חדשות כאן ישראל

הכינרת ערוכה לפתיחת עונת הרחצה שבוע לפני פסח

בשורה לרוחצים חודש נוסף לעונת הרחצה; משרד הפנים, הקדים את פתיחת עונת הרחצה לאמצע חודש מרץ, 22.3, בכינרת ◄ 'איגוד ערים כינרת' ברך על ההחלטה שתאפשר מתן מענה ראוי וטוב להמוני הרוחצים באגם הלאומי  ◄ על פי הנחיית שר הפנים, הכניסה לחופים, תהיה גם בעונת הקיץ הנוכחית, ללא תשלום.
0
0
כינרת ערוכה לפתיחת עונת הרחצה
כינרת ערוכה לפתיחת עונת הרחצה

ביוזמת שר הפנים הרב אריה דרעי ובתיאום עם איגוד ערים כינרת ועיריית טבריה, תוקדם, לראשונה, פתיחת עונת הרחצה באגם הלאומי של ישראל באופן משמעותי. שירותי הצלה בחופי הכינרת ניתנים בכל שנה, במהלך חג הפסח ולאחר החג, מתבצעת הפוגה עד לפתיחה הרשמית של עונת הרחצה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שר הפנים הרב אריה דרעי , החליט השנה, להקדים את תאריך פתיחת עונת הרחצה בכינרת, כבר לאמצע מרץ יום (חמישי, ו ניסן ה’תשע”ח, 22.3), היום בו יצאו התלמידים לחופשת חג הפסח.

הקדמת תאריך פתיחת עונת הרחצה בכינרת

לאור החלטת השר, יסמל תאריך זה, השנה את הפתיחה הרשמית של עונת הרחצה בכינרת כך שמיום חמישי, 22.3, כבר יינתנו שירותי הצלה באגם כינרת ברציפות עד תום עונת הרחצה.

על ההחלטה אמר שר הפנים חבר כנסת אריה דרעי; ״החלטתי להקדים את פתיחת החופים בכנרת מיד עם תחילת חופשת הפסח, כדי לאפשר בעיקר לתלמידי בתי הספר ליהנות בחופים בבטחה ועם מצילים בתחנות ההצלה. הכי חשוב שכל המתרחצים, יעשו זאת רק ב’חופים מוכרזים’״.

כינרת ערוכה לפתיחת עונת הרחצה עם שירותי ההצלה
כינרת ערוכה לפתיחת עונת הרחצה עם שירותי ההצלה

ב’איגוד ערים כינרת‘ ברכו על ההחלטה שתאפשר מתן מענה ראוי וטוב להמוני הרוחצים באגם הלאומי.

חופים שקטים בהם תיאסר השמעת מוסיקה

יושב ראש איגוד ערים כינרת מר אלי מלכה, ציין; “כחלק מהערכות האיגוד לעונת הרחוצה ובמקביל להכרזה על כל 15 חופי האיגוד כחופים שקטים בהם תיאסר השמעת מוסיקה, יתווסף השנה’ כמעט חודש למשך עונת הרחצה הרשמית, לרווחת הרוחצים בחופי הכינרת.

אנו מודים לשר הפנים על ההחלטה החשובה שתאפשר להמוני הרוחצים בכינרת לרחוץ בבטחה באזור סוכות ההצלה באגם הלאומי “.

הכניסה לחופי הכנרת, תהיה גם בעונת הקיץ הנוכחית, ללא תשלום

ראש עיריית טבריה, מר יוסי בן דוד, הוסיף; “רבבות מתרחצים, יגיעו ל’חופי הכנרת‘ ב-חופשת הפסח הקרובה. על פי הנחיית שר הפנים, הכניסה לחופים, תהיה גם בעונת הקיץ הנוכחית, ללא תשלום.

אני שב ומבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקפיד להתרחץ רק בחופים מוכרזים בהם יש שרותי הצלה. בעקבות הסיכום עם משרד הפנים הנחתי את החברה הכלכלית לפיתוח טבריה להיערך להפעלה המוקדמת של החופים “.

רשות הכינרת, מציינת, כי החל מתחילת עונת הרחצה, יום (חמישי, ו ניסן ה’תשע”ח, 22.3) יפעלו כל חופי איגוד ערים כינרת כחופים שקטים בהם תיאסר השמעת מוזיקה ומבקשים מציבור הנופשים להישמע להנחיות.

רחצה רק בחופים המוכרזים, בסמוך ל’סוכות ההצלה’

כמו כן, מבקשים מהציבור לרחוץ רק בחופים המוכרזים, בסמוך ל’סוכות ההצלה‘ ובשעות פעילות המצילים. אין להיכנס למי הכינרת תחת השפעת אלכוהול ו/או על מזרנים.

“על הרוחצים לנהוג באחריות במהלך הבילוי בכינרת בפרט ובכל מקורות המים בכלל. להיענות להוראות המצילים מצילות חיי אדם, יחד נעבור את עונת הרחצה בהנאה ובשלום” אמרו ברשות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן