אסטרולוגיה בלי עין הרע בנקים גלגל המזלות

מזל מאזניים, והתאמתו לכל המזלות האסטרולוגיים

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא...לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.
0
0
מזל מאזניים
מזל מאזניים

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, מנסה האסטרולוגיה למצוא התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אלא על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח המפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות לבדוק התאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא……לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש : דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת –  מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

על מזל מאזניים;

מזל  מאזניים  הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר, יחד עם מזל תאומים ומזל דלי. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינלים, יחד עם מזל טלהמזל סרטן ומזל גדי. הכוכב השליט של מזל מאזניים הוא נוגה (ונוס).

יסוד האוירבאסטרולוגיה הוא היסוד המדבר על תקשורת, חשיבה, והפצה של ידע. דיבור, ויכוח, המילה הכתובה, עיתונים, מחשבות, פילוסופיות, תאוריות ובתי ספר – כל אלה שייכים ליסוד האוויר. כמו כן, גם התרבות, כללי נימוס, חוקי החברה, בתי משפט, אופנה, דברים שהם “IN” ודברים שהם “OUT“, טלוויזיה, טלפונים וטלפונים סלולרים, מרשתת וכך הלאה. 

מזל מאזניים –  נחשבים להגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, אוהבים הרמוניה,  רגישים לזולת, אוהבים נוחות, בעלי חוש אומנות מפותח, אוהבים חברויות ומשפחתיות.   בצד השלילי, הם חסרי יכולת החלטה, חסרי ביטחון, וקשה להם להיפתח רגשית.

המזלות השייכים ליסוד האויר: הם מזל תאומים מזל מאזניים ומזל דלי.

מזל מאזניים עם מאזניים – Libra & Libra;  -זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסטטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל

חוסר בגירויים מנטליים ואינטלקטואליים מתמידים, ואם הם לא מוצאים זאת הם עלולים לחוש תחושת החמצה ופספוס וחוסר רצון להתעמק ביחסים בין אישיים .  קשר סביר !

מזל עקרב

מזל מאזניים עם מזל עקרב – Libra & Scorpio; –  –  למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל קשת

מזל מאזניים עם מזל קשת – Libra & Sagittarius; – שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל גדי

מזל מאזניים עם מזל גדי – Libra & Capricorn; – שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל”יחד”, ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל דלי

מזל מאזניים עם מזל דלי – Libra & Aquarius ; -שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל דגים

מזל מאזניים עם מזל דגים – Libra & Pisces; – – כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל טלה

מזל מאזניים עם מזל טלה-Libra & Aries; – שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים האחד את השני. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!

מזל שור

מזל מאזניים עם מזל שור-Libra & Taurus; -שני מזלות אלו נשלטים על ידי הכוכב וונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים , כך שתוכלו להפרות האחד את השני בקשר. מומלץ!

מזל תאומים

מזל מאזניים עם מזל תאומים – Libra & Gimini; – שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף אתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים!

מזל סרטן

מזל מאזניים עם מזל סרטן – Libra & Cancer;  – שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל אריה

מזל מאזניים עם מזל אריה- Libra & Leo; – שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב , כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

 

מזל מאזניים עם מזל בתולה – Libra & Virgo; – זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי

מזל בתולה
מזל בתולה

חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות
  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

בברכת התאמה זוגית מוצלחת.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן