מופעים נעים ב'יום הולדת'

אילנית מלכת הזמר העברי חוגגת 70 במופעים ברחבי ישראל

אחד הרגעים המרגשים ביותר ... ❤️#עמיחיגת #אםובנהשלמה צח אמנות ובידור

‎Posted by ‎אילנית - העמוד הרשמי - Ilanit‎ on‎ יום רביעי 4 אוקטובר 2017
קולה של הזמרת אילנית, שהחלה את דרכה כחלק מהצמד המצליח "אילן ואילנית", לפני שפנתה לקריירת סולו הפך לקול המזוהה ביותר עם המוזיקה הישראלית והישראליות בכלל, בזכות עשרות להיטים וקלסיקות על זמניות. מלכת הזמר העברי חוגגת 70 בשנת ה-70 למדינה עם כל הלהיטים הגדולים מאז ועד היום; המופעים הקרובים; 18.10 זאפה חיפה, 25.10 זאפה ירושלים.
0
0

אילנית מלכת הזמר העברי חוגגת 70 וממשיכה בסדרת מופעים בהן החלה באחרונה גם לרגל שנת ה-70 להולדת מדינת ישראל ממאי 2018.  עד היום הוציאה הזמרת אִילָנִית, מאות שירים, למעלה מ-30 אלבומים ואלבומי אוסף, רבים מהם אלבומי זהב והופיעה בהצלחה רבה ברחבי העולם על הבמות הגדולות ביותר בפסטיבלים ב’אירוויזיון ‘(האמנית הראשונה מישראל שהשתתפה בתחרות) וזכתה בשנות ה-70 בתואר “זמרת השנה” לא פחות מ-7 פעמים ברצף, שיא שעדיין לא נשבר עד עצם היום הזה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הזמרת אִילָנִית (נולדה ב-17 בספטמבר 1947 בעיר תל אביב) הזמרת אילנית הוא שם הבמה שבו הופיעה והתפרסמה הזמרת; חנה דרזנר, הפעילה בתחום מאמצע שנות ה-60. סמלה המסחרי היה שערה הארוך הבלונדיני. היא הייתה הזמרת הישראלית הפופולרית במיוחד במהלך שנות השבעים.

אילנית, מלכת הזמר העברי | צילום רקע: יעקב סער, לשכת העיתונות הממשלתית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אילנית, מלכת הזמר העברי | צילום רקע: יעקב סער, לשכת העיתונות הממשלתית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

יותר מ-600 שירים ויותר מ-30 אלבומים רבי מכר הקליטה אילנית. הזכורה גם כחלק מהצמד “אילן ואילנית“, שהקים האמרגן שלמה צח (“אילן“), שהיה גם בעלה עד שנת 1973 וכן, היא נחשבת הזמרת הישראלית הראשונה שהשתתפה באירוויזיון עם השיר “אי שם” וזכתה במקום הרביעי, הישג מכובד למדינה שמשתתפת פעם ראשונה.

בין להיטיה של אִילָנִית נמצאים שירים רבים שהפכו ללא כל ספק לנכס צאן ברזל ב’זמר העברי; “כבר אחרי חצות”, “רינגולי”, “בשנה הבאה”, “רק הירח”, “אי שם”, “שיר של יום חולין”, “אהבתה של תרזה דימון” ועוד.

הזמרת אילנית בשנות ה-70, הייתה לזמרת אשר זכתה הכי הרבה פעמים בתואר “זמרת השנה” (7 פעמים ברציפות) עד היום, שיא שעדיין לא נשבר עד עצם היום הזה. 

  אילנית מלכת הזמר העברי קול המזוהה ביותר עם המוזיקה הישראלית והישראליות בכלל

קולה של הזמרת אילנית, שהחלה את דרכה כחלק מהצמד המצליח “אילן ואילנית“, לפני שפנתה לקריירת סולו, הפך לקול המזוהה ביותר עם המוזיקה הישראלית והישראליות בכלל, בזכות עשרות להיטים וקלסיקות על זמניות בהן; שיר של יום חולין, נחמה, שיר על נחלים, בללייקה, אי שם, כבר אחרי חצות, לכל אדם כוכב, בשנה הבאה, ללכת שבי אחרייך, חופשי ומאושר, אל הדרך, ושוב אתכם, אהבתה של תרזה דימון ועוד ועוד.

במהלך השנים, הקליטה גם בצרפתית ופורטוגזית, וכן הקליטה מספר אלבומים של שירים לילדים.

  • אִילָנִית ביום רביעי 18.10 – זאפה חיפה. פתיחת דלתות; 20:15, תחילת מופע: 22:00,
  • אִילָנִית ביום רביעי 25.10 זאפה ירושלים. פתיחת דלתות; 20:15, תחילת מופע 22:00.

מחיר כרטיס; 119 ₪. הזמנות באתר זאפה ובטלפון *9080. מפיק ומנהל מוסיקאלי : רוני וייס , מפיקה : אפרת פוגל רוטשטיין , ייעוץ אמנותי : דליה סוויסה, משרד הפקה – אמנות ובידור שלמה צח – מירי פרלמן בערבון מובל בשיתוף היכל התרבות של ראשון לציון.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן