אנרגיה ירוקה קיימות ירוקה

חב’ Enerpoint ו-Cal הסכם למימון מערכות סולאריות

היקף העיסקה כ-150 מיליון ₪ ◄ "השמש תממן את תשלום ההלוואה" ◄מעתה זה הופך קל יותר לאמץ את המערכת הירוקה והחסכונית של אנרפוינט ו- Cal משיקות תוכנית מימון אגרסיבית (לתקופה מוגבלת) הכוללת תשלום ראשוני של 5000 ₪ בלבד ואת היתרה תממן חברת Cal בהלוואה לתקופה של 10 שנים – כאשר אנרפוינט מתחייבת לתפוקת ייצור חשמל מוגדרת מראש בתקופת ההלוואה.
0
0
אנשי - חברת EnerPoint וחברת Cal במעמד החתימה להסכם למימון מערכות סולאריות ב-150 מיליון ₪ | יחצ, עיבוד צילום: שולי סונגו©
אנשי חברת EnerPoint וחברת Cal במעמד החתימה להסכם למימון מערכות סולאריות ב-150 מיליון ₪ | יחצ, עיבוד צילום: שולי סונגו©

ה-“הלוואה הירוקה” יוצאת לדרך; חברת אנרפוינט ישראל, המייבאת ומתקינה מערכות סולאריות להפקת חשמל ביתי, חתמה עם חברת Cal על הסכם להקצאת אשראי לבעלי בתים פרטיים בהיקף של 150 מיליון ₪ למימון מערכות סולאריות שיותקנו על גגות הבתים.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

ה”הלוואה הירוקה”, תאפשר לבעלי בתים פרטיים עם גגות בשטח של 70 מ”ר ומעלה, להתקין מערכת סולארית ולשלם על המערכת עלות ראשונית של 5000 ₪ בלבד והיתרה בתשלומים חודשיים לתקופה של 10 שנים. גובה ההחזר החודשי צפוי להיות מכוסה במלואו על ידי החשמל שתייצר המערכת הסולארית, כך שלמעשה; “השמש תממן את תשלום ההלוואה”.

שיתוף פעולה מעניין וראשון מסוגו בישראל נחתם בין חברת אנרפוינט ישראל לחברת Cal, לטובת מימון הלוואות להתקנת מערכות סולאריות ביתיות. החברות, יציעו ללקוחותיהן מימון אטרקטיבי בתנאים נוחים עבור התקנת מערכות סולאריות ביתיות להפקת חשמל סולארי מאנרגיית השמש.

מ’חברת בן חורין ואלכסנדרוביץ’‘ שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור, מסרה יועצת תקשורת מירב קפלן, לפורטל ’כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; כידוע, בשנים האחרונות הממשלה, מקלה משמעותית ברגולציה ובבירוקרטיה לאימוץ טכנולוגיות סולאריות להפקת ‘חשמל ירוק’ ובריא לסביבה.

 לשיטת ה”מונה נטו” הקלות ופטורים נוספים דוגמת פטור מהיטל השבחה, פטור מארנונה ופטור ממס הכנסה

שיטת ה”מונה נטו” הנהוגה כיום, מאפשרת לצרכן הפרטי לייצר חשמל באופן עצמאי לשימוש עצמי ולקזז את החשמל אותו הוא מייצר מחשבון החשמל שלו.

ל‘מונה נטו’ הצטרפו לאחרונה גם הקלות ופטורים נוספים דוגמת פטור מהיטל השבחה, פטור מארנונה ופטור ממס הכנסה עד תקרת ייצור חשמל בשווי של 24,000 ₪ בשנה, וזאת על מנת לאפשר לעוד אנשים פרטיים לאמץ את הטכנולוגיה.

אלא שרבים לא הזדרזו לעשות כן, ככל הנראה בשל ההשקעה הגבוהה הנדרשת. עלות מערכת ממוצעת בגודל 10 KW (המתפרסת על שטח של כ- 100 מ”ר גג) עומדת עד – כ- 70 אלף ₪, השקעה לא קטנה, עבור רוב משקי הבית.

כעת זה הופך קל יותר לאמץ את המערכת הירוקה והחסכונית של אנרפוינט ו- Cal משיקות תוכנית מימון אגרסיבית (לתקופה מוגבלת) הכוללת תשלום ראשוני של 5000 ₪ בלבד ואת היתרה תממן חברת Cal בהלוואה לתקופה של 10 שנים – כאשר אנרפוינט מתחייבת לתפוקת ייצור חשמל מוגדרת מראש בתקופת ההלוואה.

מנכ”ל חברת Enerpoint ישראל מר דני דנן; “מדובר בבשורה של ממש. אימוץ מערכת סולארית תייצר למשפחה הממוצעת בארץ, חשמל בשווי שנתי של מעל ל- 9,000 ₪ וחיסכון של מעל ל- 100,000 ₪ ב- 20 שנה.

אם לוקחים בחשבון את אופציית המימון הנוחה של חברת Cal, מדובר באחת ההשקעות המשתלמות ביותר, לא רק לכיס אלא גם לאיכות הסביבה של כולנו”.

מנכ”ל חברת Cal, מר דורון ספיר; “במסגרת שיתוף הפעולה עם אנרפוינט, אנו מעניקים את פתרון מימוני ייחודי ומותאם לקוח, ובכך מאפשרים ללקוחות להפוך את גג ביתם בצורה קלה ופשוטה לנכס מניב המביא לקיטון בהוצאות הבית, וזאת כמובן לצד התרומה המשמעותית לסביבה“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן