חדשות חדשות עסקים

בסיס רמת דוד חיל האוויר וחב’ ניסטק זוכי מכון התקנים הישראלי

הזוכים בתחרות על שם "הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין לשנת 2018"; מערך האחזקה, כנף 1, בסיס רמת דוד, חיל האוויר ובקטגוריית הארגונים הקטנים זכתה חברת ניסטק מרכז ◄ אילן כרמית, ממ מנכל מכון התקנים הישראלי: "ההשתתפות בתחרות, שמתקיימת בהתאם להחלטת ממשלה לקידום האיכות והמצוינות בישראל, היא חלק מתהליך הטמעה של עקרונות ניהול איכותי בארגונים, ויכולה לשמש כמרכיב באסטרטגיית בניית המצוינות של הארגון.
0
0
הזוכים של מכון התקנים הישראלי בתחרות "הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין לשנת 2018 | צילום: ישראל מלובני | עיבוד צילום: שולי סונגו
הזוכים של מכון התקנים הישראלי

מכון התקנים הישראלי (מתי) ערך אמש (שלישי, י”ד באדר א’ התשע”ט) את טקס הענקת התעודות לזוכים בתחרות היוקרתית של ‘הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין זכרו לברכה לשנת 2018′ במעמד במעמד חברת כנסת מירב בן ארי, חברת כנסת איילת נחמיאס ורבין, יושב ראש נשיאות הארגונים העסקיים, מר שרגא ברוש – ממלא מקום מנכל מכון התקנים הישראלי, ויושבת ראש האיגוד הישראלי לאיכות, דר’ סיגלית מודחי. הטקס התקיים ב– התאחדות התעשיינים בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

‘תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות של מכון התקנים הישראלי’ היא התחרות היוקרתית ביותר בתחום האיכות והמצוינות במדינת ישראל אשר שמה לה למטרה להעלות את רף האיכות בארצנו.

כמו כן, מטרת התחרות של ‘הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין זכרו לברכה לשנת 2018’  היא להביא לשיפור ולייעול תהליכים ולעודד ארגונים וגופים שונים להימצא בתהליך מתמיד של שיפור.

בנוסף, הוענקו בטקס, ציונים לשבח לחברות שהגיעו לגמר;בקטגוריית הארגונים הגדולים, זכו;

פלקסטרוניקס ישראל בעירבון מוגבל, אופקים וממן, מרכז מערכות נתונים, התעשייה האווירית לישראל ובקטגוריית הארגונים הקטנים; סימנס הלת’קר בעירבון מוגבל וקונקט הרכבת הקלה ירושלים בעירבון מוגבל.

█ ממלא מקום מנכל מכון התקנים, מר כרמית; “חלק מתהליך הטמעה של עקרונות ניהול איכותי בארגונים”.

ממלא מקום מנכל מכון התקנים הישראלי מר אילן כרמית, אמר, כי; “ההשתתפות בתחרות, שמתקיימת בהתאם ל’החלטת ממשלה לקידום האיכות והמצוינות בישראל’, היא חלק מתהליך הטמעה של עקרונות ניהול איכותי בארגונים.

ממלא מקום מנכל מכון התקנים הישראלי מר אילן כרמית, ברקע לוגו הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין לשנת 2018 | עיבוד צילום: שולי סונגו
אילן כרמית

מר כרמית, הוסיף בדבריו; “תהליך הטמעה, יכול לשמש כמרכיב באסטרטגיית בניית המצוינות של הארגון. כאשר מאות הארגונים שהשתתפו בעבר בתחרות מעידים שעצם ההשתתפות תרמה רבות לשיפור ביצועי הארגון ולהצלחתו”.

תקשורת וקשרי חוץ, של מכון התקנים הישראלי, נמסר באמצעות חן מחלב לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי הנהלת המכון, מודה לשופטי התחרות על המקצועיות והמסירות ו”שאפו” לזוכים ולמשתתפים בתחרות על העבודה המדהימה שעשיתם בהובלת דגל המצוינות והאיכות בארגונכם.

עוד על הפרס באתר מכון התקנים הישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן