כאן יבנה פלילים

הורשע הנאשם בניסיון לרצח סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה

איסמעיל אבו עראם מאזור חברון, הורשע הנאשם בניסיון לרצח ניב נחמיה שהיה סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה והמוכר לו כמעסיקו לשעבר במטרה לקיים "עומרה" הלכה למעשה מצוות ג'יהאד; במהלך שיטוטיו בין מעברי המרכול, איתר הנאשם אבו עראם, את סגן מנהל סניף המרכול מר ניב נחמיה בעודו מסדר מוצרים במעבר ◄ הנאשם הוציא את הסכין מתוך מכנסיו, הסתער על הקורבן כשהוא מניף את הסכין ודקר אותו בצווארו, בחזהו, בבטנו ובראשו. בתגובה וחרף פציעותיו הקשות, נאבק הקורבן בנאשם, תוך שהשליך לעברו כל חפץ שאיתר בסמוך אליו.
0
0
איסמעיל אבו עראם, ברקע: המאבק בינו לבין ניב נחמיה
איסמעיל אבו עראם, ברקע: המאבק בינו לבין ניב נחמיה

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד (הרכב כבוד השופטים; פינקלשטיין, ברודי והלית-סילש) הרשיע היום (ראשון, ט’ בניסן, תשע”ח) את איסמעיל אבו עראם, בן 19 מאזור חברון, בעבירה של ניסיון לרצח בנסיבות של מעשה טרור, לאחר שניסה לרצוח את ניב נחמיה, סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה בחודש אוגוסט 2017.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כזכור, לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת דין הילה צור, מטעם הפרקליטות את התיק ניהל עורך דין רועי רייס מ-פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הנאשם עראם, שהתחזק מבחינה דתית, קיבל השראה ועידוד לקיים מצוות “ג’יהאד נגד הכיבוש היהודי- ישראלי“.

כחלק מהתחזקותו הדתית ביצע הנאשם “עומרה” במהלך חודש הרמדאן האחרון ושהה בסעודיה במשך כ-12 ימים. במטרה לקיים הלכה למעשה מצוות ג’יהאד, הנאשם, החליט לרצוח יהודי ישראלי, באמצעות ‘פיגוע דקירה’ בתוך שטחי מדינת ישראל.

לשם ביצוע מעשה הטרור, יצא הנאשם איסמעיל אבו עראם, בתאריך ה-2.8.17, מביתו אל תוך שטחי מדינת ישראל, זאת ללא כל היתר חוקי לכך.

דוברת מחוז דרום של משרד המשפטים, מסרה באמצעות הגב’ עורכת דין מיטל אולק אמויאל, מסרו לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי הנאשם, החליט לבצע את זממו באדם שמוכר לו כמעסיקו לשעבר, באמצעות סכין אותה ישיג ומיכל גז פלפל אותו הביא עמו. הנאשם, הגיע בתחבורה ציבורית אל יבנה.

 הנאשם איסמעיל אבו עראם הודה בכתב האישום כלשונו

משלא עלה בידו לאתר את מעסיקו לשעבר, החליט אבו עראם, כי יבצע את הפיגוע כלפי קורבן אחר, באמצעות סכין אותה יגנוב מן המרכול הסמוך. לשם כך, נכנס אל המרכול, הגיע למעבר בו מוצגות סכינים למכירה, נטל לידיו סכין בעלת להב באורך 15 סנטימטר והסליקה במכנסיו. בהמשך, פנה הנאשם לאתר קורבן, גבר יהודי.

במהלך שיטוטיו בין מעברי המרכול, איתר הנאשם אבו עראם, את סגן מנהל סניף המרכול מר ניב נחמיה, בעודו מסדר מוצרים במעבר. הנאשם הוציא את הסכין מתוך מכנסיו, הסתער על הקורבן כשהוא מניף את הסכין ודקר אותו בצווארו, בחזהו, בבטנו ובראשו.

בתגובה וחרף פציעותיו הקשות, נאבק הקורבן בנאשם, תוך שהשליך לעברו כל חפץ שאיתר בסמוך אליו. במהלך המאבק נשברה הסכין ונשמטה מידיו של הנאשם. בשלב זה, הוא הוציא את מיכל גז הפלפל וכשהבחין, כי הקורבן, נס ממנו, ריסס באמצעות הגז את פניו של הקורבן ובהמשך ברח בריצה מן המרכול.

כתוצאה ממעשי הנאשם אבו עראם, נגרמו לקורבן חבלות קשות והוא אושפז בבית החולים. בעקבות זעקותיו של הקורבן, המהומה שהתרחשה במרכול ובריחתם של הנוכחים תוך זעקות; “מחבל“, רדפו אחרי הנאשם מספר עוברי אורח במטרה ללכוד אותו ולאחר מרדף קצר הצליחו ללכוד את הנאשם עד שהגיעו כוחות המשטרה למקום.

כאמור, במהלך הדיון שהתקיים היום, הודה הנאשם איסמעיל אבו עראם בכתב האישום כלשונו והורשע בעבירה של ניסיון לרצח בנסיבות של מעשה טרור.

אל הכרעת הדין של מדינת ישראל נ’ 521320817 תפח אבו ערא (עציר).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן