חדשות בריאות מינויים במשק

דר’ מאיר כהן נבחר ליושב ראש האיגוד לכירורגיה פלסטית

דוקטור מאיר כהן, רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנתח בכיר בכירורגיה פלסטית ב'מרכז שניידר לרפואת ילדים' ומנהל המרכז הרפואי לניתוחים פלסטיים שער העיר ברמת גן; "אני מודה לחברי האיגוד על התמיכה  הרחבה ועל הבחירה בי. במהלך תקופת כהונתי, אפעל לקדם את מעמד הרופא המומחה בכירורגיה פלסטית תוך שימת דגש על חיזוק הקשר בין המגזר הפרטי לציבורי".
0
0
דוקטור מאיר כהן, יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דוקטור מאיר כהן, יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ב’הסתדרות הרפואית’ הוא דוקטור מאיר כהן שנבחר על ידי האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ כהן, הוא רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנתח בכיר בכירורגיה פלסטית ב‘מרכז שניידר לרפואת ילדים’ ומנהל המרכז הרפואי לניתוחים פלסטיים שער העיר בעיר רמת גן. לצד דר’ כהן כיושב ראש האיגוד, יכהנו ד”ר רון עזריה וד”ר רועי ענבר כחברי ועד.

דוקטור מאיר כהן, אמר, היום (רביעי, י”ט חשון, תשע”ח); “אני מודה לחברי האיגוד על התמיכה  הרחבה ועל הבחירה בי. במהלך תקופת כהונתי, אפעל לקדם את מעמד הרופא המומחה בכירורגיה פלסטית תוך שימת דגש על חיזוק הקשר בין המגזר הפרטי לציבורי“.

דוברת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הגב’ נאוה עינבר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים ב’ניתוחים פלסטיים’ ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בישראל.

כחברי איגוד, יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ לציבור להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח; www.plasticsurgery.org.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן