פלילים

דימיטרי איסקוב מואשם באונס, סרסרות למעשי זנות

דימיטרי איסקוב, בן 36 מחולון, מואשם בגין אונס (ריבוי עבירות), סרסרות למעשי זנות; "אף הגדיל לעשות וביצע בשתי נשים עבירות מין תוך שימוש בכוח וניצול מצבן...". "...כנגד המשיב איסקוב, קמה אף עילת מעצר לחשש של שיבוש מהלכי משפט.... מיד עם היוודע לו דבר תלונתה של אחת מהנשים ביחס ל'מעשה האונס' שביצע בה, עזב את ישראל ורק לאחר שנתיים אותר, נעצר והוסגר למדינת ישראל...".
0
0
דימיטרי איסקוב מואשם באונס, סרסרות למעשי זנות | רקע סחר בנשים לזנות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דימיטרי איסקוב מואשם באונס, סרסרות למעשי זנות | רקע סחר בנשים לזנות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

דימיטרי איסקוב, בן 36 מהעיר חולון, מואשם בגין אונס (ריבוי עבירות), סרסרות למעשי זנות, גרימה לעזיבת מדינה לשם זנות, הבאת אדם לשם עיסוק בזנות ועבירות נוספות. האונס בוצע ב- 2 מתלוננות – כך עולה מכתב האישום, שהוגש היום (שישי, כ”ח בחשוון תשע”ח) אל בית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) באמצעות עורכת דין רותי שביט-אושרי וממנו מתברר, כי לאורך חודשיים במהלך שנת 2015, ניהל הנאשם עסק שתכליתו הבאת נשים ממדינות מזרח אירופה, לשם אספקת שירותי מין במדינת ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הנאשם איסקוב, יצר לצורך כך, קשר עם הנשים, בין באמצעות פרסום באתרי אינטרנט במדינות המוצא שלהן ובין על בסיס ש”יצא שמם למרחוק” ולאחר שהבהיר לנשים את תנאי העסקה שלהן, תחת ניהולו ביחד עם שותפיו (אחותו אוקסנה, שי אל צופן ו-זאור נטרושוילי שהורשעו ונידונו), הנחו את הנשים כיצד עליהן לנהוג בביקורת הגבולות, על מנת שלא יעוררו כל חשד.

הנאשם איסקובפעל במשך תקופה של חודשיים, כאשר הנשים הובאו לארץ ישראל לפרקי זמן של כשבועיים עד חודש ימים.

דוברת  מחוז מרכז של משרד המשפטים | עורכת דין הגב’ רוני ליבנה, מסרה לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; עם הגעתן לישראל, נאספו הנשים משדה התעופה, נלקחו על ידי שותפיו של איסקוב אל בית המרקחת על מנת לקנות קונדומים, חומרי סיכה ומוצרים נוספים שישמשו לאספקת שירותי המין.

לאחר קניית המוצרים, פוזרו הנשים בשש דירות שונות ששכרו איסקוב ושותפיו ברחבי העיר בת ים. פרסום שירותי המין נעשו באמצעות צילומים חושפניים של הנשים ולאחר שקבע איסקוב על בסיס התמונות את המחיר אותו יגבו הנשים עבור שירותי המין.

איסקוב תיאם עבור הנשים לקוחות וגבה כמחצית מן התשלומים שקיבלו הנשים עבור שירותי המין שסיפקו. בנוסף, נדרשו הנשים לשלם שכר דירה עבור שהותן בדירות (3500-4000 ₪) אותן לא הורשו לעזוב עד פדיית חובותיהן אל איסקוב.

עוד על פי כתב האישום, בשני מקרים, ניצל הנאשם את מעמדו ביחס לנשיםתקף ואנס אותן. במקרה הראשון, המתואר באישום השלישי, שוחח הנאשם איסקוב, עם המתלוננת ומסר לה, כי הוא מגיע לדירה על מנת לצאת עמה למסעדה.

בשובם מן המסעדה אל הדירה, ניסה הנאשם איסקוב, להרים את שמלתה של המתלוננת שהתנגדה וניסתה להדוף אותו. בתגובה אחז בה הנאשם איסקוב, בחוזקה ואנס אותה. לאחר שהצליחה המתלוננת להשתחרר מאחיזתו, משך הנאשם בחוזקה בשיערה ואנס אותה שוב. לאחר שבוע, הועברה המתלוננת לדירה אחרת, אותה לא הורשתה לעזוב עד אשר שילמה לנאשם איסקובחוב על סך 8,000 ₪.

█ דימיטרי איסקוב, פעל עם שותפיו להבאת נשים רבות אל תוך גבולות הארץ בניגוד לחוק, במטרה לעסוק בזנות.

על פי כתב האישום, במקרה השני, המתואר באישום השביעי, ביום בו הגיעה המתלוננת לישראל, לקח אותה הנאשם דימיטרי איסקוב, אל בית קפה, שם נישק אותה למרות התנגדותה. הנאשם ליווה את המתלוננת לדירה בה היא אמורה לשהות, שם הורה לה לשבת לידו, אמר לה לעשות כרצונו והכה אותה בפניה. לאחר מכן, התפשט איסקוב, הפשיט את המתלוננת ואנס אותה.

לאחר מכן, ביקשה ממנו המתלוננת להתלבש. הנאשם איסקוב, אישר לה והורה לה להשכב לידו, אז הפשיט אותה שוב, אילץ אותה לקיים עמו יחסי מין והכה אותה כשבכתה, תוך שהוא מורה לה ‘להראות שהיא נהנית’.

לאחר האירוע, ביקשה המתלוננת מאיסקוב,  לעזוב תוך שהיא מבטיחה לא לספר לאיש על המקרה, בתגובה, הנאשם אנס אותה שוב. לאחר מכן, שלחה המתלוננת הודעה לאחד משותפיו של הנאשם בבקשה לעזרה. כשראה איסקוב את ההודעה, הכה את המתלוננת באמצעות מכשיר הטלפון.

בשעות הבוקר, עקב חששה מפני הנאשם נלוותה אליו המתלוננת לבית הקפה ועם שובה אל הדירה, פנתה אל השכנים בבקשה לעזרה והזעיקה משטרה.

בבקשת המעצר כתבה עורכת דין שביט-אושרי, כי; “העבירות המיוחסות למשיב הינן עבירות חמורות בטיבן ובנסיבותיהן, כאשר נסיבות ביצוען מעידות על מסוכנות המשיב (דימיטרי איסקוב) ומקימות נגדם עילת מעצר של מסוכנות כלפי שלום הציבור וביטחונו

משך תקופה של חודשיים ימים, פעל המשיב דימיטרי איסקוב, ביחד עם שותפיו, בצורה מאורגנת ושיטתית, כרשת משומנת של הבאת נשים רבות אל תוך גבולות הארץ, בניגוד לחוק, במטרה לעסוק בזנות.

חומר הראיות מעיד על מיקומו של המשיב  איסקוב, בראש הקשר וכמי שניהל וגרף לכיסו את כספי האתנן. מדובר במי שעברו תחת ידיו נשים רבות, אשר נקלעו למצוקה כלכלית בארץ מוצאן, והמשיב, ביחד עם שותפיו, “שינעו” את הנשים, לתקופות קצרות, כאשר בכל פעם שאחת יוצאת, אחרת באה בנעליה.

דימיטרי איסקוב, אף הגדיל לעשות וביצע בשתי נשים עבירות מין תוך שימוש בכוח וניצול מצבן..”. “…כנגד המשיב איסקוב, קמה אף עילת מעצר לחשש של שיבוש מהלכי משפט… מיד עם היוודע לו דבר תלונתה של אחת מהנשים ביחס ל‘מעשה האונס’ שביצע בה, עזב את ישראל ורק לאחר שנתיים אותר, נעצר והוסגר למדינת ישראל…”.

כתב אישום דימיטרי איסקוב_ 17-11-17

בקשת המעצר עד תום ההליכים נגד דימיטרי איסקוב_17-11-17

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן