פוליטי מדיני

מתפקד למפלגת זהות של משה פייגלין ערבי נוצרי יוסף חדאד

הכירו את יוסף חדאד, ערבי-נוצרי שהחליט להתפקד ל'מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית' בראשות מר משה פייגלין ◄"אני חושב שמדינה ישראל נוסדה כמדינה יהודית והיא צריכה להמשיך ולהיות מדינה יהודית. כדי שיהיה טוב לכולם, כולנו צריכים להסכים על הנקודה הזו ומכאן להתקדם הלאה. פייגלין הוא היחיד ששם את הכל על השולחן…". סיכם חדאד ◄ משה פייגלין; "ב'מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית' יש מקום לכולם…".
0
0
יוסף חדאד בעת הצטרפותו ל'מפלגת זהות' בראשות משה פייגלין
יוסף חדאד בעת הצטרפותו ל’מפלגת זהות’ בראשות משה פייגלין

יוסף חדאד, ערבי נוצרי מנצרת שירת שירות מלא בגולני ונפצע באורח קשה בתקרית בלבנון בשנת 2006; “ישראל היא מדינה יהודית וצריכה להישאר כזו. אני גאה להצטרף לזהות, המפלגה היחידה המייצגת את ערכיה היהודיים של מדינת ישראל. אני מוצא בזהות בית”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הכירו את יוסף חדאד, ערבי-נוצרי אשר החליט בראשית השבוע להתפקד ל’מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית’ בראשות מר משה פייגלין לשעבר חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד שכיהן כסגן יושב ראש הכנסת התשע עשרה והיה ראש חטיבת “מנהיגות יהודית” בתנועת הליכוד. וכן מי שייסד את תנועת “זו ארצנו” בתקופת “הסכמי אוסלו”.

הצעיר חדאד, רווק בן 32 הגר בעיר נצרת, הוא בנו של כומר. בעקבות מפגש מקרי בבית קפה עם מר פייגלין, ושיחות המשך, החליט להצטרף למפלגת זהות והוא מספר; “פגשתי את משה פייגלין ממש במקרה ופשוט הרגשתי שאני חייב לשאול אותו מה היחס שלו אל ערביי ישראל שתומכים במדינת ישראל“, מספר חדאד.

“השיחה התפתחה והתגלגלה ופייגלין, הזמין אותי לקרוא את המצע של “מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית. קראתי, והתחברתי מאוד לכתוב. אני חושב שמדינה ישראל נוסדה כמדינה יהודית והיא צריכה להמשיך ולהיות מדינה יהודית.

 משה פייגלין; “ב’מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית’ יש מקום לכולם…”

כדי שיהיה טוב לכולם, כולנו צריכים להסכים על הנקודה הזו ומכאן להתקדם הלאה. פייגלין הוא היחיד ששם את הכל על השולחן…”. סיכם הצעיר המרשים יוסף חדאד.

יועצת תקשורת הגב’ הילה זליגמן, מסרה לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי; הצעיר חדאד, הוא היחיד מבין חבריו הערבים שהתגייס לצהל והוא שירת שירות מלא בחטיבת גולני. כחודשיים לפני השחרור הוא נפצע באורח קשה בעיר בינת ג’בייל (بنت جبيل) ליד הגבול הדרומי של לבנון עם ישראל. רגלו נקטעה, הוא נפצע בפניו וסבל מפגיעת רסיסים גם ברגלו השנייה.

בתפקידו האחרון שימש יוסף חדאד, מנהל תפעול של חברת מחקרי שוק. הוא אח לשתי אחיות ואח. אחת מאחיותיו שירתה בשירות לאומי.

חדאד, יודע לספר, כי, כי המשפחה שלו, תומכת באופן מלא בדרכו הפוליטית ומברכת אותו על כך.

יושב ראש מפלגת זהות מר משה פייגלין, מסר בתגובה, כי; “ב’מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית’ יש מקום לכולם. אם את או אתה ציוניים, אוהבי המדינה, ומכירים בזהותה היהודית של מדינת ישראל – מקומכם איתנו. אני מברך את יוסף חדאד בכל לב על הצטרפותו אלינו”.

 יוסף חדאד, מגיב; “מעולם לא התפקדתי למפלגת זהות…”

בתאריך 27-06-2018, בשעה 21:14, התקבל הודעה מיוחדת במייל של המערכת, לא נגענו; “אהלן, שמי יוסף חדאד. בכתבה הנוכחית מופיע שהתפקדתי למפלגת זהות. מדובר במידע שגוי. במהלך חודש מרץ, נפגשתי מספר פעמים עם מפלגת זהות והעומד בראשה משה פייגלין. היו דיבורים רציניים על התפקדות שלי ואף הצטלמנו.

אך מעולם לא התפקדתי בפועל, לא שילמתי דמי חבר ולא שלחתי טופס התפקדות. במפלגת זהות, מיהרו להוציא את הידיעה, וזמן קצר לאחר מכן, החלטתי שלא להתפקד.

רק לאחרונה, התגלה לי שבזהות הוציאו את הידיעה וזה פרסתם אצלכם ובערוץ 7. בערוץ 7, כבר הורידו את זה לבקשתי ועכשיו אני פונה אליכם. מבקש שתורידו את הכתבה או לחילופין תערכו אותה עם מידע נכון, כי כרגע מופיע פה מידע שגוימעולם לא התפקדתי למפלגת זהות“.

הערת המערכת;

איננו מוחקים כתבות/ידיעות מן האתר, רק במקרים יוצאי דופן ו/או על פי צו מטעם בית המשפט.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן