בין אלכוהול מוברח לדיווחים על קקי במגלשה

בין אלכוהול מוברח לדיווחים על קקי במגלשה – יום בחיי מנהל פארק מים - כאן חדשות | אלכוהול מוברח בתוך לחם, דיווח על קקי במגלשה ומכות עם כסאות פלסטיק. כתבתם של דורון סולומונס ואורן אהרוני.

"לא מאמין במזל בלוטו – זה מתמטיקה"

"לא מאמין במזל בלוטו - זה מתמטיקה": ריאיון עם סטפן מנדל, האיש שפיצח את שיטת הלוטו, אחרי הפרק אודותיו בתוכנית זמן אמת בכאן 11.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

סליחה על השאלה❓ עונה 2 | אוטיסטים

סליחה על השאלה❓ עונה שנייה לתכנית האהובה זוכת פרס האקדמיה 🏆 שעושה את העולם מקום יפה יותר! הצצה כנה ואינטימית לחייהן של קבוצות שמתמודדות עם סטיגמות חברתיות באמצעות שאלות שנשאלו על ידי הצופים. ערוץ כאן 11.

זן נדיר – גורים

גורים - חזרזירים בפי'גמות, שפני סלע משחקים תופסת, פעוטון של יעלים, ותיעוד מיוחד של גורי זאב, מרגע ההמלטה במאורה ועד אימוני הציד שלהם. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

מציאת גופת מנהיג הילידים באמזונס – סערה בברזיל

מציאת גופתו של מנהיג הילידים באמזונס מעוררת סערה בברזיל. כאן חדשות | חדשות הלילה עם יאיר ויינרב.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

ספורטיבי תזונה | דיאטה

איך לחטב זרועות ולצמצם הצטברות שומנים ביד האחורית

באדיבות 'הרבלייף דרך חיים' מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל ובריא, מציעה לך לא רק מוצרים מגוונים המסייעים לניהול משקל תקין, אלא גם מראה נעים של זרועותיך ואת הדרך איך לחטב את הזרועות ולהקטין הצטברות שומנים באזור היד האחורית בכמה דקות של טיפים ועצות לתרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים.
חיטוב זרועות ומזון הריא
חיטוב זרועות ומזון בריא

"הצטברות שומנים באזור היד האחורית ומיעוט בפעילות מאמצת ומחזקת, מביאים להצטברות של שומן המסתיר את חיטוב היד ויוצר מראה לא אסתטי לזרוע. לכן, זכה שריר זה לאורך השנים לשמות מביכים כמו; "המלח פלפל" או ה"מידלדלים". שריר זה, שנתפס אצל רבים ובעיקר רבות כבעייתי מבחינה אסתטית, הולך ומתדלדל עם השנים ולכן, חשוב לחזק ולעצב אותו" – אומרת הגב' סמנתה קלייטון, סמנכל כושר ותזונה ב'הרבלייף' שהינה אחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל לאורח חיים בריא!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גם ב"יד האחורית" כמו בכל אזור אחר בגוף מצטבר שומן. כדי להפחית את השומן הזה, עלינו להוריד את אחוזי השומן בגוף באופן כללי על ידי גירעון קלורי ותרגילי חיזוק תוך כדי כך.

״איך אני מוריד את הזרועות המדלדלות״, נחשבת אחת השאלות הנפוצות בקרב מתאמנים ובגדול, כדי לחטב את הזרועות יש לעשות יותר אירובי, לאכול מאוזן בעזרת תפריט של איש מקצוע, להוסיף תרגילי כוח שמחזקים את כל הגוף ולשלב תרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים.

ישנם גם תרגילים שכל אחד יכול לבצע בכל מקום ואינם תלויים ב'חדר כושר' או באביזרים נלווים.

█ במקום משקולות ניתן להשתמש בגומייה

מומחי הספורט של חברת הרבלייף הבינלאומית, מעניקים טיפים ועצות לתרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים;

  1. כפיפת מרפקים – הניחו את כפות הידיים על ספסל כשהן פונות לכיוון הגוף, כופפו את המרפקים וישרו אותם שימו לב שאתם לא נועלים את המרפקים. בצעו את התרגיל 15 פעמים וחזרו על התרגיל לעוד 3 סטים.
  2. פוש אפ צר – התחילו במנח פלאנק, אספו את הבטן ושמרו על עורף ארוך בהמשך לעמוד השדרה, כופפו את המרפקים בצמוד אל הגוף ויישרו את המרפקים מבלי לנעול אותם. בצעו את התרגיל 10-12 חזרות, וחזרו על הסט עוד 3 פעמים. מתחילים יכולים להניח את הברכיים על הרצפה כדי להקל וליישר את הידיים.
אישה וגבר חיטוב זרועות ומזון בריא
אישה וגבר חיטוב זרועות ומזון בריא

טעויות נפוצות שיש להימנע מהם;

עבודה מהגב במקום הידיים – במקום זה, אספו היטב את הבטן, נעילת מפרקים ביישור – במקום זה, יישרו את הידיים מבלי לנעול, טווח תנועה לא מלא – הקפידו על טווחי תנועה מלאים.

  1. תרגיל בסיסי של פשיטה וכפיפת היד לאחור – את התרגיל מבצעים, כאשר יושבים על קצה כיסא עם רגליים ב-90 מעלות או עומדים ברגליים מעט כפופות. בטן בפנים גב ישר וכתפיים רחוקות מהאוזניים. מרימים את היד אל מאחורי הראש. במקום משקולות ניתן להשתמש בגומייה, כאשר היד העובדת מחזיקה בקצה אחד שלה והיד השנייה מחזיקה את הקצה השני מעבר לגב. אפשר גם להשתמש בקופסאות שימורים. חוזרים על התרגיל 3 פעמים 15 חזרות בכל פעם בשתי הידיים לסירוגין.



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן