חדרה פלילים

חדרה: גלינה רובין מואשמת בגניבת כסף בגובה 760 אלף ₪

גלינה רובין, נאשמת, כי במהלך השנים; 2004 - 2010, זייפה כ-325 תלושי משכורת של בסניף חברת "תגבור" כאשר סך כספי הגניבות עמד על שיעור של כ-760 אלף ₪. הנאשמת רובין, אף נאשמת ב'עבירות מס' לאחר שלא דיווחה ל'רשויות המס' על כספי הגניבה, שהפכו ל'הכנסה' עבורה ◄בשנת 2015, הוגש נגדה כתב האישום המקורי. לאחר הגשתו, החליטה רובין להתחזות ולהציג עצמה במרמה כמי שסובלת מהפרעה נפשית, קוגניטיבית ותפקודית קשה, שבגינן, היא אינה כשירה לעמוד לדין וכל זאת במטרה להביא להפסקת ההליך המשפטי נגדה.
0
0
גלינה רובין תושבת חדרה, מואשמת בגניבת כספים
גלינה רובין תושבת חדרה, מואשמת בגניבת כספים מחברת תגבור

גלינה רובין (Galina Rubin) תושבת חדרה, כבת 46, מואשמת בגין קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד, זיוף, שיבוש מהלכי משפט ועוד – כך עולה מכתב אישום מתוקן שהגישה בשבוע שעבר, פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) אל בית משפט השלום בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

​מכתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) באמצעות עורך דין יניב זוהר ועורכת דין שני בן גיגי, עולה, כי הנאשמת רובין, עבדה בין השנים; 1998 – 2010 כאחראית על תחום הסיעוד בסניף חברת “תגבור” העוסקת במתן ‘שירותי כוח אדם וסיעוד לנזקקים’ ובמסגרת תפקידה אישרה רובין, מדי חודש את שעות עבודתם של העובדים שהועסקו על ידי החברה.

רובין, נאשמת, כי במהלך השנים; 2004 – 2010, זייפה כ-325 תלושי משכורת, כאשר סך כספי הגניבות עמד על שיעור של כ-760 אלף . הנאשמת רובין, אף נאשמת ב‘עבירות מס’ לאחר שלא דיווחה ל‘רשויות המס’ על כספי הגניבה, שהפכו ל’הכנסה‘ עבורה.

 העולם התחתון

בשנת 2015, הוגש נגדה כתב האישום המקורי. לאחר הגשתו, החליטה רובין להתחזות ולהציג עצמה במרמה כמי שסובלת מהפרעה נפשית, קוגניטיבית ותפקודית קשה, שבגינן, היא אינה כשירה לעמוד לדין וכל זאת במטרה להביא להפסקת ההליך המשפטי נגדה.

יצוין, שבתקופת ההליך המשפטי, מצבה הבריאותי הגופני והנפשי של הנאשמת היו תקינים, היא עבדה וניהלה עסק להלבשה תחתונה בעיר חדרה, קיימה קשרי עבודה במסגרת העסק, תפקדה באופן עצמאי והייתה כשירה לעמוד לדין, בניגוד למצג השווא אותו הציגה כחלק מהתוכנית.

לצורך מימוש התוכנית, השתמשה רובין, בחוות הדעת הפסיכיאטרית והמסמכים המוטעים והבדויים, אותם קיבלה במרמה בכוונה להטעות רשות שיפוטית.

בנוסף, היא עשתה פעולות רבות בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין, תוך הצגת מצג שווא בפני בית המשפט.

גלינה רובין, נעצרה על ידי משטרת ישראל, במהלך עבודתה בבית עסק להלבשה תחתונה בעיר חדרה, אותו היא מנהלת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן