כאן חולון צבא | משטרה | ביטחון

חולון לא הפנתה עורף ואירחה מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף

המפקדת הנכנסת של מחוז דן בפיקוד העורף, אלוף משנה לירון דונל, הגיעה להכיר את חולון ונפגשה עם ראש העיר מר מוטי ששון ובכירי העירייה. היא הביעה התפעלות מהעשייה בחולון בתחום 'ההכנה לחירום' ואמרה, כי ניתן ללמוד מהיוזמות בעיר בתחום זה וליישמן במקומות נוספים; "עיריית חולון, היא אחת הרשויות הבולטות לטובה במחוז דן".
0
0
ראש עיריית חולון מוטי ששון ואלוף משנה לירון דונל מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף בפגישת היכרות ראשונה | צילום: דובר צהל
ראש עיריית חולון מוטי ששון ואלוף משנה לירון דונל מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף בפגישת היכרות ראשונה | צילום: דובר צהל

המפקדת החדשה של מחוז דן בפיקוד העורף, אלוף משנה לירון דונל, הגיעה שלשום (שני, י”ב בתשרי תשע”ח) לביקור ראשון בעיריית חולון, שם נפגשה עם ראש העיר, מר מוטי ששון, עם ממלא מקומו מר זהר נוימרק, עם סגנו מר חיים זברלו, עם מנכ”ל העירייה, מר יוסי סילמן ועם מנהל אגף הביטחון בעירייה, מר דרור שלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בפגישה, בה נכחו גם קצין הרשויות במחוז דן, מר דניאל גילצר, מנהל מחוז דן ברשות החירום הלאומית, מר משה חג’בי ומפקד יחידת הקישור לרשות (יקל”ר) חולון, סגן אלוף (במיל’) צ’יקו ציון, נסקרו בפני אלוף משנה לירון דונל, נתוני העיר חולון בנושא תפקוד ‘הרשות בשעת חירום‘.

בפניה של מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, אלוף משנה דונל, הוצג אופן ההיערכות לנושא במהלך השנה, הכולל; תרגולים, הכשרות, אימונים וכן, יוזמות כגון; הכשרת בני נוער ומתנדבים נוספים לסיוע בעת חירום.

█ בתחום ‘ההכנה לחירום’ ניתן ללמוד מהיוזמות בעיר חולון בתחום זה וליישמן בערים נוספות.

דוברות עיריית חולון, הגב’ נורית בייסקי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; אלוף משנה דונל, ציינה, כי היא מייחסת חשיבות למפגש עם עיריית חולון, שהיא אחת הרשויות הבולטות לטובה ב‘מחוז דן’ והדגישה את שיתוף הפעולה החיובי והמתמשך.

כמו כן, היא הביעה אלוף משנה לירון דונל, את התפעלות מן העשייה בחולון בתחום ‘ההכנה לחירום’ ואמרה, כי ניתן ללמוד מהיוזמות בעיר חולון בתחום זה וליישמן בערים נוספות.

ראש העיר חולון, מר מוטי ששון, אמר בעקבות הביקור, כי; “שמחתי לפגוש את אלוף משנה לירון דונל ואיחלתי לה הצלחה רבה באתגרים העומדים בפניה. התרשמתי ממקצועיותה, ממחויבותה לתפקיד ומנכונותה להמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק והמוצלח עם חולון, כדי להבטיח רציפות תפקודית בעיר בזמן חירום“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן