חדשות מזון ומוצריו מינויים במשק

חברת המזון “משומשו”: דוד קאופמן מונה למנהל השיווק והמכירות

דוד קאופמן מנהל השיווק והמכירות הארצי של חברת "משומשו" צילום: ליאור דמתי | ברקע: חמאה טבעונית של חברה משומשו | צילום: Sell360pro | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דוד קאופמן, "משומשו"
בתפקידו יהיה אחראי דוד קאופמן, אשר שימש כמנהל מכירות בחברת "תנובה" ובחברת "שטראוס", על ניהול המכירות והרחבת קו הפצת מוצרי "משומשו" לכ-1,500 חנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ ◄ יצרנית המזון הטבעוני מקיבוץ גן-שמואל "משומשו" מרחיבה את פעילותה בשוק הקמעונאי והמוסדי ומשיקה מוצרים חדשים בתחום תחליפי הבשר ומוצרי המאפה.
דוד קאופמן מנהל השיווק והמכירות הארצי של חברת "משומשו" צילום: ליאור דמתי | ברקע: חמאה טבעונית של חברה משומשו | צילום: Sell360pro | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דוד קאופמן, “משומשו”

חברת המזון הטבעוני “משומשו” יצרנית המזון, בבעלות קיבוץ גן-שמואל ו-חברת הדר-פוד, הודיעה היום (יום שני, כ”ד באב התשפ”א) כי מינתה את מר דוד קאופמן, לתפקיד מנהל השיווק והמכירות הארצי של החברה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

משוק החלב אל שוק הטבעוני; מר קאופמן, מונה לאחר כ-4 שנים בחברת “תנובה“. בתפקידו יהיה אחראי מר קאופמן, על ניהול קו הפצת ‘מוצרי משומשו‘ ברשתות המזון הקמעונאיות ובשוק המוסדי, בכללן; בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה ומסעדות.

בקו המוצרים של ‘משומשו’; גבינות טבעוניות קשות, ממרחים בסגנון גבינת שמנת, חמאה טבעונית, תחליפי בשר ארוזים וכן סדרת מוצרי מאפה חדשה הכוללת מיני בורקס במילוי פטה טבעונית, מיני בורקס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ובמילוי “בשר”.

חברת המזון הטבעוני “משומשו” לאור הצמיחה המשמעותית ב’שוק הטבעוני‘ והגידול המהיר ב-ייצוּא, משקיעה בהרחבת המפעל וב-פסי ייצור ואריזה מתקדמים שיאפשרו גידול משמעותי בכמויות ובמגוון המוצרים.

דוד קאופמן בן ה-34, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, הינו נשוי פלוס 3 ילדים, עלה לארץ ישראל בשנת 1997 מברזיל, ומתגורר כיום בישוב פרדס חנה-כרכור.

בחברת “תנובה” שימש מר קאופמן, כמנהל המכירות בשוק המאורגן ובשוק הפרטי וקודם לכן, שימש כמנהל מכירות בחברת “שטראוס“.

בתפקידו הנוכחי, יהיה אחראי מר קאופמן, אשר שימש כמנהל מכירות בחברת “תנובה” ובחברת “שטראוס“, על ניהול המכירות והרחבת קו הפצת מוצרי “משומשו” לכ-1,500 חנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ.

משומשו” – מותג ישראלי ואיכותי של מוצרים המותאמים לטבעונים, רגישים ללקטוז ושומרי מסורת

משומשו” – מותג ישראלי ואיכותי של מוצרים המותאמים לטבעונים, רגישים ללקטוז ושומרי מסורת, נחשב מותג פורץ דרך בתחום האוכל הטבעוני והחופשי מ-לקטוז. ובעיקר משקיו מאמינים, כי אוכל טבעוני צריך להיות קודם כל – טעים!

משומשו לוגו

מטעם מנהלת יחסי ציבור של חברת “המזון הטבעוני “משומשו” הגב’ מירב בורמד יחסי ציבור – אסטרטגיה שיווקית – ייעוץ תקשורתי – דוברות, נמסר לפורטל ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי  מוצרי משומשו פותחו בישראל ומיוצרים בישראל על ידי צוות מנוסה בתחום פיתוח מוצרי מזון עם דגש על ערך מוסף של טעם, בריאות וערכים תזונתיים גבוהים.

המוצרים מיועדים כפי שכבר הבנתם, מלבד טעם וריגוש, למוצרים של “משומשו” מגוון יתרונות הפונים לאוהבי האוכל ולקהלים נוספים, שונים ומגוונים; טבעוניים שאוהבים אוכל ורוצים להתרגש ממנו גם מבלי רכיבים מן החי.

מדובר במוצרים עם מרכיבים צמחיים בלבד. מועשר בסידן וסיבים תזונתיים, ללא חומר משמר, ללא לקטוז, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, ללא סויה, מכיל רכיבים; ללא גלוטן ו-GMO Free.

המוצרים מיועדים לרגישים ללקטוז וחלבון חלב ועד היום נאלצו להתפשר על הטעם והמגוון ומי שמחפש מאכלי פרווה המאפשרים ליהנות מ-תפריט בשרי וחלבי.

בשנים האחרונות, צוות המומחים של “משומשו” צבר ניסיון רב בפיתוח מוצרי מזון, ועבד קשה מאוד כדי להכניס לאוכל של כולנו, קצת יותר עניין והרבה יותר טעם.

בזכות הגישה הזאת, שמחים ב”משומשו” לאפשר ליותר ויותר אנשים להרחיב את התפריט היומי שלהם, מבלי להתפשר על החוויה הקולינרית. סדרות הצהובות והמלוּחות, הן הראשונות מתוך עולם שלם של מוצרי מזון חדשים המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ופיקוח מוקפד.

About the author

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 68, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי נעים, סבא מאושר ל-4 נכדות ונכד; רפאל, אוריאן, מילה שרה, אריאל ו-עלמה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

דילוג לתוכן