עיתונות | תקשורת המונים פוליטי מדיני

השר נפתלי בנט ננהיג את המדינה אחרי עידן נתניהו

מתוך דברי שר החינוך חבר כנסת נפתלי בנט, היום ב'כנס ירושלים' של קבוצת 'בשבע'; "אני מקווה שהממשלה לא תיפול ואני מאחל מעומק ליבי שראש הממשלה ייצא נקי וימשיך להנהיג את מדינת ישראל. כתב אישום נראה רחוק מאוד ובוודאי שעל המלצות לא הולכים לבחירות. אני לא רוצה לענות על השאלה של כתב אישום, כי זו שאלה היפותטית ואני לא רוצה לענות על שאלות היפוטתיות".
0
0
השר נפתלי בנט ב'כנס ירושלים ה-15 של קבוצת בשבע
השר נפתלי בנט ב’כנס ירושלים ה-15 של קבוצת בשבע

שר החינוך חבר הכנסת נפתלי בנט, חילק היום (שני, כ”ז בשבט תשע”ח) תופינים ב’כנס ירושלים ה-15 של קבוצת בשבע’ כשסיפר, כי; עידכן את דויד גרוסמן על זכייתו בפרס ישראל. בהתייחסו לתקיפות בצפון הארץ, קובע השר בנט; “ראש הנחש הוא איראן” ו”מקווה שהממשלה לא תיפול ואני מאחל מעומק ליבי שראש הממשלה ייצא נקי וימשיך להנהיג את מדינת ישראל”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לפני פתיחת דבריו, עדכן, כי לפני דקות ספורות הודיע לסופר דוד גרוסמן, כי יקבל את “פרס ישראל” ואמר; “זה נכון שיש לנו עמדות פוליטיות שונות – אך בסופו של דבר אנחנו עם אחד“.

בהתייחסו לתקיפה הצבאית בצפון הארץ בשבת, אמר השר נפתלי בנט; “במקום לטפל בחיזבאללה ובשאר ארגוני הטרור, יש לטפל בראש הנחש הוא איראן.

לא יעלה על הדעת שחיילים שלנו נופלים בסג’עייה במלחמה מול הגרורות של איראן והם יישבו להם בנחת בטהרן”.

“זו עדיין לא התפיסה הרשמית של הקבינט, אבל אני מניח” – הוסיף והדגיש השר בנט; “שבעוד כמה חודשים כולם יחשבו כמוני. אני לא יכול לפרט במה מדובר, אבל לא יעלה על הדעת שנמשיך להתעסק עם הגרורות”.

 השר בנט; “אנחנו עמוד השדרה של הממשלה הזו”

השר בנט דיבר גם על השינוי בממשלת נתניהו והכוונות הפוליטיות לעתיד; “אנחנו (מפלגת הבית היהודי) עמוד השדרה של הממשלה הזו ואנחנו מאוד משפיעים ואחרי ‘עידן נתניהו’ אני מתכוון שאנחנו ננהיג את המדינה. נתניהו של לפני 2013, זה נתניהו של ‘שתי מדינות’ ועכשיו המדיניות הזו, השתנתה”.

בהתייחסו ל‘חקירות נתניהו’ הזדרז השר בנט, להודיע, כי הוא מגבה את נתניהו, אך הבהיר; “כשהוא פועל בדרך שמשרתת את מדינת ישראל, אז אני מגבה אותו. וכשזה לא בדיוק כפי שאנחנו חושבים, אז אני מנסה לשנות את זה.

עובדה שהעברנו את ‘חוק ההסדרה’ למרות שאיימו עלינו שהשמיים, יפלו. אני לא חושב שיש בינינו הסכמים, יש הערכה הדדית וכבוד”.

באשר לעתידה של הממשלה  בחודשים הבאים אמר השר בנט; “”אני מקווה שהממשלה לא תיפול ואני מאחל מעומק ליבי שראש הממשלה, ייצא נקי וימשיך להנהיג את מדינת ישראל.

█ כתב אישום נגד נתניהו נראה רחוק מאוד ובוודאי שעל המלצות לא הולכים לבחירות

כתב אישום נראה רחוק מאוד ובוודאי שעל המלצות לא הולכים לבחירות. אני לא רוצה לענות על השאלה של כתב אישום, כי זו שאלה היפותטית ואני לא רוצה לענות על שאלות היפוטתיות”.

לסיום, ביקש שר החינוך חבר כנסת נפתלי בנט, להודות למארגני הכנס ואמר; “יש כאן שני אנשים ששינו את כיוון הספינה. היום זה מובן מאליו שיש לנו שלל כלי תקשורת ימניים.

אני מתכוון לרבנית מלמד ולדודו סעדה. אתם פרצתם את הדרך לכולנו וזה לא מובן מאליו. אז תודה רבה לכם”

כנס ירושלים, מתקיים בפעם ה-15, בסימן; “יהדות, מדינה, כלכלה ומודרנה” ועוסק במגוון נושאים העומדים על סדר היום הציבורי, הפוליטי והתקשורתי בישראל.

אורחי הכנס, יוכלו ליהנות ממגוון הרצאות, פאנלים וראיונות מפי בכירי הפוליטיקאים, העיתונאים ואנשי העסקים המשפיעים בישראל, בהנחיית העיתונאי ידידיה מאיר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן