קמפיין: אנשים. לא סמלים

עמותת נגישות ישראל - Access Israel, יוצאת בקמפיין מקורי רחב היקף / ארצי של עמותת נגישות ישראל יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, למיגור תופעת עברייני חניות הנכים והעלאת המודעות לנושא. בין לילה, אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים, ובעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, הוחלפו בתמונות של 50 אנשים אמיתיים עם מוגבלות, המספרים את סיפוריהם האישיים.

נאומו של בצלאל סמוטריץ' מכנס התנועה לאיכות השלטון

במשך עשרות שנים המתח הרצוי בין הרשויות השונות לא התקיים. יותר נכון לומר – הוא התקיים אבל בכיוון אחד בלבד. הרשות השופטת איתגרה פעם אחר פעם את שתי חברותיה, ואולם היא עצמה לא אותגרה לרגע. אסור היה לגעת בה.

פורום כאן נעים

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים?

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים? העיתונאי אלי לוי חדשות ערוץ 10 מביא את הסיפור ושיחה עם מנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה דר' עדי קליין.

הרב יובל הכהן אשרוב – מגלה איך לרזות בלי דיאטה

הרב יובל הכהן אשרוב - מגלה לנו את הסוד איך לרזות בלי דיאטה.

זן נדיר – טורפים

טורפים - טורפי העל של ישראל כפי שנלכדו בעדשה של משה אלפרט במשך שלושים שנה: מסעודתו של הנמר האחרון בעין-גדי ועד המרדף אחרי זאבי הגולן. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

סטטיק ובן-אל תבורי עם הלהיט החדש

סטטיק ובן-אל תבורי, הצמד המוזיקלי הישראלי עם הקליפ-להיט הראשון החדש בשפה האנגלית. זו הגרסה האמריקאית ל"סלסולים" שיצאה לעולם 12.12.18.

מפעל הפיס

נגישות השירות למגבלה תקשורתית (גמגום)

אנדריי קגן, אדם מגמגם אשר עובד בעמותת נגישות ישראל, מספר על עצמו ונותן המלצות לאופן בו יש לתקשר עם אדם מגמגם.

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי, שניתן לטבען, רוטב לאורז [ 40 דק' בישול] מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר - http://druzecuisine.com/ מרק שעועית מהיר כתוספת לאורז לבן, מתכון דרוזי מסורתי קל להכנה שניתן לטבען, מתוך סודות המטבח הדרוזי.

נעים לעקוב אחרי

כאן סלבס ישראל נעים ברכב פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

אופל ישראל בקמפיין דיגיטלי בסיסמא: 'מי הכי יפה בעיר'

אופל ישראל, משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" בכיכובן של עשר אושיות רשת מובילות ביניהן הדוגמניות המובילות; מלכת היופי של ישראל לשנת 2013 הדוגמנית ייטאייש (טיטי) איינאו (ይታይሽ ቲቲ አየነው) נטלי דדון I-קסניה טרנטול, שצולמו ע"י הצלם המוביל עידו איז'ק. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד פרסום "דרורי ארועטי ברמן" בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪.
מלכת היופי של ישראל לשנת 2013 הדוגמנית ייטאייש (טיטי) איינאו עם מכונית Opel Adam של אופל ישראל 
מלכת היופי של ישראל לשנת 2013 הדוגמנית ייטאייש (טיטי) איינאו עם מכונית Opel Adam של אופל ישראל | צילום: עידו איז'ק

אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" בו הם קוראים לבנות להשתתף בתחרות שבסיומה מישהי אחת תזכה ברכב Opel Adam לשנה! את הקמפיין מובילות עשר אושיות רשת ביניהן הדוגמניות המובילות; מלכת היופי של ישראל לשנת 2013 הדוגמנית ייטאייש (טיטי) איינאו (ይታይሽ ቲቲ አየነው) נטלי דדון I-קסניה טרנטול, שצולמו ע"י הצלם המוביל; עידו איז'ק.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪.

במהלך הצילומים לקמפיין 'מי הכי יפה בעיר – אופל ישראל' הולבשו עשר אושיות הרשת בצבעים נועזים התואמים לצבעי הרכבים מדגם האדם שצולמו.

הצילומים, התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש Fashion Mall מבית גינדי, במספר לוקיישנים שונים, החל ברחבת הכניסה לקניון, בקניון עצמו ועד החניון שהפך לסט צילומים.

במקביל לעליית הקמפיין במדיות הדיגיטליות, העלו הבנות המשתתפות תמונות מיום הצילומים ואף הזמינו את העוקבות שלהן לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בתחרות שתתקיים ב 15/6-16/6 בקניון האופנה החדש; fashion mall מבית גינדי, בו הבנות יצטלמו לצד הרכבים.

בסוף התחרות תיבחר מנצחת אחת שתזכה במכונית Opel Adam לשנה! הקמפיין הוא על טהרת הדיגיטל ללא שימוש במדיות נוספות ועם סגירת הכתבה, נרשמו לפעילות מעל ל-1,200 גולשות.

Opel | אופל

אופל היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות ביותר באירופה. נוסדה על ידי אדם אופל בשנת 1862 בעיר Rüsselsheim החברה חגגה את יום שנת ה-150 שלה בשנת 2012. לאופל, יש היסטוריה ארוכה ועשירה.

החברה עוצבה לאור התשוקה למכוניות. יחד עם חברת Vauxhall, המותג-אחות בבריטניה, נמכרות מכוניות ליותר מ-35 שווקים אירופיים. אופל, מפעילה שלושה עשר מפעלים בשמונה מדינות אירופאיות ומעסיקה כ-47,000 עובדים.

עוד כ-5,000 משרות מאוישות באמצעות אנשי שירות ומכירות עצמאיים. אופל מתכננת את קו המוצרים הגדול ביותר בהיסטוריה שלה ותציג 23 כלי רכב חדשים ו-13 מנועים חדשים עד שנת 2016.

הדגמים שבדרך ה-ADAM האופנתי וה-Cascada האלגנטית, בעלת 4 מקומות ישיבה וגג נפתח, הם רק ההתחלה.

 קבוצת שלמה | אופל ישראל

קבוצת שלמה היא היבואנית הרשמית של אופל (Opel) בישראל. קבוצת שלמה נחשבת אחת מקבוצות האחזקות המובילות במדינת ישראל.

אחזקות הקבוצה מגוונות ומקיפות פיתוח של ענפי תעשייה ושירותי כלי רכב, אנרגיה, טלקומוניקציה, נמלים וספנות, לוגיסטיקה, ביטוח ונדל"ן.

קבוצת שלמה, נוסדה בשנת 1974 על ידי מר שלמה שמלצר, שהוא הבעלים ויושב ראש הקבוצה.




אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 65, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר לשלוש נכדות אוריאן, מילה שרה ו-אריאל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שניה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן