לבן הפופולרי, חוזר; לקראת חודש נובמבר, בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים על הרשת, ולאור הצלחת המהלך בשנה שעברה, הודיע היום (ראשון, ה’ חשון, תש”פ) מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, כי יחבור שוב לחברת ‘Google ישראל’ לשם הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי תו “מיוצר בישראל” במסגרת ShoppingIL, יוזמה של Google הנותנת במה ומקדמת מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף עם התאחדות התעשיינים ו-ההסתדרות, פועלים לקידום התעשייה הישראלית ו-העדפת תוצרת הארץ ובהתאם לכך, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב.

השנה, יפעל מתחם הקניות כחול-לבן ב-6-7 בנובמבר באתר ShoppingIL.co.il ובמסגרתו, יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרנים ישראלים בעלי “תו מיוצר בישראל” וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו על עשרות מוצרים ממגוון ענפים, כולל; טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים קוסמטיקה, טבע ופארמה ועוד.

מטעם דוברות ופניות הציבור של משרד הכלכלה והתעשייה נמסר לפורטל 

עשרות יצרנים שלקחו חלק במתחם כחול-לבן באתר ShoppingIL בשנה הקודמת, נהנו מגידול של עשרות אחוזים בהכנסותיהם כתוצאה מהשתתפותם.

אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף השנה עשרות יצרנים ישראלים נוספים אשר במיוחד לקראתו, החלו לסמן מוצריהם ב”תו מיוצר בישראל“.

נעמה קאופמן-פס; “שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים…”

הסימון ב”תו מיוצר בישראל” מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן ובכך לסייע לתעשייה הישראלית כולה.

שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת אלי כהן; “שיתוף הפעולה המבורך בין מטה כחול-לבן ו- ShoppingIL ביוזמת Google להקמת מתחם ייעודי כחול-לבן ליצרנים ישראלים, הינו נדבך חשוב במאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ליצרנים הישראלים לקדם עסקיהם, למכור יותר ולעבור לצמיחה וגידול למרות התחרות הרבה.

נעמה קאופמן-פס, משנה למנכל ויושב ראש מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה | צלמת: ענבל מרמרי | ברקע: ShoppingIL ביוזמת Google | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
נעמה קאופמן-פס

“אני מזמין” – הוסיף שר הכלכלה והתעשייה מר כהן; “את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן באתרShoppingIL בחגיגת הקניות הקרובה וליהנות ממבצעים והנחות ייעודיים לחגיגה זו.

רכישת מוצרים המיוצרים בישראל מסייעת בביסוסה של התעשייה הישראלית וחיזוקה של הכלכלה“.

משנה למנכל ויושבת ראש ‘מטה כחול-לבן’ במשרד הכלכלה והתעשייה עורכת דין הגב’ נעמה קאופמן-פס; “אין ספק, כי שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים המיוצרים בארץ, ואשר הציבור צמא להם.

שיתוף פעולה זה, צפוי להגדיל משמעותית רכש מוצרים כחול-לבן על ידי הציבור.

משרד הכלכלה והתעשייה, ימשיך לתמוך ולקדם תעשייה ישראלית וייצור כחול-לבן בכל האמצעים הקיימים לרשותו וימשיך לשתף את הציבור במוצרים הישראליים האיכותיים שהם משלנו, לטובת קידום תעשייה ישראלית כחול-לבן ולטובת הציבור הרחב”.




אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 66, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר ל-4 נכדות; אוריאן, מילה שרה, אריאל ו-עלמה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

דילוג לתוכן