כאן הוד השרון כאן הרצליה פלילים

אישום על אונס קטינה נגד 4 קטינים מהוד השרון והרצליה

4 קטינים מהעיר הכפרית הוד השרון והעיר הרצליה, מואשמים במעשה סדום, מעשים מגונים התעללות, איומים ועבירות נוספות בקטינה בת 16 שכל חטאה היה כי התאהבה בקטין אחר וחפצה מאוד בקרבתו ותשומת ליבו ◄ יחד עם כתבי האישום, הגישה הפרקליטות בקשות למעצר עד תום ההליכים נגד 4 הנאשמים הקטינים.
0
0
קטינה שעברה אונס והתעללות מינית | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
קטינה שעברה אונס והתעללות מינית | הדמייה | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©

פרשה מזעזעת של עבירות אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים ועבירות נוספות בקטינה בת 16 על ידי 4 קטינים, בני 15-17 תושבי הוד השרון והרצליה, נחשפה היום (חמישי, י”א באב התשע”ז) בעקבות כתבי אישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) לבית המשפט המחוזי בשבתו כבית המשפט לנוער, כנגד ארבעת הקטינים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

כתבי אישום כוללים את העבירות הבאות, כל נאשם על פי המיוחס לו בכתבי האישום; אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים, התעללות בקטין, ניסיון אינוס ועבירות נוספות. העבירות בוצעו בקטינה בת 16, ילידת שנת 2000.

על פי כתבי האישום, שהגישה עורכת דין שרון רגב, מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) בין המתלוננת לאחד הנאשמים (בן 15) קיימת הכרות, במהלכה התאהבה המתלוננת קטינה בת 16, ילידת שנת 2000 בנאשם וחפצה מאוד בקרבתו ותשומת ליבו והנאשם היה מודע לכך.

בתקופה הרלוונטית, נהגו המתלוננת, הנאשם בן ה- 15 וחבריו של הנאשם, 3 קטינים נוספים (נאשמים גם כן), להיפגש במקומות שונים, בין היתר בחוף הים בעיר הרצליה.

בתאריך 12.7.17 הגיעה המתלוננת יחד עם חברתה לחוף הרצליה, שם פגשה את בן ה- 15 בו הייתה מאוהבת ו- 2 חברים שלו.

לאחר שבילו יחדיו מספר שעות, נשארו ללון בחוף. למחרת, 13.7.17, בשעות הבוקר, עת שחו המתלוננת ובן ה- 15 בים, אמר הנאשם למתלוננת, כי ברצונו לקיים עמה יחסי מין והמתלוננת סירבה.

בתגובה איים הנאשם על המתלוננת, כי אם לא תקיים עמו יחסי מין הוא לא ידבר איתה וישאירה בים. בהמשך קרא בן ה- 15 לחבר שלו (נאשם נוסף), בן 16, ואמר למתלוננת לגשת אל השירותים שבחוף יחד עמם.

המתלוננת, אמרה לבן ה- 15, כי אינה רוצה לבוא עמם, כי לא בא לה וכי היא רטובה ממי הים אולם בן ה- 15 ובן ה-16 התעלמו מדבריה ואיימו עליה, כי אם לא תעשה כרצונם, ינקטו באלימות כלפי בני משפחתה.

 תוך כדי מעשיהם של הנאשמים, הציצו חברתה של המתלוננת וחברו הנוסף של הנאשם אל תוך תא השירותים, דרך חריץ עליון, צפו במתרחש וצחקקו…

בשל פחדה של המתלוננת מהשניים, כמו גם רגשותיה כלפי בן ה- 15, נענתה המתלוננת לדרישתם והלכה עמם אל שירותי הנשים שבחוף. המתלוננת ושני הנאשמים נכנסו לתא בשירותים, שם ביצעו הנאשמים במתלוננת מעשי סדום, אינוס ומעשים מגונים.

תוך כדי מעשיהם של הנאשמים, הציצו חברתה של המתלוננת וחברו הנוסף של הנאשם (גם הוא נאשם) אל תוך תא השירותים, דרך חריץ עליון, צפו במתרחש וצחקקו, עד ששני הנאשמים שהיו עם המתלוננת בתא הורו להם לעזוב.

משסיימו השניים לבצע את זממם במתלוננת, הורו לה להתלבש ועזבו את תא השירותים כשהיא עירומה.

בתאריך ה-13.7.17, לאחר האירועים המתוארים לעיל, נסעו המתלוננת, בן ה- 15 ובן ה- 16 שהיו איתה בתא השירותים וחברתה באוטובוס מן החוף לעיר הוד השרון.

באוטובוס התיישבה המתלוננת, בעצת חברתה ודרישת הנאשמים, בין שני הנאשמים במושב האחורי. במהלך הנסיעה דרשו הנאשמים מהמתלוננת, כי תבצע בהם ‘מעשה סדום’ וכשסירבה, איימו עליה, כי אם לא תעשה זאת “יעיפו אותה” ולא תתלווה אליהם לבריכת השחייה.

בהמשך, גרמו הנאשמים לבצע בהם מעשה מגונה וביצעו בה מעשים מגונים. לאחר מכן, עברה המתלוננת לשבת במקום אחר באוטובוס והנאשמים זרקו עליה מגבת, צ’יפס ומסטיק אשר דבָק בשערותיה.

בנוסף, בן ה-16 נאשם, בכך, כי ב- 21.6.17 או בסמוך לכך, הגיעה הקטינהמתלוננת עם 2 חברות שלה לחוף בהרצליה, שם פגשו בבן ה- 16 ובנאשם נוסף (בן 15) ו- 2 חברים נוספים שלהם.

בהמשך עזבו 2 חברותיה של המתלוננת את המתלוננת לבדה. בסמוך לחצות, אמר הנאשם בן ה- 16 למתלוננת, כי הוא מעונין לשוחח עמה בצד, תוך שהוא אוחז בידה ומושך אותה אל מאחורי כסאות הים, בסמוך לסוכת המציל.

הנאשם, אמר למתלוננת, כי הוא מעוניין לקיים עמה יחסי מין אולם המתלוננת התנגדה וביקשה ללכת. בתגובה, אחז אותה הנאשם בידיו ומנע ממנה ללכת באומרו, כי אם לא תספר, הוא לא יכה אותה ויאמר עליה דברים טובים. בהמשך, אנס הנאשם את המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים.

█ קיים עמה יחסי מין בניגוד לרצונה ואמר לה, כי יעזור לה בהתמודדותה עם בן ה- 15, אחיו בן ה- 16 והחברים האחרים

אחר כך חזרו הנאשם והמתלוננת לשבת בחוף הים, יחד עם חבריו של הנאשם וחברתה של המתלוננת. אחר כך, ניסה אחד מחבריו של הנאשם לאנוס את המתלוננת (נאשם נוסף). הנאשם, הגיע למקום ואמר לו לעזוב. חברו עזב את המקום והנאשםאנס את המתלוננת.

כמו כן, בן ה- 16 נאשם בהדחה בחקירה לאחר ששלח לאחד מחבריו הודעה בווטסאפ, בה כתב, כי המתלוננת הגישה תלונה במשטרה וביקש ממנו להעיד לטובתו ולומר, כי יחסי המין עם המתלוננת היו ב… הסכמה.

בן ה- 17 הינו אחיו של בן ה- 16 וחבר קרוב של בן ה- 15 בו הייתה המתלוננת מאוהבת.

בתאריך 21.6.17, הגיע הנאשם לחוף בהרצליה, שם פגש במתלוננת, בחברתה, בבן ה- 15, באחיו (בן ה- 16) ובחברים נוספים.

לאחר זמן מה, בסמוך לסוכת המציל, ניגש הנאשם אל המתלוננת בעודה מתלבשת וכשהוא מודע לכך שאחיו, בן ה- 16, קיים עמה יחסי מין בניגוד לרצונה ואמר לה, כי יעזור לה בהתמודדותה עם בן ה- 15, אחיו בן ה- 16 והחברים האחרים וכהוכחה לכך, הראה למתלוננת, כי לקח מהם את הטלפונים הניידים.

בהמשך, בן ה- 17 אנס את המתלוננת. המתלוננת אמרה לנאשם בשקט, כי אינה מעוניינת לשכב עמו אולם נענתה לרצונו לאור הבטחותיו לסייע לה.

בן ה- 17 נאשם גם בהפרת הוראה חוקית לאחר ששוחרר למעצר בית בתיק זה והפר את תנאי שחרורו שנקבעו בעניינו על ידי כך שיצא מביתו ונפגש עם חשוד אחר בתיק. זאת, למרות האיסור עליו ליצור קשר עם המעורבים בתיק.

הנאשם הנוסף בן ה- 15 הינו חבר קרוב של הנאשם בן ה- 15 בו הייתה המתלוננת מאוהבת.

 הנאשם אמר למתלוננת, כי ברצונו להראות לה משהו ולקח אותה אל מאחורי כסאות הים, שם ניסה לאנוס אותה 

בתאריך 21.6.17, הגיע הנאשם הנוסף לחוף בעיר הרצליה, שם פגש במתלוננת, בבן ה- 15 בו הייתה מאוהבת, בבן ה- 16 ובחברים נוספים.

בעת השהייה בחוף, אנס בן ה- 16 את המתלוננת בסמוך לסוכת המציל והנאשם הנוסף בן ה- 15 צפה במתרחש.

מיד לאחר מכן, ניגש הנאשם אל המתלוננת ואמר לה, כי גם הוא מעוניין לקיים עמה יחסי מין באומרו לה שיכבד אותה ויאמר עליה דברים טובים.

המתלוננת, סירבה ואמרה, כי היא עייפה. בהמשך, אמר הנאשם, למתלוננת, כי ברצונו להראות לה משהו ולקח אותה אל מאחורי כסאות הים, שם ניסה לאנוס אותה.

כמו כן, נאשם הנאשם הנוסף בן ה- 15 בהפרת הוראה חוקית, לאחר שהפר את תנאי מעצר הבית שנקבעו בעניינו, לאחר שיצא מביתו לגלידרייה בעיר הרצליה.

בן ה- 15 בו הייתה המתלוננת מאוהבת ובן ה- 16 עצורים. בן ה- 17 ובן 15 הנוסף היו עצורים, אך שוחררו ל‘מעצר בית’ במהלך החקירה.

יחד עם כתבי האישום, הגישה הפרקליטות בקשות למעצר עד תום ההליכים נגד ארבעת הנאשמים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן