חדשות עסקים ירושלים

עיריית ירושלים מקצרת זמן הענקת רישיון עסק ל-5 ימים

עיריית ירושלים; "לצורך העלאת מערכת המחשוב החדשה והסבת כל תיקי הרישוי מהמערכת הישנה לחדשה 'האגף לקידום עסקים' יידרש לסגור את שעריו לקבלת קהל בין התאריכים 15-18/1/18" ◄ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים מר איתן ברזלי; "שיפור השירות לבעלי העסקים בעיר ירושלים, הינו יעד חשוב ומרכזי של העירייה למען קידומה הכלכלי של ירושלים".
0
0
ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים מר איתן ברזלי | עיבוד: שולי סונגו ©
ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים מר איתן ברזלי | עיבוד: שולי סונגו ©

עיריית ירושלים צועדת קדימה והיא מבין הרשויות הראשונות אשר במסגרת קיצור הליכי הרישוי וייעול השירות לבעלי עסקים, תיתן היתר זמני לבעל העסק תוך 5 ימים בלבד (!) זאת מרגע השלמת הגשת המסמכים הרלוונטים לסוג העסק והדרישות של אגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מעיריית ירושלים, נמסר, כי השדרוג המעודד והמבטיח של את מערכת המחשוב באגף לקידום עסקים של העירייה הוא אבן דרך ראשונה ומשמעותית לקיצור הליך הרישוי שיביא בסופו של התהליך 90% מבעלי העסקים בעיר, יקבלו רישוי מלא או היתר זמני.

זאת ועוד; ‘אגף לקידום עסקים’ מבהיר, כי מערכת המחשוב החדשה שהוכנסה באחרונה, גם תאפשר לבעלי העסקים להגיש את טופס הבקשה באופן מקוון ולהתעדכן באשר לסטטוס (מצב) הבקשה לצורך ‘רישוי עסק’.

לצורך שיפור השירות, הוגדרו 3 מסלולי רישוי; מהיר, רגיל ומורכב. לכל מסלול, הוגדרו לוחות זמנים שהעירייה, תהיה מחויבת אליהם.

הליך זה, מסבירים באגף לקידום עסקים; “נועד אף הוא לקצר ולייעל את הליכי הרישוי ובכך לתמוך ולסייע לבעלי העסקים בירושלים“.

ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים מר איתן ברזלי; “שיפור השירות לבעלי העסקים בעיר ירושלים, הינו יעד חשוב ומרכזי של העירייה למען קידומה הכלכלי של ירושלים.

למר ברזלי, בעל הניסיון למעלה מ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחום ההיי-טק, כולל ניסיון עשיר בתכנון ופיתוח עסקי ואסטרטגי בחברות בינלאומיות אותן ייסד וניהל, יש דעה ברורה ומוצקה באשר להכנת המיני רפורמה בתחום רישוי לעסקים בירושלים; “אנו משקיעים תקציבים ומאמצים רבים בכך וכי שדרוג מערכת המיחשוב העירונית המשרתת את בעלי העסקים הוא צעד נוסף מתוך שלל מהלכים מתוכננים שאנו נוקטים בהם למען מטרה זו”.

מטעם עיריית ירושלים, נמסר, כי לצורך העלאת מערכת המחשוב החדשה והסבת כל תיקי הרישוי מהמערכת הישנה אל החדשה, יידרש ‘האגף לקידום עסקים’ לסגור את שעריו לקבלת קהל בין התאריכים; 15-18/1/18. במקרים דחופים, יינתן מענה טלפוני בין השעות 08:30-11:30 בטלפון; 02-6296843.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן