חדשות כאן ישראל צרכנות

תיקון לחוק משק החשמל: מחטף חקיקתי ע”ח הציבור

בועז ארד, התנועה הליברלית החדשה (תל'ח); "המשך גלגול המונופול ההרסני של חברת החשמל על חשבון הציבור. חברת החשמל היא חברה מסואבת הפוגעת בציבור בכוחה ל"הוריד את השאלטר" מזה עשורים רבים. הגיע הזמן לשחרר את משק החשמל, לפרק את החברה ולאפשר ליותר יצרנים עצמאיים להתחרות במגזר הייצור ולהציע את אספקת החשמל גם לצרכנים פרטיים".
0
0
בועז ארד, התנועה הליברלית החדשה | רקע תחנת הכוח אורות רבין, חדרה | צילום: אייל מרילוס | צילום רקע: PikiWiki | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
בועז ארד, התנועה הליברלית החדשה | רקע תחנת הכוח אורות רבין, חדרה | צילום: אייל מרילוס | צילום רקע: PikiWiki | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

התנועה הליברלית החדשה (בראשי תיבות: תלח) ארגון התנדבותי הפועל לקידום הליברליזם בישראל, הגיבה היום (יום ראשון ב’ במר חשון תשע”ח, 22.10.17) על אישור הצפוי של התיקון לחוק משק החשמל וכינה אותו; “מחטף חקיקתי – על חשבון הציבור”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כזכור, מתכוונת  הממשלה לאשר הבוקר הזה את התיקון ל’חוק משק החשמל‘ ולהסמיך את ‘וועדת השרים לענייני חקיקה’ לאשר את הנוסח הסופי ואף להתיר את הקריאה השנייה על הצעת החוק ביום הנחתה על שולחן הכנסת.

בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה, הגיב בחריפות; “במקום לנצל את ההזדמנות להוביל שינוי משמעותי במשק החשמל, דווקא ממשלת הליכוד, מבצעת מחטף חקיקתי שמשמעות שלו היא אחת – המשך גלגול המונופול ההרסני של חברת החשמל על חשבון הציבור”.

לטענתו של מר ארד; “חברת החשמל היא חברה מסואבת הפוגעת בציבור בכוחה ל“הוריד את השאלטר” מזה עשורים רבים.

 בועז ארד; הגיע הזמן שאזרחי ישראל’ יפסיקו להיות הפרה החולבת של חברת החשמל

הגיע הזמן לשחרר את משק החשמל, לפרק את החברה ולאפשר ליותר יצרנים עצמאיים להתחרות במגזר הייצור ולהציע את אספקת החשמל גם לצרכנים פרטיים“.

עוד הוסיף ארד, כי; “הגיע הזמן שאזרחי ישראל’ יפסיקו להיות הפרה החולבת של חברת החשמל – לא ייתכן שאזרחי ישראל ימשיכו לשלם את השלכותיו של הניהול הרשלני, סחטנות וועד העובדים וחגיגות השכר הבלתי נגמרות בחברה.

אנו קוראים לממשלת ישראל להתפקח ולפעול למען פתיחת משק החשמל בישראל ויפה שעה אחת קודם”. סיכם בועז ארד, מראשי ומייסדי התנועה הליברלית החדשה (תל’ח).

שהוקמה בשנת 2011, על ידי בועז ארד, ירון לרמן, אמיר וייטמן ואחרים, בכוונה ל

בועז ארד, אחד ממייסדי התנועה הליברלית החדשה, שהוקמה בשנת 2011, בעקבות ‘מחאת האוהלים’ כדי להשמיע קול מנוגד לאמירות הסוציאליסטיות של מנהיגי המחאה. ארד, משמש כדובר התנועה ומנהל תקשורת שיווקית עבור חברות תוכנה וטכנולוגיה. בעבר שימש בתפקיד עמית מחקר ודובר במכון ירושלים לחקר שווקים.

כמו כן היה חבר בצוות המערכת של המהדורה העברית של “ביזנסוויק” וכתב טור קבוע במוסף הכלכלי של מקור ראשון. הוא הוציא לאור ועורך מאז שנת 1987 את כתב העת “אנכי” המוקדש לפילוסופיה של איין ראנד, כן ייסד ושותף לכתיבת “הבלוג הירוק” העוסק בנושאי סביבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן