מוזיקה מופעים

בית אבי חי – יואב קוטנר מארח את ריקי גל ב”סיפורים במונו”

על השירים והסיפורים שמאחורי השירים "סיפורים במונו" עם הזמרת והמוזיקאית המוערכת הנמנית עם הבולטות שבזמרות ישראל; ריקי גל, יום שני, ח באייר, 23/4 בשעה 21:00 ב'מרכז רב-תחומי לתרבות בית אבי חי'. מחיר כרטיס כניסה: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪. 'בית אבי חי' רחוב המלך ג'ורג' 44, פינת רחוב קק"ל, ירושלים.
0
0
ריקי גל, זמרת | צילום: אייל אשכנזי
ריקי גל, זמרת בהופעה | צילום: אייל אשכנזי

זוכה פרס אקו”ם מר יואב קוּטנֶר, עורך המוזיקה ושדרן הרדיו ומבקר מוזיקה ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות, יארח ביום שני, (ח באייר,  התשע”ח, 23/4) בשעה 21:00 ב’בית אבי חי’ מרכז רב-תחומי לתרבות בעיר ירושלים את מהבולטות שבזמרות ישראל הזמרת ריקי גל שתגיע לשיחה ולמופע אינטימי וייחודי מסוגו במסגרת הסדרה “סיפורים במונו”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סיפורים במונו” הינה סדרה בה מתארחים יוצרים מרכזיים מעולם המוזיקה המקומי במתכונת של “שירים וסיפורים” – שיחה עם הקהל, סשן שאלות ותשובות וביצועים מיוחדים של מבחר שירים והסיפורים שמאחוריהם והסבר על תהליך היצירה של אותם שירים.

ריקי גל היא זמרת ומוזיקאית מוערכת הנמנית עם הבולטות שבזמרות ישראל. היא פרצה לתודעה הציבורית עם אלבומה הראשון שיצא בשנת 1987, אלבום שהופק והולחן על ידי מתי כספי והיווה אבן דרך ב-רוק הישראלי.

אלבום זה הוכתר כ”אלבום זהב” וכלל להיטים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית, ביניהם; “ליל שרב“, “הנה פתחתי חלון“, “ילד אסור ילד מותר“, “מערבה מכאן” ועוד שירים רבים שהפכו לקלסיקות.

 לצדה של ריקי גל, תתארח המוזיקאית הצעירה ירדן שוהם.

בשנים האחרונות חידשה גל את המופע “מה זאת אהבה” יחד עם מתי כספי וכן החלה את עבודתה על אלבומה “ענבים כחולים” בהפקתו של יהודה פוליקר. כזמרת ומבצעת.

מנהלת יחסי ציבור של בית אבי חי הגב’ ורד ליון-ירושלמי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; הסדרה “סיפורים במונו” מעניקה הזדמנות נדירה להתקרב, לשוחח, לשאול ולקבל תשובות מכמה מהדמויות החשובות והבולטות במוזיקה הישראלית ולחשוף בפני הקהל את תהליך היצירה שלהם.

לצדה של ריקי גל, תתארח המוזיקאית הצעירה ירדן שוהם.

סיפורים במונו” עם ריקי גל, יום שני, ח’ באייר, 23/4 בשעה 21:00, מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪ ב‘מרכז רב-תחומי לתרבות בית אבי חי’ ברחוב המלך ג’ורג’ 44, פינת רחוב קק”ל, ירושלים. פרטים נוספים באתר האינטרנט של בית אבי חי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן