מופעים שדרות

סניף מזרחי-טפחות שדרות קיים סדנה לילדים והורים עם טררם

הפעילות בסניף שדרות של מזרחי-טפחות, הייתה אטרקטיבית ומשכה אליה הורים וילדים רבים משדרות שנהנו, רקדו ושמחו במהלך הסדנה המשלבת יסודות של תיפוף על הגוף עם תנועה ותיפוף עם מקלות ◄פרויקט "נפגשים במזרחי טפחות" מציע מגוון רחב של סדנאות, הרצאות מעשירות, פעילויות מהנות ותכנים במגוון נושאים.
0
0

לכל מי ששאל מה היה כל ה”טררם” השבוע בעיר שדרות, הינה פתרון התעלומה; במסגרת פעילות “נפגשים במזרחי טפחות” התקיימה השבוע פעילות חוויותית אנרגטית לילדים עם להקת טררם (Tararam) בסניף מזרחי-טפחות בעיר שדרות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

הפעילות הייתה אטרקטיבית ומשכה אליה הורים וילדים רבים מרחבי העיר, אשר נהנו, רקדו ושמחו במהלך הסדנה המשלבת יסודות של תיפוף על הגוף עם תנועה ותיפוף עם מקלות.

להקת טררם, מופיעה כבר 20 שנה ברחבי הארץ והעולם, עם מגוון מופעים לקהלים שונים ומגוונים המתאימים לילדים מגיל 4 ולמבוגרים בכל גיל.

המופעים של טררם, הרכב מוסיקלי, מלאי אנרגיה, תנועה, מוזיקה מדליקה ובעיקר הרבה קצב ושמחה! בניהולו של מייסד ומנהל האמנותי של הלהקה מר דורון רפאלי.

להקת טררם והגברת לילך נגר מנהלת מזרחי-טפחות בעיר שדרות | צילום: יחץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
להקת טררם והגברת לילך נגר מנהלת מזרחי-טפחות בעיר שדרות | צילום: יחץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

משרד ‘יפה אפרתי תקשורת’ ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל, המתמחה במתן שירותי ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי לחברות פרטיות, רשתות לצד חברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים והקיים מזה 25 שנים, מסרה באמצעות הגב’ דינה אברהם לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; פרויקט “נפגשים במזרחי טפחות” מציע מגוון רחב של סדנאות, הרצאות מעשירות, פעילויות מהנות ותכנים במגוון נושאים.

התכנים מועברים באמצעות מרצים מובילים, ביניהם; יאיר ניצני, מיכל צפיר, יובל אברמוביץ’. כמו כן, מתקיימות פעילויות לילדים; חיפזון וזהירון, ילדוגא’ז, הבאגיס ומומחים מבנק מזרחי-טפחות, מרצים על מגון תחומים פיננסים, ביניהם; משכנתא, פנסיה, שוק ההון, חסכונות ועוד.

הפרויקט, מתקיים ב-25 סניפים של בנק מזרחי-טפחות ברחבי הארץ, שהופכים למקום מפגש חוויתי ומהנה, שבו יוכל כל אחד למצוא הרצאה ופעילות שמעניינות אותו.

הפעילויות וההרצאות מפורסמות ב‘אתר מזרחי טפחות’ ופתוחות ללקוחות כל הבנקים, ללא כל עלות, כל מה שצריך לעשות הוא להירשם להרצאות במקום המיועד לכך באתר הבנק או במוקד טלפוני; 077-6004060.

לפרטים ולהרשמה www.mizrahi-tefahot.co.il/nifgashim.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן