חדשות בריאות לב וכלי דם

בית חולים פדה-פוריה מ-2015 ביצענו מעל מ-400 ניתוחי לב

המנותח המנהל האדמינסטרטיבי בקופת חולים כללית בעיר טבריה, מר יגאל מאיר סיפר; בת הזקונים שלי דורין, היתה מתוכננת להתגייס לצהל למחרת כשהיא באה להיפרד ממני בבית החולים, פרצתי בבכי, דר' ארז קכל, מנהל היחידה לניתוחי לב, ב'מערך הקרדיו ווסקולארי של המרכז הרפואי פדה-פוריה' ברמת פוריה ליד טבריה, שאל אותי מה קרה וכשסיפרתי לו הוא הבטיח שאראה אותה לפני הניתוח. וכך היה! דר' קכל, הפך עולמות בשבילנו, כשהתעוררתי אחרי הצנתור, ראיתי אותה מולי עם מדי צהל. זה נתן לי כח, הרגשתי שאני אדם אחר לגמרי, רציתי כבר להיות אחרי הניתוח...".
0
0
יגאל מאיר לאחר ניתוח הלב עם דוקטור ארז קכל
יגאל מאיר לאחר ניתוח הלב עם דוקטור ארז קכל

“משנת 2015, ביצענו למעלה מ-400 ניתוחי לב, זה מספר מאד מרשים והישג עצום למרכז הרפואי פדה פוריה” – כך הצהיר הבוקר דוקטור ארז קכל, מנהל היחידה לניתוחי לב, ב’מערך הקרדיו ווסקולארי של המרכז הרפואי פדה-פוריה’ ברמת פוריה ליד טבריה.  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

המנהל האדמינסטרטיבי בקופת חולים כללית בעיר טבריה, מר יגאל מאיר (בן ה-64) מלא הערכה ותודה לצוות המערך הקרדיוווסקולארי במרכז הרפואי פדה-פוריה, שהציל את חייו לפני כחודש. “התעוררתי בבוקר עם דקירות בחזה, לא הרגשתי את כפות הידיים, אמרתי לאשתי, מהר להזמין אמבולנס…”.

יגאל, הובהל למערך הקרדיוווסקולארי במרכז הרפואי פדה-פוריה, ב-צנתור דחוף התגלו שלושה עורקים חסומים בלב. דר’ ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי הלב, מסביר; “ליגאל, היו הצרויות קריטיות של שני העורקים המרכזיים שמובילים דם אל הלב, בצד שמאל. במצב כזה, הפתרון הוא רק כירורגי, נדרש ניתוח דחוף!”

המטופל מאיר, הוכנס לניתוח, “בניתוח ראינו עורקים מסויידים, הוא הגיע אלינו ממש ברגע האחרון, עשינו בניתוח שני מעקפים, תוך שימוש בעורקים מבית החזה“. הניתוח עבר בהצלחה, מציין דר’ קכל; “כשאמרו לי אחרי הצנתור שאני צריך להישאר לניתוח לב, הייתי מאד מוטרד, בת הזקונים שלי דורין, היתה מתוכננת להתגייס לצהל למחרת ורציתי להיות איתה ברגע החשוב הזה.

כשהיא באה להיפרד ממני בבית החולים, פרצתי בבכי, דר’ קכל, שאל אותי מה קרה וכשסיפרתי לו הוא הבטיח שאראה אותה לפני הניתוח. וכך היה! דר’ ארז קכל, הפך עולמות בשבילנו, כשהתעוררתי אחרי הצנתור, ראיתי אותה מולי עם מדי צהל. זה נתן לי כח, הרגשתי שאני אדם אחר לגמרי, רציתי כבר להיות אחרי הניתוח…”.

חודש אחרי, המטופל יגאל מאיר, חזר לאיתנו ומרגיש טוב; “אני מכיר את מערכת הבריאות היטב, המערך הקרדיווסקולארי במרכז הרפואי פדה-פוריה, עבר  שינוי מדהים – פשוט מהפכה… ידעתי, שאני עובר פה את הניתוח ויכול לסמוך על דר’ ארז קכל, על האחות האחראית דינה גרנות ועל כל הצוות המקצועי, בלב שקט ובטוח”.

דוברת המרכז הרפואי פדה פוריה הגב’ הגב’ מיה צבן, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; דר’ ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי הלב, הוסיף וסיכם; “כשהקמנו את ‘היחידה לניתוחי לב’ באפריל 2015, הערכנו שנבצע כ-70 ניתוח לב בשנה.

עברנו את ההערכה הזו בהרבה ועם תוצאות מצוינות, הפציינט מאיר הוא המנותח ה-400 שלנו. המספרים רק מדגישים את הנחיצות של יחידת ניתוחי לב עבור תושבי צפון הארץ. אנחנו מבצעים, כיום את כל סוגי ניתוחי הלב, כולל פעולות מורכבות וניתוחים חוזרים.

מעבר ליכולת המקצועית הגבוהה, הודות ליחס המשפחתי החם, המטופלים, רוצים לבוא לפה. המטופל יגאל מאיר, הוסיף, כי; “הצוות הרפואי והצוות הסעודי כאן ביחידה לניתוחי לב, ב’מערך הקרדיו ווסקולארי של המרכז הרפואי פדה-פוריה’, נותנים יחס וטיפול שאי אפשר לתאר, מתקשרים שואלים לשלומי, דואגים לי ולמשפחה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן