"עושים כאן משהו חד פעמי"

"עושים כאן משהו חד פעמי": הפקת הענק שמשחזרת את מלחמת יום הכיפורים | כתבתה של שני נחשוני, מתוך חדשות 07.10.19.

האם יש ערך בבקשת סליחה? | גיא זהר

לכבוד יום כיפור, בדק כאן 11, מה מעמדה של סליחה בפוליטיקה הישראלית? האם פוליטיקאים מתנצלים - והאם יש מי שימחל להם?
מהצד השני עם: גיא זהר - 07.10.2019.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

אדיר מילר במופע אלתורים

אדיר מילר במופע האלתורים בערוץ 2. קורע.

שראל הפראית- פרק 1: הנגב

מהלך של שנה שלמה בחייהם של צמחים ובעלי חיים במדבר הנגב הצחיח, המהווה יותר ממחצית שטחה של ישראל. מה סוד ההישרדות שלהם במדבר הקיצוני שזוכה רק למ"מ ספורים של גשם בשנה?

מגן דוד אדום: מירי בוהדנה מתנדבת במד"א

רגע לפני עליית תכניתה משחקי השף, מירי בוהדנה כמו שלא הכרתם אותה, מתנדבת במדא ועוד. כתבתה של חן זנדר - שישי עם איילה חסון - רשת 13 - 25.10.19

ערוץ 10 – שישי עם איילה חסון

תאוות בשרים | ערוץ 10 - שישי עם איילה חסון - 13.4.18.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

חדשות מסחר | תעשייה צרכנות

חגיגת קניות כחול-לבן חוזרת בחג קניות ברשת ShoppingIL

בעקבות הצלחת המהלך ב-2018 ShoppingIL, ישובו 'מטה כחול-לבן' במשרד הכלכלה והתעשייה יחד עם 'Google ישראל' לקדם גם השנה חגיגת קניות של מוצרים המיוצרים בישראל ויקימו מתחם ייעודי ליצרנים "כחול-לבן" אשר יעלה לאוויר ב-6-7 בנובמבר ◄ למעלה מ-1600 אתרים ישראלים, מתוכם כ- 160 יצרנים המייצרים בישראל ישתתפו בחג הקניות הישראלי ברשת ShoppingIL ויציעו לציבור הקונים מבצעים והנחות על עשרות אלפי מוצרים באתרי המסחר.
שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת אלי כהן | ברקע: ShoppingIL ביוזמת Google | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
השר אלי כהן | ברקע: ShoppingIL

אירוע הקניות ShoppingIL-גוגל בישראל כחול-לבן הפופולרי, חוזר; לקראת חודש נובמבר, בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים על הרשת, ולאור הצלחת המהלך בשנה שעברה, הודיע היום (ראשון, ה' חשון, תש"פ) מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, כי יחבור שוב לחברת 'Google ישראל' לשם הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי תו "מיוצר בישראל" במסגרת ShoppingIL, יוזמה של Google הנותנת במה ומקדמת מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף עם התאחדות התעשיינים ו-ההסתדרות, פועלים לקידום התעשייה הישראלית ו-העדפת תוצרת הארץ ובהתאם לכך, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב.

השנה, יפעל מתחם הקניות כחול-לבן ב-6-7 בנובמבר באתר ShoppingIL.co.il ובמסגרתו, יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרנים ישראלים בעלי "תו מיוצר בישראל" וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו על עשרות מוצרים ממגוון ענפים, כולל; טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים קוסמטיקה, טבע ופארמה ועוד.

מטעם דוברות ופניות הציבור של משרד הכלכלה והתעשייה נמסר לפורטל 

עשרות יצרנים שלקחו חלק במתחם כחול-לבן באתר ShoppingIL בשנה הקודמת, נהנו מגידול של עשרות אחוזים בהכנסותיהם כתוצאה מהשתתפותם.

אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף השנה עשרות יצרנים ישראלים נוספים אשר במיוחד לקראתו, החלו לסמן מוצריהם ב"תו מיוצר בישראל".

נעמה קאופמן-פס; "שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים…"

הסימון ב"תו מיוצר בישראל" מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן ובכך לסייע לתעשייה הישראלית כולה.

שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת אלי כהן; "שיתוף הפעולה המבורך בין מטה כחול-לבן ו- ShoppingIL ביוזמת Google להקמת מתחם ייעודי כחול-לבן ליצרנים ישראלים, הינו נדבך חשוב במאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ליצרנים הישראלים לקדם עסקיהם, למכור יותר ולעבור לצמיחה וגידול למרות התחרות הרבה.

נעמה קאופמן-פס, משנה למנכל ויושב ראש מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה | צלמת: ענבל מרמרי | ברקע: ShoppingIL ביוזמת Google | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
נעמה קאופמן-פס

"אני מזמין" – הוסיף שר הכלכלה והתעשייה מר כהן; "את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן באתרShoppingIL בחגיגת הקניות הקרובה וליהנות ממבצעים והנחות ייעודיים לחגיגה זו.

רכישת מוצרים המיוצרים בישראל מסייעת בביסוסה של התעשייה הישראלית וחיזוקה של הכלכלה".

משנה למנכל ויושבת ראש 'מטה כחול-לבן' במשרד הכלכלה והתעשייה עורכת דין הגב' נעמה קאופמן-פס; "אין ספק, כי שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים המיוצרים בארץ, ואשר הציבור צמא להם.

שיתוף פעולה זה, צפוי להגדיל משמעותית רכש מוצרים כחול-לבן על ידי הציבור.

משרד הכלכלה והתעשייה, ימשיך לתמוך ולקדם תעשייה ישראלית וייצור כחול-לבן בכל האמצעים הקיימים לרשותו וימשיך לשתף את הציבור במוצרים הישראליים האיכותיים שהם משלנו, לטובת קידום תעשייה ישראלית כחול-לבן ולטובת הציבור הרחב".




אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 66, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר ל-4 נכדות; אוריאן, מילה שרה, אריאל ו-עלמה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

דילוג לתוכן