בלי עין הרע הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ שבועי מה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017

מה אומרים עליכם הכוכבים בשבוע זה; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: בשבוע הקרוב תעסקו בענייני כספים, בגלל העובדה שכוכב השפע עדיין מביא לכם הזדמנויות חדשות מבחינה כלכלית שעשויות לגרום לכם להצלחה.
0
0
הורוסקופ שבועי מה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הורוסקופ שבועי מה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©


מה צופים לנו הכוכבים, 
בחודש אלול המיועד לתשובה, תיקון, והליכה לקראת שלמות
. הורוסקופ שבועי מהורוסקופ שבועי מוגש לקוראי אתר כאן נעים , על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל ומביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: ה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 בואו לקרוא ולדעת את הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב תעסקו בענייני כספים, בגלל העובדה שכוכב השפע עדיין מביא לכם הזדמנויות חדשות מבחינה כלכלית שעשויות לגרום לכם להצלחה.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים הבין אישיים בעבודה ולכן זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הממונים ו/או הכפופים לכם בתחום זה.

ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם הוא הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל האחרים שחושבים שאתם נוקטים בצעדים לא נכונים בכל מה שקשור לעבודה ולכן חשוב שתתחשבו גם בדעתם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

במהלך החודש הקרוב ייכנס הכוכב וונוס לבית המשפחה שלכם ויעניק לכם חודש שלם של רווחה ביכולת שלכם לתקשר עם הקרובים לכם בתחומים החשובים לכל הצדדים.

זהו זמן שבו תרגישו יותר נינוחים עם המשפחה במעגל הראשון שלכם שמחפשת את קרבתכם ודעתכם. עובדה זו תחמיא לכם ותגרום לתחושת פופולריות. זהו זמן נפלא לשדרג את התקשורת הבין אישית בתוך המשפחה.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב אליכם ביותר. ייתכן ותרגישו נסערים במידה מסוימת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם.

לא נראה שאתם תאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לטובתכם דרך ראות עיניכם. מומלץ לכם לבחון מה שאומרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש משהו בדברי הקרובים לכם שעליכם לשפר.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

בבמהלך החודש הקרוב תבקר השמש בשמיים במקום המקושר עם ההתנהלות שלכם מול סביבת חייכם הקרובה. זוהי תקופה שבה תרגישו שיש לכם צורך לשפר, לשדרג ואולי אף לשנות את מקום מגוריכם.

תינתן לכם נקודת מבט חדשה בכל הנוגע לאפשרות של התחלות חדשות. זה גם הזמן הנכון לבחון את המשאבים הכספיים שלכם, על מנת להביא לידי כך שתמצו את אפשרויותיכם.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מארס המביא אתו אנרגיה של עשייה עדיין נמצא השבוע במזל שלכם ולאט לאט יחזיר לכם את האנרגיה הטבעית שלכם. לאחרונה סבלתם מאבדן אנרגיה , עובדה שגרמה לכך שתהיו יותר מכונסים בתוך עצמכם ועם צורך עז לנוח.

במהלך החודש הקרוב תרגישו שהכוחות הטבעיים חוזרים אליכם לאט לאט ואתם יכולים לממש את תכניותיכם. ועד אז חשוב שתהיו קשובים לגוף שלכם.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

במהלך החודש הקרוב תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור את המניעים התת-הכרתיים שלכם בנוגע למערכות יחסים. זאת כדי להבין את הצרכים הפנימיים שלכם.

זה גם הזמן הנכון לבדוק מה אתם באמת מרגישים כלפי אחרים וכלפי צורת חייכם. התייעצו עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם, כדי לנסות ולנטרל מחשבות שליליות שאינן מקדמות ומעכבות אתכם מלהתפתח בחיים.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי בבית תת ההכרה שלכם וייתן לכם את היכולת להבין את המניעים של האחרים ביחס להתנהגויות שלהם מולכם.

אינטואיציה זו תעניק לכם את ההבנה ומכאן גם את היכולת הוורבלית כדי לשכנע אחרים בדעותיכם ובצדקתכם. שתפו בתכניותיכם האישיות רק את האנשים שלמדתם לסמוך עליהם במשך הזמן ושדעתם תואמת לשלכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בשבוע הקרוב יימצא הכוכב וונוס בבית הקריירה שלכם וישהה שם במשך כל החודש. זוהי תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים, במיוחד בנושא עבודה.

מומלץ לכם בתקופה הקרובה לתת לעצמכם להתרווח על זרי האהדה שתקבלו מאנשים קרובים, כיוון שכבר תקופה ארוכה אתם מנסים לשקם את הקריירה שלכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכבים רבים נמצאים במקום בו הביורוקרטיה נותנת את אותותיה בהתנהלות האישית שלכם. מאחר וגם כוכב התקשורת נמצא במקום זה ואף ברטרו , הרי שתפקידו של הכוכב הוא להאיר בפניכם נקודות שלא חשבתם עליהם מראש.

הצורך שלכם לעבוד ולהצליח גבוה במיוחד ואתם נהנים מאהדה ומפרגון של האחרים בתחומי הקריירה שלכם. נראה שהגיע הזמן שלכם לטפוח לעצמכם על השכם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים ואף אכזבות בנוגע לתחומים שמאוד רציתם להצליח בהם, אך נראה שהכספים שהובטחו לכם מתעכבים ולא ידוע כרגע לאן זה מוביל.

גם אם תחליטו ללכת בכיוון של תביעות משפטיות יעבור עוד פרק זמן עד אשר הנושאים ייסגרו בצורה שתהייה טובה ומניחה את הדעת עבורכם.. יהיה נכון להגיע לפשרה דרך גורם חיצוני שיהיה מקובל על כל הצדדים.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב וונוס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית השותפויות שלכם כך שזה הזמן הנכון  לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הכי קרובה לכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם ושתאום הציפיות שלכם מתאים זה לזה.

ייתכן והתנהגות של אנשים אחרים יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות בהמשך – אך בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם והחלטותיכם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותכניותיכם בליווי חשבונות נפש של כל מה שעברתם בשנה האחרונה.

זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש תכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים קרובים שאתם רוצים אותם בקרבתכם כיוון שהאנרגיות שלהם טובות לכם ומקדמות את העשייה שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן