חדשות ספרים | סופרים | משוררים

‘המפתח להבנת טראמפ’ ספרו החדש של קובי ברדה

כותב הספר "המפתח להבנת טראמפ" מר קובי ברדה, מנסה להיכנס מעבר למעטה העשן, ההתנהלות שנראית למתבונן ככאוס מתמשך וכזה שפועל ללא שום תבנית או סדר בדרך בה מתנהל נשיא ארצות הברית ה-45 דונאלד טראמפ ◄ ברדה; "לצורך הבנת התופעה הקרויה; "טראמפ" אני עושה שימוש בניסיון של כעשרים שנות עבודתי בתפקידי התקשורת השונים בהם עבדתי ובצמתים אותם ניהלתי. אך יותר מכל, הספר נסמך על מעקב במשך אלפי שעות מצטברות מאז נכנס טראמפ למירוץ המפלגה הרפובליקנית לבחירות 2016" ◄ ברדה, בקריצה; "אם אתם מחסידיו של הנשיא, או שונאיו, או סתם אנשים שמנסים להבין האם יש היגיון בשיגעון, הגעתם הביתה...".
0
0

האם התופעה שנקראת דונאלד טראמפ היא אכן חידה? האם האיש לא צפוי? האם ניתן לצפות את מהלכיו, או שמדובר באדם שמצייץ מה שראה בפוקס ניוז? יועץ תקשורת, מנהל הקמפיינים, המייעץ לשרים, חברי כנסת וראשי ערים מר קובי ברדה, בפרשנות מרתקת, מנסה באמצעות ספרו החדש ‘המפתח להבנת טראמפ’ להעניק לכם את המפתח  שיפתח עבורכם את הדלת אל הבית הלבן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הספר “המפתח להבנת טראמפ” מנסה להיכנס מעבר למעטה העשן, ההתנהלות שנראית למתבונן ככאוס מתמשך וכזה שפועל ללא שום תבנית או סדר בדרך בה מתנהל דונאלד טראמפ.

קובי ברדה כותב הספר 'המפתח להבנת טראמפ' | צילום: קובי גבעוני | עיבוד צילום: שולי סונגו
קובי ברדה וטראמפ

הספר כתוב בפרקים קצרים, שבסופם הוא מתכתב עם קטעי וידיאו (מקודדים כברקוד), דיאגרמות, טבלאות, תמונות ומראי מקום.

מר קובי ברדה, מבהיר מיד, כי ספרו; “לא נכתב מנקודת כתיבה מדעית טהורה, אלא כפרשנות להתנהלות, המוצבת בתבניות של לוחות זמנים ו/או נושאים, המאפשרים לקורא לקבל תמונה בהירה ונקייה יותר של POTUS45  (ראשי תיבות של נשיא ארצות הברית ה-45)”.

מר ברדה, מוסיף, כי; “לצורך הבנת התופעה הקרויה; “טראמפ” אני עושה שימוש בניסיון של כעשרים שנות עבודתי כיועץ תקשורת, ניהול קמפיינים, יעוץ לשרים, חברי כנסת וראשי ערים בתפקידי התקשורת השונים בהם עבדתי, ובצמתים אותם ניהלתי.

אך יותר מכל, הספר נסמך על מעקב במשך אלפי שעות מצטברות מאז נכנס  דונאלד טראמפ למירוץ המפלגה הרפובליקנית לבחירות 2016.

מר קובי ברדה, מפתיע כאשר הוא מסביר; “התופעה שנקראת דונאלד טראמפ, ה”אאוטסיידר” שטרם כיבוש הבית הלבן, לא השתתף באף מערכת בחירות ושזכה לקיתונות של בוז ולגלוג מהאקדמיה, התקשורת והאליטות החברתיות בארצות הברית הוא לא באמת חידה (כפי שרבים נוטים לחשוב)”.

לדעתו של מר ברדה, “למעשה, מדובר באחד הנשיאים העקביים ביותר, הנאמן למילתו והבטחתו וככזה המבטל את השפעת “מה שרואים מכאן” האופיינית לכל פוליטיקאי בבואו להתמודד עם הבטחת בחירות שנפגשת עם המציאות.

הרקע לכתוב את הספר “המפתח להבנת טראמפ ” נולד לאחר (עוד) ויכוח שאני מנהל בדף הפייסבוק; קצרצרים על פוליטיקה וחברה.

 המחבר, קובי ברדה; “חפשו תמיד את היגיון כי רק הסוס עליו רוכב טראמפ הוא השיגעון”

עם אנשים שלמרות כל שנאמר, נכתב וסופר, ממשיכים להראות מופתעים ממהלכים שמבצע הנשיא, המשפיע באופן ישיר על חייהם בארץ ובעולם.

“אם אתם מחסידיו של הנשיא, או שונאיו, או סתם אנשים שמנסים להבין האם יש היגיון בשיגעון, הגעתם הביתה…”. מציין ברדה בקריצה.

אתם מוזמנים לפתוח את הספר, להכין את המכשיר הנייד שלכם עם קורא ברקודים (אישית אני ממליץ על QR CODE READER – אך יש מאות בחנות האפליקציות במכשירכם) ולנסות לצלול לתוך המחשבות של האיש החשוב בעולם ולנסות ולקרוא את מהלכיו הבאים בצורה שתאפשר לכם להרגיש שגם אתם יכולים להסביר את הרציונל מאחורי מהלכיו בארוחת השבת בשיחה עם משקיעים מחוץ לארץ או סתם שתצייצו בטויטר.

אם אצטרך לסכם את הספר במשפט זהב אחד, זה יהיה; חפשו תמיד את היגיון כי רק הסוס עליו רוכב טראמפ הוא השיגעון– סיכם קובי ברדה.

האם התופעה שנקראת דונאלד טראמפ היא אכן חידה? האם האיש לא צפוי? האם ניתן לצפות את מהלכיו, או שמדובר באדם שמצייץ מה שראה ב”פוקס ניוז“? קובי ברדה, מנסה באמצעות ספרו החדש להעניק לכם את המפתח  שיפתח עבורכם את הדלת אל הבית הלבן.

קובי ברדה (נולד ב-21 במרץ 1974) הוא כיום נשוי למיכל ואב לשלושה. בין עיסוקיו הרבים הוא; איש יחסי ציבור, היסטוריון, בלוגר וסופר. כיום משמש בתפקיד דובר ‘מנהלת הליגות לכדורגל’.

ברדה, נולד בעיר חולון. בשנת 1998, כיושב ראש אגודת הסטודנטים של האקדמית תל אביב-יפו, היה ממנהיגי מאבק הסטודנטים להורדת שכר הלימוד באוניברסיטאות.

קובי ברדה, ברקע: ספרו המפתח להבנת טראמפ | צילום טראמפ: ברין אנדרסון, סוכנות APBrynn Anderson | עיבוד צילום: שולי סונגו
קובי ברדה | ספר המפתח להבנת טראמפ

כמנהל קשרי הממשל של התאחדות הסטודנטים בישראל היה מי שכתב את חוק; עידוד מעורבות סטודנטים ביום לימודים ארוך שהוגש על ידי חברת הכנסת קולט אביטל (מפלגת העבודה) הידוע כיום כתכנית סחל”ב והוגה התכנית חינוך לפסגות.

בין השנים 2001-2006, שימש כסגן דובר עיריית תל-אביב-יפו וכדובר העמותה לתיירות.

בין השנים 2010 -2006, שימש כדובר עיריית נתניה, שם פעל למיתוגה של העיר כ-“עיר הספורט” של ישראל והיה המקים והיוזם של הליגה הישראלית ב-כדורגל חופים, שבגינה זכה לציון לשבח, במסגרת תחרות “האריה השואג” על קמפיין כדורגל חופים.

 ברדה מפעיל את הבלוג ודף הפייסבוק “קצרצרים על פוליטיקה וחברה” וכותב טורי פרשנות על פוליטיקה אמריקאית

בשנת 2011, מונה לתפקיד דובר מועדון הכדורגל הפועל ת”א.

בעונת 2012-13 שימש כדובר מכבי נתניה.

בשנת 2014, מונה לתפקיד דובר מנהלת הליגות לכדורגל, שם הקים את מפעל מגן הכבוד – תקווה ישראלית בספורט, בחסות נשיא מדינת ישראל.

ברדה הוא בוגר תוכנית רודרמן ללימודי יהדות ארצות הברית באוניברסיטת חיפה, שם כתב עבודת את עבודת התזה על סי. קנן (Isaiah L. Kenen) המנכל הראשון והמקים של ארגון השתדלנות איפא”ק.

בין תגליותיו ההיסטוריות שפורסמו כלולה התרומה של השופט לואי ברנדייס והרב סטיבן וייז ל-הצהרת בלפור ו-התוכנית למימון אמריקאי לפתרון בעיית הפליטים הפלסטינים ויישובם מחדש במדינות ערב ויישוב פליטים יהודים ממדינות ערב  בישראל בשנת 1951.

ברדה מפעיל את הבלוג ודף הפייסבוק “קצרצרים על פוליטיקה וחברה” וכותב טורי פרשנות על פוליטיקה אמריקאית עבור אתר מידה.

כמו-כן, הקליט מספר פרקי פודקסט לקטעים בהיסטוריה עם יובל מלכי ובהם: הפגישההרב והשופט שהצילו את הצהרת בלפורהמפגש של גולדה מאיר עם עבדאללה מלך ירדן ו-החרם היהודי על קוקה-קולה.

לפרטים נוספים על הספר, ניתן להיכנס לאתר US-Politics.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן