מושבים מינויים במגזר הציבורי

תנועת המושבים בחרה איתם בירגר מנכל ‘מבט מושבים’

מזכל תנועת המושבים, מר מאיר צור; "אני מודה ליוגב שריד על שנים רבות של פעילות ועשייה. הייתה לי הזכות לעבוד עם איש ערכי ומקצועי כמו יוגב. אני מברך את איתם בירגר על כניסתו לתפקיד. מדובר באיש מקצוע רציני אשר מבין את התחום לעומק ואני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצוינת".
0
0
איתם בירגר מנכל 'מבט מושבים'
איתם בירגר מנכל ‘מבט מושבים’

מזכל תנועת המושבים, מר מאיר צור, מינה שלשום (ד) את איתם בירגר לכהן בתפקיד מנכל חברת ‘מבט מושבים’ היא החברה הכלכלית של ‘תנועת המושבים’ ובכך מחליף את מר יוגב שריד, מי שהקים בשנת 2012  וניהל את החברה עד היום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מנכל חברת ‘מבט מושבים’ החדש מר בירגר, הוא נשוי + 3 ממושב כְּפַר קִישׁ שבגליל התחתון, ליד כפר תבור. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת חיפה.

למר בירגר, ניסיון רב בניהול כלכלי- חקלאי והוא כיהן עד היום ב‘מרכז חקלאי העמק’ במגוון רחב של תפקידים; מנהל הועדות החקלאיות והתחום הכלכלי של החברה, מנכל ‘מרכז חקלאי העמק’ ומנהל הנכסים של מפעלי העמק.

בנוסף בירגר, הוא בן ממשיך במשק מטעים של כרמי יין, זיתים ושקדים ומכהן בתפקיד מגד במילואים והוא מחליף את מר יוגב שריד אשר עבד כ- 13 שנה הן בתנועת המושבים והן ב‘מבט מושבים’.

כזכור,הקים שריד, בשנת 2012 את חברת “מבט מושבים” לאחר שהיה כלכלן תנועת המושבים.

שריד, החליט לסיים  את תפקידו כמנכל  לטובת פיתוח המשק החקלאי והעסקי של בני משפחתו, דירקטוריון החברה, החליט למנות את מר יוגב שריד לתפקיד יושב ראש “מבט מושבים“.

מזכל תנועת המושבים, מר מאיר צור; “אני מודה ליוגב שריד על שנים רבות של פעילות ועשייה. הייתה לי הזכות לעבוד עם איש ערכי ומקצועי כמו יוגב. אני  מברך את איתם בירגר על כניסתו לתפקיד.

מדובר באיש מקצוע רציני אשר מבין את התחום לעומק ואני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצוינת”.

 בירגר; “אני רואה ציווי ושליחות להוביל לאיתנות כלכלית של החקלאות, ביחד נצליח!”

איתם בירגר אמר עם היבחרו לתפקיד: “אני מודה למזכל תנועת המושבים שבחר בי לתפקיד. במציאות הנוכחית קיימים אתגרים והזדמנויות רבות למשקים, לאגודות החקלאיות ולהתיישבות העובדת בכלל. כמנכל מבט מושבים הנכנס, אני רואה ציווי ושליחות להוביל לאיתנות כלכלית של החקלאות, ביחד נצליח!”.

יוגב שריד יושב ראש 'מבט מושבים'
יוגב שריד יושב ראש ‘מבט מושבים’

יוגב שריד סיכם את תפקידו ואמר; “בימים אלו, אני מסיים 13 שנים של פעילות בתנועת המושבים וכמנכל מבט מושבים לטובת פיתוח המשק החקלאי והעסקי של משפחתי.

ההחלטה לסיים את פעילותי בתנועת המושבים ובהתיישבות היא החלטה לא פשוטה, אבל היא החלטה שנובעת מסיבות טובות.

אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שהיה שותף יחד איתי בפעילות הענפה ולהביע את הערכתי לכל הנהלות המושבים, ראשי הוועדים, המועצות, הארגונים והשותפים לדרך הארוכה שלי בכל נושא המרחב הכפרי וההתיישבות.

אני בטוח שהתנועה תמשיך להיות מובילה ולייצר עוד שינויים רבים והחלטות נוספות לטובת המרחב הכפרי בכלל והמשק המשפחתי בפרט. אני מאחל הצלחה למחליפי איתם בירגר“. סיכם יוגב שריד.

דוברת תנועת המושבים הגב’ דפנה כהן נוריאל הוסיפה לפורטל כאן ישראל | kan-naim || אתר האינטרנט של כל המדינה כי ‘מבט מושבים’ הינה החברה הכלכלית של תנועת המושבים ושל ‘ברית פיקוח’.

החברה אשר הוקמה בשנת 2012 ביוזמתם של מזכל תנועת המושבים, מר מאיר צור ומנכל ברית פיקוח, מר ירון רייכמן, עוסקת בליווי מקצועי של חברי אגודת המושב והמועצה האזורית במימוש הזכויות הקנייניות במגורים ותעסוקה במושב ובמיהכנת התשתיות התכנוניות לטובת חוזי החכירה לדורות וזכויות הבנייה בנחלות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן